Sinds een dag heb ik ineens bij het afspelen van mijn videoclips een aantal van die bewegende vierkantjes bij elkaar die al trillende door het videoscherm wandelen. Nu komen die vierkantjes me wel bekend voor , want volgens mij zijn die er normaal wel , maar dan staan ze stil in de bovenste hoek van mijn scherm. Weet iemand wat dit is ? Ik beschik over de laatste codecs en ik heb de files al gescand met de allernieuwste mcafee !! Ik hoop dat iemand het weet, want dit is reuze irritant.
Verwijderd
volgensmij is dit gewoon normaal met donkere achtergronden (block noise noem je het geloof ik)
Is het echt ineens of gewoon bij een nieuwe divx ofzo
Is het echt ineens of gewoon bij een nieuwe divx ofzo
Het is wel nadat ik een nieuwe divx video heb binnengehaald, maar mijn andere video clips hadden dit eerst niet ,maar nu doen ze het allemaal , ook degene met een licht kleurige achtergrond
Verwijderd
volgens mij ligt het aan de filters! heb je ook een ander programma geinstalled of een andere codec o.i.d.
nou ja ik heb inderdaad pas zon divx 5.02 pakketje geinstalleerd, omdat ik een andere helemaal niet kon afspelen. Hoe ga je terug naar een eerdere versie , of werkt dat zo niet ?
Verwijderd
hmz, weetje nog welke je hiervoor had?
je kan eens proberen om nimo codec pack te download
moetje even zoeken op googe naar "download nimo codec pack"
je kan eens proberen om nimo codec pack te download
moetje even zoeken op googe naar "download nimo codec pack"
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 17:32 ]
Pagina: 1