Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50339

Topicstarter
dus ik heb m'n 6510 nu 5 maand, prima toestel!
wel sinds het begin een probleem gehad: de aan/uit-knop was nogal lastig , je moet 'm heel diep induwen , soms echt prutswerk om je gsm uit te zetten
vreemd want de andere knoppen zijn gewoon zalig in gebruik
ik vond de aan/uit-knop van m'n vorige 3310 trouwens ook nogal een moeilijke, blijkbaar een zwak punt van de nokia's :) ?

en ineens vorige week begeeft de knop van m'n 6510 het volledig, gaat dus niet meer!
ik heb nu schrik dat het komt door de (namaak-)8310-cover die ik erop gestoken had??

mijn vraag: heeft er iemand ook al last gehad van dit probleem met de 6510?
ik heb 'm binnengestoken voor reparatie; wat denken jullie : valt zoiets te repareren of krijg ik een nieuwe?
en zullen ze me proberen "af te schepen" bij nokia (lees: zeggen dat ik 'm kapot gemaakt heb en weigeren garantie te geven) ? want dan zullen ze mijn agressieve kant leren kennen hoor ;) !!

en zijn er mensen die problemen hebben met de aan/uit-knop van een andere nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63982

Ik heb nooit problemen gehad met de aan/uit knop van nokia al vond ik wel dat je de knop lang moest inhouden... Raar want perongeluk kun je hem toch niet uitzetten als je keypad locked is maar goed. Ik heb veel problemen gehad met de batterij. Een 6210 was dat, dat ding teruggestuurd naar Nokia omdat ie 1 week voor de 1jarige garantie kapot ging kreeg ik pas 3 weken later een melding dat die telefoon over de garantie was, yeah sure! de post doet er echt geen 8 dagen over! Na veel gezeur heen en weer heb ik na een maand of 4 de moed maar opgegeven en een Sony Ericsson gekocht ;-)

Ik hoop dat jij qua garantie claimen meer geluk hebt!

Een cover kan overigens wel voor problemen zorgen als dat geen originele 'nokia' cover is maar van 1 of ander taiwanees of bananenrepubliekmerk is. Probeer het eens met je oude cover... (die vage merkjes passen niet altijd even goed...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 63982 schreef op 03 March 2003 @ 16:07:
Een cover kan overigens wel voor problemen zorgen als dat geen originele 'nokia' cover is maar van 1 of ander taiwanees of bananenrepubliekmerk is. Probeer het eens met je oude cover... (die vage merkjes passen niet altijd even goed...)
heb ik geprobeerd hoor, met de originele cover, maar neen, de knop geeft geen kick niet meer...
ze hebben me in de winkel trouwens gezegd dat ik 'm over één week terug heb (en da's al morgen); ik vond het vrij snel , dus vroeg ik aan die dame of ze het wel zeker was en ze zei: ja, binnen één week heb je hem terug
ik ben wel van belgië, misschien is de post hier sneller :) ?
dus ter verduidelijking: toen die knop definitief de geest gaf, zat mijn originele cover erop; ik had tussendoor wel een namaak-cover eropgestoken; maar eigenlijk vond ik die knop nooit echt handig, hij is echt heel slecht gewoon

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 50339 op 03-03-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11461

ik heb 'm binnengestoken voor reparatie; wat denken jullie : valt zoiets te repareren of krijg ik een nieuwe?
Ik heb ooit in een ver veledeneen 3210 gehad die was behoorlijk gestuiterd. display te barsten / ging laden als die niet aan de lader hing / lade niet op als die wel aan de lader hing. Dat ding hebben ze weten te repareren (vraag me niet hoe) maar dat was wel bij een verzekering maatschapij.
Bij een vriend was die uit zijn zak gevallen op de straat en waarschijnlijk is er een fiets ofzo over gereden. Lag nog erger in de kreukels als die van mij en die hebben ze ook nog gefixed.

Dus denk niet dat je een nieuwe krijgt, maar ja nokia is niet gelijk aan een verzekerings bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:38

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik heb ook een 6510 en bij is het knopje om het volume hoger te zetten afgebroken :(. Ik kan er alleen nog bij met een naald. Die knop practisch het zelfde als de aan en uit knop. Maar ik vind het niet de moeite waard om hem terug te brengen. Ik ben verder met je eens dat alle knopjes aan de zij-kant harstikke fragile zijn.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
AkroBatik schreef op 03 March 2003 @ 16:31:
Ik heb ook een 6510 en bij is het knopje om het volume hoger te zetten afgebroken :(. Ik kan er alleen nog bij met een naald. Die knop practisch het zelfde als de aan en uit knop. Maar ik vind het niet de moeite waard om hem terug te brengen. Ik ben verder met je eens dat alle knopjes aan de zij-kant harstikke fragile zijn.
vind je ook de knopjes aan de voorkant van de 6510 zeer prettig in gebruik?
vreemd hé, dat contrast tussen de knopjes in de voorkant en die langs de zijkant? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:08

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kheb zelf ook een 6510 en laatst was mijn aan/uit knopje ook wat raar aan het doen.. Als ik namelijk een ander profiel wilde activeren, staat ie normaal (als je 1x op knopje drukt) op uitschakelen.. nu sprong ie dus 1tje door naar beneden :?
Dat is 2 of 3 dagen zo geweest, maar nu doet ie het weer normaal... Wel zit het knopje voor mijn gevoel iets verder naar binnen gedrukt dan eerst..

Laat maar even de afloop van de reparatie weten, dan kan ik me eventueel ook al voorbereiden op een reparatie :'( .

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op 03 March 2003 @ 18:26:
Kheb zelf ook een 6510 en laatst was mijn aan/uit knopje ook wat raar aan het doen.. Als ik namelijk een ander profiel wilde activeren, staat ie normaal (als je 1x op knopje drukt) op uitschakelen.. nu sprong ie dus 1tje door naar beneden :?
Dat is 2 of 3 dagen zo geweest, maar nu doet ie het weer normaal... Wel zit het knopje voor mijn gevoel iets verder naar binnen gedrukt dan eerst..

Laat maar even de afloop van de reparatie weten, dan kan ik me eventueel ook al voorbereiden op een reparatie :'( .
ik laat zeker weten hoe het afloopt, hopelijk heb ik snel nieuws!
en inderdaad, zo begint het: de knop die wat dieper ingedrukt zit & uiteindelijk gaat 'm volledig niet meer...

verder niemand met gelijkaardige ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01-2023
ik heb nu net een week de 3510i en ik heb nu al moeite met die kutknop
terwijl ik met een 3210 nooit last heb gehad :?

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Suffie schreef op 03 March 2003 @ 19:58:
ik heb nu net een week de 3510i en ik heb nu al moeite met die kutknop
terwijl ik met een 3210 nooit last heb gehad :?
dus de aan/uit-knop van de 3510i is ook problematisch?
dan is het dus echt wel een zwak punt van nokia ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 18:15
Daar hebben die Nokia's wel meer last van! Ik had een 3210 en die had het ook. Nu heb ik een 6510 en die heeft het niet.

Ik heb hem laten maken bij TBA in Alkmaar. Dat duurde natuurlijk wel weer 2 weken, want ze moesten hem opsturen. :(

In principe kan je het zelf maken. Maar dan moet je wel een beetje handig zijn (en dat ben ik dus niet) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nieuws jongens: net een telefoontje gehad dat m'n gsm hersteld is en dat ik 'm mag gaan afhalen

het goeie nieuws is dat 'm zo snel hersteld is : vorige week dinsdag net voor sluitingstijd (de computers stonden al uit dus waarschijnlijk is de aanvraag tot herstelling pas de volgende ochtend ingevoerd) de gsm binnengebracht en vandaag dinsdag heb ik 'm al terug , amai da's wel zeer snel, dat overtreft m'n stoutste verwachtingen

het 'slechte' nieuws: dat 'm hersteld is en ik dus geen nieuwe krijg ;)

in ieder geval: ik ga 'm na het werk afhalen en ik post vanavond m'n tevredenheidsmeting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
JA, dus ik heb 'm terug
de aan/uit-knop werkt nu heel vlotjes :)
ze hebben er een nieuwe softwareversie opgezet: nu heb ik de V 04.12, van 28-08-02 => is dat de meest recente versie software voor de 6510 ??
en heel vreemd : ze hebben me een nieuwe batterij gegeven, terwijl er met de batterij niets scheelde... heel vreemd
mag ik de gsm gebruiken terwijl de batterij voor de eerste keer oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:08

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Das inderdaad snel.. Heb je die foon bij een Nokia servicepoint binnengegooid, of bij een gewone telefoonwinkel??

Ik heb zelf software versie 4.06 op mijn foontje.. is 1 klein probleempje mee.. als ik een herinnering heb ingesteld en het alarm daarvoor gaat af, dan springt ie vanzelf weer op toetsenblokkering, maar af en toe wil ik te snel zijn en zelf de toetsenblokkering weer aanzetten.. Dan zie je wel dat sleuteltje staan, maar alle toetsen werken dan nog gewoon.. Dan moet ik de foon uitzetten en weer terug aan zetten om toetsenblokkering weet te laten werken...
Voor zover ik weet is 4.12 wel de nieuwste (kennis van me heeft software laatst ook laten updaten en had toen ook 4.12)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op 04 maart 2003 @ 19:30:
Das inderdaad snel.. Heb je die foon bij een Nokia servicepoint binnengegooid, of bij een gewone telefoonwinkel??

Ik heb zelf software versie 4.06 op mijn foontje.. is 1 klein probleempje mee.. als ik een herinnering heb ingesteld en het alarm daarvoor gaat af, dan springt ie vanzelf weer op toetsenblokkering, maar af en toe wil ik te snel zijn en zelf de toetsenblokkering weer aanzetten.. Dan zie je wel dat sleuteltje staan, maar alle toetsen werken dan nog gewoon.. Dan moet ik de foon uitzetten en weer terug aan zetten om toetsenblokkering weet te laten werken...
Voor zover ik weet is 4.12 wel de nieuwste (kennis van me heeft software laatst ook laten updaten en had toen ook 4.12)
ik heb 'm binnengestoken in de winkel waar ik 'm kocht: een belgacom-boetiek (en ja, ik ben dus een belg ;) )
het probleem waar jij over spreekt heb ik nooit gehad, ook niet toen ik nog versie 4.06 erop staan had...
Pagina: 1