Ik heb een heel vreemd probleem waar ik op zowel google als technet niets over kan vinden, namelijk:
Ik heb hier een testdomeintje (footclan.com) met een subdomein (support) support.footclan.com
Nu wil ik met een andere server nog een subdomein van footclan maken (niet van support). Alle netwerkverbindingen zijn goed. Ik kan namelijk de server gewoon lid maken van het domein, als memberserver. Echter als is dcpromo uitvoer, gaat het fout bij Examining the Enterprise direcory....
Ik kijg dan de volgende error:
Ik draai dcpromo met administrator@footclan.com en ik heb het ook geprobeerd met eadmin@footclan.com (de enterprise administrator). Beide geven dezelfde melding.
DNS lijkt allemaal goed te werken. Ik ben geen problemen tegen gekomen. De eventviever laat het hier ook afweten.
Raphael.footclan.com is de GC en neemt ook alle andere rollen voor zich.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Als je meer info wilt, hoor ik het wel...
Ik heb hier een testdomeintje (footclan.com) met een subdomein (support) support.footclan.com
Nu wil ik met een andere server nog een subdomein van footclan maken (niet van support). Alle netwerkverbindingen zijn goed. Ik kan namelijk de server gewoon lid maken van het domein, als memberserver. Echter als is dcpromo uitvoer, gaat het fout bij Examining the Enterprise direcory....
Ik kijg dan de volgende error:
code:
1
2
3
4
5
6
| The operation failed because: Binding to server raphael.footclan.com using the supplied credentials failed "The specified server cannot perform the requested operation." |
Ik draai dcpromo met administrator@footclan.com en ik heb het ook geprobeerd met eadmin@footclan.com (de enterprise administrator). Beide geven dezelfde melding.
DNS lijkt allemaal goed te werken. Ik ben geen problemen tegen gekomen. De eventviever laat het hier ook afweten.
Raphael.footclan.com is de GC en neemt ook alle andere rollen voor zich.
Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Als je meer info wilt, hoor ik het wel...
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!