Zoek (Arcade) vliegspel (geen ingewikkelde simulator)

Pagina: 1
Acties:

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Zoals de topictitel al vermeld zoek ik een leuke vlieggame. Het moet in ieder geval niet een al te ingewikkelde zijn zoals Il2-Sturmovik of FS2002, dat is vind ik echt weggelegd voor de die-hard simulator fans die alles qua vliegen willen ervaren en dat neemt voor mij een beetje de fun weg. Ik wil dus gewoon lekker snel kunnen opstijgen en met niet al teveel toetsen op me keyboard 'em in de lucht kunnen houden & besturen. Leuke en uitdagende missies zijn uiteraard handig als ze erin zitten en een mooie omgeving voor na uit te staren als je in je cockpit zit zou ook wel kool zijn. :)

De reden waarom ik dit vraag is omdat ik helemaal weg van het vliegen in de dodo bij GTAIII. Maar als je dat al een half jaar doet gaat het ook enigszins vervelen. En die besturing is ook niet echt dat je zegt... geweldig, maar oefening baart kunst en desniettemin heb ik er toch veel plezier aan. :P Die vrijheid die je hebt is geweldig en vroeg me af of er nog meer van 'dit soort' is. Zie pics. van wat ik ongeveer bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/callahan_bridge_IITHUMB.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/crashing_IITHUMB.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/flying3THUMB.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/flying4THUMB.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/scenery_VTHUMB.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/flyingTHUMB.JPG

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Airfix Dogfighter :D

Zitten veel missies in en zelfs een multiplayer optie :D

Enjoy :P

[ Voor 65% gewijzigd door Atlas op 03-03-2003 16:14 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:29
Dogfighter is inderdaad erg cool :)
Met kleine modelvliegtuigjes in en rondom het huis vliegen :P

Voor de rest lijkt Crimson Skies mij een erg leuk vliegtuig die niet al te moeilijk is. Ik moet 'm alleen nog eens een keer uitproberen.

The devil is in the details.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-01 15:36
MaRc0 schreef op 03 March 2003 @ 16:20:
Dogfighter is inderdaad erg cool :)
Met kleine modelvliegtuigjes in en rondom het huis vliegen :P

Voor de rest lijkt Crimson Skies mij een erg leuk vliegtuig die niet al te moeilijk is. Ik moet 'm alleen nog eens een keer uitproberen.
Idd, crimson skies is een aanrader _/-\o_

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:08
Crimson Skies ROOOOOOOOLZZZZZ...

Erg goedkoop te krijgen ook, zag hem laatst voor 7,50 liggen, weet alleen niet meer waar...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Batlefield 1942 is niet totaal vliegwerk, maar de vliegtuigen zo kick daar. Vooral omdat je ook nog een grond doelen kan aanvallen of een dog-fight kan doen.

• Silent Thunder
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 17:18:
Batlefield 1942 is niet totaal vliegwerk, maar de vliegtuigen zo kick daar. Vooral omdat je ook nog een grond doelen kan aanvallen of een dog-fight kan doen.
Alleen jammer dat geen singleplayer is, je moet altijd een doel volgen en kan niet doen en laten wat je wilt. Maar over een paar weken krijg ik toch breedband dus... misschien eens ff uitproberen. Kan je bij BF1942 ook alleen de piloot spelen bij een MP-missie?

Verwijderd

ja, je kan ook met zijn twee'en maar ook in je eentje

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Silent Thunder schreef op 03 March 2003 @ 17:32:
[...]

Alleen jammer dat geen singleplayer is, je moet altijd een doel volgen en kan niet doen en laten wat je wilt. Maar over een paar weken krijg ik toch breedband dus... misschien eens ff uitproberen. Kan je bij BF1942 ook alleen de piloot spelen bij een MP-missie?

Ja wel, constant planes pakken :)
Maar meestal zorgt dit voor nogal wat irritatie bij teamleden.
Vooral als 10man op een plane wacht op de airfield :D

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Crimson skies is inderdaad een goede aanrader, heb ooit demo gespeeld en moet zeggen dat de besturing heel makkelijk was en jen iet je hele keyboard hoefde te gebruiken.

