Ik heb vandaag al 3x een bericht in mijn beeld gehad dat de server van GoT plat ligt.. Wel voor maar 5 minuten ofzo.. Klopt dit of ligt het aan ons hier (stage plek)?
superB
superB
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
tvw
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 15:12 ]
Huh?Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 14:53:
bij doet GoT hij bijna altijd h00r
superB
superB
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dan heb je het ook even over twee providers zeg....alexandervisser schreef op 03 March 2003 @ 15:32:
GoT is idd de laatste tijd vrij brak heb ik het idee.
Zowel met wanadoo als met kennisnet.
-3 FlameHunterPro schreef op 03 March 2003 @ 15:34:
[...]
Dan heb je het ook even over twee providers zeg....
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
superB
Ik heb kennisnet geintegreerd hier op school, en het is het ergste baggerproduct wat ik ooit gezien heb (zeker voor deze prijsalexandervisser schreef op 03 March 2003 @ 15:35:
[...]
-3 Flame
Aangezien alle andere pagina's wel gewoon goed werkte lag het toch aan GoT.
Nieuwe M3 Macbook of iMac kopen? Check: Apple M3 Prijs Overzicht
offtopic:HunterPro schreef op 03 March 2003 @ 15:40:
[...]
Ik heb kennisnet geintegreerd hier op school, en het is het ergste baggerproduct wat ik ooit gezien heb (zeker voor deze prijs). Wanadoo, tsja, die zitten hier op de kabel van Casema, en ik heb nog geen netwerk gezien wat brakker was dan het kabelinternet-netwerk wat zij er op nahouden. En laat Kennisnet ook nog eens kabelinfrastructuur van Wanadoo powered by Casema gebruiken, maakt dit geheel de ergste combo van netwerkdiensten die je je als beheerder maar kunt wensen.
Hopelijk hebben we met 2 maanden hier een 7.8 mbit ADSL lijn liggen (aanvraag is de deur uit). bijna 8 keer zo snel voor nog geen vierde van de kosten.
[ Voor 3% gewijzigd door ACM op 03-03-2003 16:21 ]
lees de post van ACM eensKix@$$ schreef op 03 March 2003 @ 18:52:
hmmz de proc van Aphrodite staat sinds een paar uur wel heel hoog:
[afbeelding]
ik heb btw ook soms 404's maar da kan ook komen omdat m'n upload helemaal vol zit enzo
ACM schreef op 03 March 2003 @ 16:19:
Ik durf te wedden dat niemand van jullie een 404 op GoT heeft gezien.
ZO ziet een 404 op GoT eruit: http://gathering.tweakers.net/url_die_niet_bestaat
en ZO ziet een pagina eruit waarvan de host niet te resolven is:
http://gathering.tweakers.netterdetet/
En een pagina-timeout en connection-refused (wat heel wat anders dan een 404 is!) ziet er vergelijkbaar uit.
Bij mozilla is dat gelukkig een stuk duidelijker gedaan, dan die ranzige "pretty html errors" van IE... Niemand die meer het verschil tussen een timeout en een not found weet... Way to go MS [/rant]
Kix@$$ schreef op 03 March 2003 @ 18:52:
[afbeelding]
ik heb btw ook soms 404's maar da kan ook komen omdat m'n upload helemaal vol zit enzo
nou sorry hoor, 404 typen gaat autmatisch...
ag ik heb weles vaker dat ik iets wil typen en dat ik automatisch iets anders type, dussCutebritney schreef op 03 maart 2003 @ 18:57:
[...]
Geen 404's....
Een 404 krijg je wanneer het opgevraagde bestand niet bestaat. Dan stuurt de server in plaats van dat bestand, de 404 pagina. Maar dat betekend dus ook dat je verbinding prima in orde is.
Als je verbinding brak is; kun je hoogsteds een DNS error krijgen
Verwijderd
[rechtzetmodus]HunterPro schreef op 03 maart 2003 @ 15:40:
[...]
Ik heb kennisnet geintegreerd hier op school, en het is het ergste baggerproduct wat ik ooit gezien heb (zeker voor deze prijs)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Pfff, maak es custom got 404's johACM schreef op 03 March 2003 @ 16:19:
ZO ziet een 404 op GoT eruit: http://gathering.tweakers.net/url_die_niet_bestaat
en ZO ziet een pagina eruit waarvan de host niet te resolven is:
http://gathering.tweakers.netterdetet/
En een pagina-timeout en connection-refused (wat heel wat anders dan een 404 is!) ziet er vergelijkbaar uit.
Bij mozilla is dat gelukkig een stuk duidelijker gedaan, dan die ranzige "pretty html errors" van IE... Niemand die meer het verschil tussen een timeout en een not found weet... Way to go MS [/rant]
Jawel. Echt waar, ik zat nog te "ACM schreef op 03 maart 2003 @ 16:19:
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Hebl!kje schreef op 03 maart 2003 @ 15:37:
Ik heb werkelijk geen idee wat ik hier heb... Ik zit in een overheidsgebouw van DLG en de belastingdienst naast Utrecht Centraal (zelfde gebouw, dat gebouw met "IK" op het dak...)
Kix@$$ schreef op 03 maart 2003 @ 18:52:
[afbeelding]
Kix@$$ schreef op 03 March 2003 @ 18:58:
[...]
ag ik heb weles vaker dat ik iets wil typen en dat ik automatisch iets anders type, duss
superB
Ik durf te wedden van wel, want ik zie(zag) ze zelf ook wel es. Als de NetApp/fileserver op zn bek ligt wil het nog wel es gebeuren.ACM schreef op 03 maart 2003 @ 16:19:
[ Voor 3% gewijzigd door _MaLa_ op 05-03-2003 21:28 ]
Hans schreef op 05 March 2003 @ 21:21:
Ik durf te wedden van wel, want ik zie(zag) ze zelf ook wel es. Als de NetApp/fileserver op zn bek ligt wil het nog wel es gebeuren.
Verwijderd
Als het aan chello zou liggen dan zou mijn @home==chello_MaLa_ schreef op 05 maart 2003 @ 21:28:
Ik heb hier wel het gevoel dat het de laatste tijd trager is en got geeft hier ook wel eens 404tjes.... maar kan ook aan chello liggen
Verwijderd
MS noemt het zo, maar het is het niet. Vaag he?ShotGun schreef op 08 maart 2003 @ 04:41:
* schop
Ik dacht van ik post het hier toch maar.
[afbeelding]
Deed het ook niet na een paar keer op F5 drukken.
Moest ik even kwijt. Nu ga ik slapen![]()
.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq