Barcode printeren in msoffice

Pagina: 1
Acties:

• lizardking77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-08 09:48

lizardking77

----------------

Topicstarter
Weet iemand een goedkope en snelle manier om EAN barcodes the printen via bijvoorbeeld word of excel. Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.......

#

i am the lizardking, I can do anything

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Barcode's printen in word of Exel??? Nooit van gehoord.. Er zijn wel speciale kastje's die ASCII code's omzetten naar Bar-code's maar zo ff 1 2 3 een barcode printen gaat niet lukken!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Avery heeft wel software hiervoor. Maar ik weer niet of dat goedkoop is?

Op hun site zie ik niet zo snel hun applicatie die dat kon doen. Oja, ik weet het weer. Designpro 2000. Er bestaat een lite versie, maar ik weet niet meer of je daar nu nog steeds barcodes mee kon uitprinten.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 16:39 ]

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 16:22
Met google zijn heel wat barcode fonts te vinden en dus ook voor word etc...

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 23:13

vehpol

Go Go Gadget!

moet je even zoeken op www.tucows.com of www.download.com er zijn volgens mij genoeg programma'tjes die dit kunnen en ik meen dat WP het er ook standaard in had zitten, dus volgens mij moet het niet zo moeilijk zijn een programma'tjes te vinden die dit kan.

Ceci n'est pas une signature!

• NoUser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 14:56

NoUser

For Real ?

Met coreldraw gaat het ook,
succes

Everything is Energy, Energy is Everything ^ it's nice to be important, but it's more important to be nice

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kijk ook es naar Barcode Magic
Pagina: 1