[Netware+w2k] Auto-logon in win + username wissen

Pagina: 1
Acties:

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-09 12:26
Ik ben bezig met het opnieuw installeren van een Windows 2000 Professional werkstation met een Netware-netwerk. Nu wil ik graag dat alleen om de netware-login gevraagd wordt en dus niet op de windows-logon. Tevens wil ik dat als er opnieuw ingelogd wordt de vorige username niet wordt weergegeven.

Nu heb ik dat wel voor elkaar, maar elke keer als er ingelogd wordt wordt in het register de AutoAdminLogon-sleutel weer op 0 gezet in plaats van 1, waardoor bij het opnieuw inloggen weer gevraagd wordt om een windows-wachtwoord.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat die 1 netjes blijft staan? Ik kan wel gebruik gaan maken van ZEN, maar er zal toch ook wel een normale manier bestaan?

Ik gebruik de laatste versie van de netware-client (incl. servicepack) en alle windows-updates (mu.v. IE6)

[ Voor 8% gewijzigd door jurri@n op 03-03-2003 15:26 ]

• jurri@n
Na een week mogen we een topic wel een schopje omhoog geven geven, toch?

Verwijderd

ga eens werken met policies en dynamic local user?

• jurri@n
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 08:09:
ga eens werken met policies en dynamic local user?
Waarom zou ik policies en dynamic local users willen gebruiken dan? Iedereen werkt in W2K als administrator en zonder policies... willen we ook zo houden. Alleen op het netwerk zijn rechten uitgedeelt wie welke bestanden / printers mag gebruiken / wijzigen.

Verwijderd

Zit op het windows 2000 account dat je gebruikt geen wachtwoord ? Zoja, dan is dat het probleem.
Zie ook deze Tid: http://support.novell.com...archtid.cgi?/10052847.htm

• jurri@n
Bedankt! die links kende ik al, maar dat van dat password was de oplossing!
Pagina: 1