(even tussen het carnavallen door...)
hallo, ik heb en (waarschijnlijk) klein probleem. Ik heb onderstaande query's, het probleem is dat hij de echo/print wel weergeeft maar de data niet in de database zet. Terwijl de echo na de insert komt...als hij geen data zou invoegen dan zou hij de echo toch ook niet weer moeten geven? ik heb al geprobeerd de query opbouw te veranderen maar dit zonder resultaat... de tabelnamen kloppen en de variabelen ook..
en bij deze is hetzelfde probleem...
wie kan mij helpen? ik snap er niks van...
hallo, ik heb en (waarschijnlijk) klein probleem. Ik heb onderstaande query's, het probleem is dat hij de echo/print wel weergeeft maar de data niet in de database zet. Terwijl de echo na de insert komt...als hij geen data zou invoegen dan zou hij de echo toch ook niet weer moeten geven? ik heb al geprobeerd de query opbouw te veranderen maar dit zonder resultaat... de tabelnamen kloppen en de variabelen ook..
PHP:
1
2
3
4
5
| $query = "INSERT INTO users (woonplaats,msn,icq,ogen,lengte) VALUES ('$woonplaats','$msn','$icq','$ogen','$lengte')"; mysql_query ($query); echo "Je bent succesvol aangemeld, je kunt nu inloggen..."; |
en bij deze is hetzelfde probleem...
PHP:
1
2
| $query = "UPDATE users WHERE memberid = '$memberid' SET pic='$filename'"; print "[img]$memberid/$filename></img><BR[/img]"; |
wie kan mij helpen? ik snap er niks van...
[ Voor 27% gewijzigd door robg1984 op 03-03-2003 16:22 ]