Zoals de topictitel al vermeld zoek ik een leuke vlieggame. Het moet in ieder geval niet een al te ingewikkelde zijn zoals Il2-Sturmovik of FS2002, dat is vind ik echt weggelegd voor de die-hard simulator fans die alles qua vliegen willen ervaren en dat neemt voor mij een beetje de fun weg. Ik wil dus gewoon lekker snel kunnen opstijgen en met niet al teveel toetsen op me keyboard 'em in de lucht kunnen houden & besturen. Leuke en uitdagende missies zijn uiteraard handig als ze erin zitten en een mooie omgeving voor na uit te staren als je in je cockpit zit zou ook wel kool zijn. 
De reden waarom ik dit vraag is omdat ik helemaal weg van het vliegen in de dodo bij GTAIII. Maar als je dat al een half jaar doet gaat het ook enigszins vervelen. En die besturing is ook niet echt dat je zegt... geweldig, maar oefening baart kunst en desniettemin heb ik er toch veel plezier aan.
Die vrijheid die je hebt is geweldig en vroeg me af of er nog meer van 'dit soort' is. Zie pics. van wat ik ongeveer bedoel.

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik helemaal weg van het vliegen in de dodo bij GTAIII. Maar als je dat al een half jaar doet gaat het ook enigszins vervelen. En die besturing is ook niet echt dat je zegt... geweldig, maar oefening baart kunst en desniettemin heb ik er toch veel plezier aan.