Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
kan je niet op een 1 of andere manier, in die 4 keer dubbele scherm niet bij options komen, of is het echt zo erg, dat dat niet meer lukt, ik wou zeggen, dan kan je hem mischien snel op de gewenste resolutie krijgen, wil wel eens lukken namelijk, ik heb zelf vroeger ook ooit zo iets mee gemaakt.
Meestal bestaat er wel een options.ini of iets dergelijks, ik kan het zelf alleen niet controleren, omdat ik SC 4 niet heb.
Wat je ook zou kunnen doen is even een wat grotere monitor aansluiten en via die monitor het spel op 800x600 zetten
GF2Ti200 bestaat trouwens niet, het is of een GF3 Ti200 of een GF2 Ti
Wat je ook zou kunnen doen is even een wat grotere monitor aansluiten en via die monitor het spel op 800x600 zetten
GF2Ti200 bestaat trouwens niet, het is of een GF3 Ti200 of een GF2 Ti
The devil is in the details.
Goh, wat een oplossingen 
Een grotere monitor is hier niet voorhanden (en nee, ik ga niet mijn 19" vervoeren in de bus), en de niet-ondersteunde resolutie is dusdanig hoog dat er echt niets meer van te maken is (je hebt wel gelijk, met 1024 op een 800 monitor is het met wat geduld wel mogelijk om een dingetje te veranderen in options).
En het is idd een GF3Ti200, tikfoutje
Anders nog ideeën, anyone? Googlen helpt ook al niet.
Een grotere monitor is hier niet voorhanden (en nee, ik ga niet mijn 19" vervoeren in de bus), en de niet-ondersteunde resolutie is dusdanig hoog dat er echt niets meer van te maken is (je hebt wel gelijk, met 1024 op een 800 monitor is het met wat geduld wel mogelijk om een dingetje te veranderen in options).
En het is idd een GF3Ti200, tikfoutje
Zo'n bestandje bestaat inderdaad, en wel een lang scriptachtig iets van 23kb, en ik zou niet weten wat ik daar in moet veranderen want ik snap er een kloot van.Meestal bestaat er wel een options.ini of iets dergelijks
Anders nog ideeën, anyone? Googlen helpt ook al niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Captain Pervert op 03-03-2003 19:01 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
VNC ofzo op de pc van je broertje installeren.
Dan vanaf jouw pc verbinding maken.
Spel starten, in 't spel de resolutie aanpassen.
Klaar.
Heb ik ook es gehad met een pc die eerst aan een 100hz scherm hing en daarna op een TFT scherm gehangen werd dat niet hoger dan 60hz ging.
Dan vanaf jouw pc verbinding maken.
Spel starten, in 't spel de resolutie aanpassen.
Klaar.
Heb ik ook es gehad met een pc die eerst aan een 100hz scherm hing en daarna op een TFT scherm gehangen werd dat niet hoger dan 60hz ging.
Zijn pc aansluiten op de pc van z'n broertje is geen optie, dat blijkt uit de volgende zin:
De computers staan dus niet in één huisEen grotere monitor is hier niet voorhanden (en nee, ik ga niet mijn 19" vervoeren in de bus)
Hmm, ik heb even in de EA Knowledge Base gekeken, als ik het een beetje goed begrijp heeft SC4 minimaal een desktop die op een resolutie staat van 1024x768 nodig...
Tenminste, zo staat dat hier min of meer.
Tenminste, zo staat dat hier min of meer.
Zo staat het er niet, maar je zou het er uit op kunnen maken. In de link die je geeft wordt er geadviseerd om je desktop resolutie te veranderen in 1024x768, zodat het overeenkomt met de resolutie van SimCity 4, maar volgens mij kan je het spel wel in een lagere resolutie draaien hoor. Alleen hoe je dat buiten het spel om kan doen kan ik niet vinden...
Ik heb alleen even info over het draaien van SimCity in een window voorhanden, dat doe je door SimCity 4 op te starten via het volgende commando ( evt path veranderen
):
"D:\Games\SimCity 4\Apps\SimCity 4.exe" -w 800*600
Voor de rest zou je ff kunnen google'n, zal vast wel ergens anders nog staan.
"D:\Games\SimCity 4\Apps\SimCity 4.exe" -w 800*600
Voor de rest zou je ff kunnen google'n, zal vast wel ergens anders nog staan.
@speed24, ik denk dat Captain Pervert daar wel wat aan heeft, je start hem in een windowmode op en vervolgens ga je ingame de resolutie veranderen... en klaar ben je...
Of denk ik nu een beetje te veel "recht toe, recht aan"
Of denk ik nu een beetje te veel "recht toe, recht aan"
[ Voor 6% gewijzigd door White Dust op 03-03-2003 21:37 ]
Pagina: 1