Toon posts:

Scart

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yooo

Is het mogelijk om via scart kleuren te krijgen op je tv volgens De grote tv-out FAQ niet. Maar ne kameraad kan dit wel zijn er mensen die daar nog iets van af weten want heb een hercules 9700 en krijg dus geen kleuren.
Is er soms nog een andere oplossing dan via scart. Heb geen s-video ingang op mijn tv ook geen composiet.

Verwijderd

via je videorecorder misschien (schijnt te werken)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tuurlijk is dat mogelijk.

Hoe zou je anders kleur krijgen op je tv via scart. Je videorecorder gaat toch ook via scart :P

Voor dat je het vraagt:
http://utopia.knoware.nl/...on/Engineering/SCART.html

;)

[ Voor 32% gewijzigd door Atlas op 03-03-2003 16:18 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
alexandervisser schreef op 03 maart 2003 @ 16:16:
Tuurlijk is dat mogelijk.

Hoe zou je anders kleur krijgen op je tv via scart. Je videorecorder gaat toch ook via scart :P
Agreed,

* Maarten heeft hier een SV kabel naar een scart blok lopen, werkt gewoon hoor :)

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 11:58
Ik weet niet wat je precies bedoelt, misschien moet je dat duidelijker aangeven,
Zoals ik het zie wil je je tv out via scart laten lopen en dan ook nog met kleur, je zou een kunnnen gaan spelen met NTSC en PAL-B/G

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:19

momania

iPhone 30! Bam!

Is mogelijk.. losse scart stekker met input voor audio video en s-video + juiste kabeltje voor je 9700...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Een scart stekker met input voor audio en video werkt idd. Ik heb er 1 met aan de ene kant scart, en aan de andere kant s-video en audio (tulp). Composite video kan er ook in. Kostte toentertijd iets van 15 gulden dacht ik. Goede elektronica shops hebben m wel, video zaken ook lijkt me.

Verwijderd

De grote tv-out FAQ toch even beter lezen want wat je zegt klopt niet. Je moet het wel in de context lezen natuurlijk.
Als je geen s-video of composite op je tv hebt, dan zul je wel SCART MOETEN gebruiken natuurlijk....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.