[Groupwise] Zien wie er is ingelogd...

Pagina: 1
Acties:

• highking
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 09:57

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Ik moet een x-aantal namen van gebruikers gaan wijzigen, maar dit kan alleen als de desbetreffende gebruiker niet is ingelogd.

Nu kan ik per gebruiker even gezellig heen-en weer lopen om te kijken of hij/zij er in zit ja of nee, maar dan gaat dit klusje mij erg veel tijd kosten.

Is er een mogelijkheid om te zien welke gebruikers zijn ingelogd? We draaien hier een Netware 6 sp2 server met Groupwise 6 sp2.

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Ik heb net op de Cd van Groupwise (hoezo logisch? ;)) een programmaatje gevonden waarmee het zou moeten lukken, maar hievoor moet ik aanpassingen op de server gaan maken, en dat wil ik niet!

Is er misschien nog iemand die een progje weet waarbij ik niet op de server hoef aan te passen?

Verwijderd

Met Groupwise 6 kun je via een webbrowser zien wie er ingelogt is.

Dit dient uiteraard wel geconfigureerd te zijn.

De standaard poorten zijn 7180 voor het domain en 7181 voor de postoffice.

Suc6

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Desnoods kun je het zelfs nog op je POA/MTA scherm zien op de server (niet handig mee te werken .. maar kan wel :P )

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Of op de console.... kijken of ie uberhaupt is ingelogd op het netwerk....

• highking

highking

Langharig tuig

Topicstarter
Koffie schreef op 04 March 2003 @ 11:26:
Desnoods kun je het zelfs nog op je POA/MTA scherm zien op de server (niet handig mee te werken .. maar kan wel :P )
Snap ik, maar de kans dat je er overheen leest is mij te groot. Dan vind ik de oplossing die RConsole gaf toch stukken mooier.

Sorry voor de late reactie trouwens, ff vergeten te posten dat het hiermee gelukt is... ;)
Pagina: 1