Toon posts:

[VastLoper] Eternal Darkness

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit spel ongeveer 10 uur gespeeld en zit nu in het level waarbij je die monnik bent, en voor de 2e keer in de Cathedral komt,... in die kerk. Op een gegeven moment ligt er een standbeeld met een gleuf op een ophoging in een hoek en daarbij zegt het detail iets in de zin van "Only when a friend is sacrificed, when his scream fills the air, great doors will be opened".

Op dat moment kom ik niet verder, ik heb overal gezocht in het level.. een Torch gevonden, zo´n nieuwe medal gevonden met 5 punten, door op die orgel te spelen. Ik heb 3 diary pages maar niks wat in die gleuf zou passen bij het standbeeld. Ik dacht er al aan om die kerel dood te maken die mij helpt, omdat je een vriend moet offeren maar dat lukt niet.

Je hoort ergens een schreeuw, waar je de 3e diary page vind, in die 3e diary page staat dat die Xehlolet(je groene spell) iets kan waardoor de slachtoffers gelokt worden. Nou ik heb die spells bijna overal gedaan maar niks gebeurd er.

Weet iemand hoe ik hier verder moet??

Verwijderd

http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/12180.html

moet lukken ;)
en bookmark die site even, voor als je ooit weer vast komt te zitten in een spel

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 15:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
use the dagger with the coffin in the
corner of the room to reveal a secret set of doors.

Ok duidelijk... maar wat is "The Dagger?"

Gebruik "the dagger" met de doodskist in de hoek van de kamer om een set van geheime deuren bloot te geven.
vrij letterlijk vertaald

Kijk, in die room heb ik dus al alles geprobeerd wat ik had (qua items/spells etc.).
Mijn vraag : WAT is the dagger?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Een dagger is een dolk. Een soort klein zwaardje dus :)
Als die nergens in de kamer ligt heb je die denk ik al eerder ergens gevonden. (Of niet en zit je nu dus vast :P)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Dolk heb ik dus niet idd :P
Ook NERGENS kenne vinden :?
Ben echt het hele shit 5 keer afgelopen... alle omgevingen. :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Er staat een hele rij Walkthrough bij de link die Hiro Shima gaf, geen van de andere walkthroughs geven een goede uitleg?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Return to the bell tower. You now have sufficient evidence for the custodian.
Talk to him, and he'll give you a sacrificial knife. Remember that thing in the
basement that looked like the custodian?

Jezes, ik ben lomp... naja, zal je altijd zien dat je om de kleinste dingen vast zit...

Verwijderd

heerlijk heh adventures ;)
Pagina: 1