Stunts maken was ook wel koel 8)

Verwijderd

Of wachten op GTA: Vice City. Daarbij heb je ook nog eens een helikopter tot je beschikking. :)

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 20:06:
Of wachten op GTA: Vice City. Daarbij heb je ook nog eens een helikopter tot je beschikking. :)
lachen, ik hoop dat die wat makkelijker te besturen is dan die dodo want daarmee kwam ik wel net het water over maar dan boem in een gebouw |:(

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Verwijderd

alwinh schreef op 03 maart 2003 @ 21:10:
[...]
lachen, ik hoop dat die wat makkelijker te besturen is dan die dodo want daarmee kwam ik wel net het water over maar dan boem in een gebouw |:(
Je moet dan ook niet meteen linea recta de binnenstad van Staunton Island invliegen zodra je opgestegen bent van Francis. Je hebt namelijk vlak na het opstijgen nog niet genoeg hoogte om al die wolkenkrabbers handig te omzeilen, dus normaal dat je dan ook tegen de eerste beste hoogbouwflat aanknalt. :P Je kunt het beste eerst een beetje 'rechts afgaan' na het opstijgen, langs die industrieterreinen en residential areas (of wat daar ook ligt) om op een redelijke hoogte te komen. In ieder geval loop je daar minder kans dat je propellers in aanraking komen met een of ander officebuilding. En nadat je langs die suburbs ofzo bent gecirkeld en genoeg hoogte hebt, kan je eens voorzichtig de stad zelf gaan verkennen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 23:05 ]

Verwijderd

Je kunt wel door extreem hoge gebouwen vliegen :)
mijn record vliegen @ dodo (geen cfg tweak) 1200 seconden :P toen had ik geen zin meer ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 14:11:
Je kunt wel door extreem hoge gebouwen vliegen :)
mijn record vliegen @ dodo (geen cfg tweak) 1200 seconden :P toen had ik geen zin meer ;)
Die van mij 4 sec. ik kan het nog steeds niet.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
Commanche 4
Crazy Planes

• zAo
  • Laatst online: 22-12-2025

zAo

GPLv2 Fanboy

Hoe kun je nou met dat ding lang vliegen? Ik haal de 10 sec nauwelijks! :+ :+ :+

Tell me plz :P

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 03 March 2003 @ 17:32:
Alleen jammer dat geen singleplayer is (BF1942)
jawel hoor, je kunt ook coop spelen trouwens
(of bedoelen we hetzelfde?) :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
Anton_NL schreef op 04 March 2003 @ 22:10:
[...]
jawel hoor, je kunt ook coop spelen trouwens
(of bedoelen we hetzelfde?) :)
Co-op is geen singleplayer. Co-op is bedoelt om met meerdere mensen te spelen en als je met meerdere mensen speelt is het dus multiplayer :P
Maar BF1942 heeft toch wel singleplayer campagnes :?

The devil is in the details.

Verwijderd

zAo schreef op 04 March 2003 @ 21:35:
Hoe kun je nou met dat ding lang vliegen? Ik haal de 10 sec nauwelijks! :+ :+ :+

Tell me plz :P
Vooraan bij de kop van het vliegtuigje (bij die propeller ja :+ ) heb je zo'n rood stukje. :P Nou is het de kunst om te zorgen dat jij dat rode stukje nooit ziet. Dat doe je namelijk door middel van zachtjes op numpad 6 te "tappen". Net zo lang tot het "rode gedeelte" verdwijnt. Mocht het weer tevoorschijn komen... weer ff tappen uiteraard; just try it. :) Daarmee hou je namelijk je dodo goed in balans. Ik denk dat dat het gene is wat bij de meeste fout gaat. Dat het vliegtuigje als een onstabiel onding door de lucht heen en weer zweeft, totdat het uiteindelijk compleet out of control is; en vervolgens ergens in de zee stort of tegen een appartementencomplex als je nog meer pech hebt. :)

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
MaRc0 schreef op 04 March 2003 @ 22:15:
Co-op is geen singleplayer
dat zei ik ook niet :)
Maar BF1942 heeft toch wel singleplayer campagnes :?
zekersteweten :)
Pagina: 1