Als ik een XVID video bekijk met een SRT file voor de ondertiteling, werkt de ondertiteling helemaal niet naar behoren. Af en toe krijg ik eens een ondertitel te zien maar dat gebeurt maar spooradisch. Als ik een DIVX film afspeel werkt het allemaal wel goed. Het maakt trouwens niet uit wat voor speler ik gebruik. WMP of ZP het maakt niet uit. Ik denk zelf dat het een of andere instelling ergens is, maar ik kan het niet vinden. Kan iemand mij helpen?
Bsplayer is offline gehaald, omdat de kosten te hoog werden.
Ik denk ook niet dat het aan de player ligt, meer aan de codec instellingen.
Ik heb nu wel de BSPlayer geprobeerd en inderdaad nu werken de SUBS wel maar heb ik het volgende probleem dat mijn GF4 het beeld niet automatisch volledig scherm wegstuurt naar de TV-Out. Bij WMP en ZP doet hij dat wel.
Maar wel vreemd dat bij WMP en ZP wel het groene pijltje van de SUBS aangaat net zoals als bij BSPlayer maar dat het alleen bij BSPlayer ze ook daadwerkelijk zichtbaar worden
Maar wel vreemd dat bij WMP en ZP wel het groene pijltje van de SUBS aangaat net zoals als bij BSPlayer maar dat het alleen bij BSPlayer ze ook daadwerkelijk zichtbaar worden
lopen de ondertitels synchroon met de films?
Heb je wel de goede versie met subs.
En klik eens op het groene pijltje als je film loopt en kijk eens of ie wel de goede subs meepakt,of dat er wel een vinkje aanstaat bij subs.
Bij BSPLayer kan je ergens bij de opties ook laten starten in Volledig scherm( ff zoeken )
Heb je wel de goede versie met subs.
En klik eens op het groene pijltje als je film loopt en kijk eens of ie wel de goede subs meepakt,of dat er wel een vinkje aanstaat bij subs.
Bij BSPLayer kan je ergens bij de opties ook laten starten in Volledig scherm( ff zoeken )
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
@arno:
config --> general --> Auto Play
config --> video --> always start in full screen mode
config --> general --> Auto Play
config --> video --> always start in full screen mode
[ Voor 41% gewijzigd door cybermans op 04-03-2003 14:15 ]
Aangezien het alleen met XviD is zul je dat inderdaad wel denken.. Reïnstalleer in ieder geval eens de codecs, als je het met Nimo Pack installeert, installeer ze niet allemaal tegelijkertijd.Mangoworks2002 schreef op 03 March 2003 @ 14:14:
[...]
Bsplayer is offline gehaald, omdat de kosten te hoog werden.
Ik denk ook niet dat het aan de player ligt, meer aan de codec instellingen.
Controleer eens dmv SubSync of je ondertiteling goed is, en of het daar wel goed loopt met je video. Met dat programma kun je de subs editen als het nodig is..
🌞🍃
Verwijderd
Nimo pack, nimo pack altijd weer. Als je nu is het Ace Codec Pack installeert dit werkt veel beterDataBeest schreef op 04 maart 2003 @ 14:58:
[...]
Aangezien het alleen met XviD is zul je dat inderdaad wel denken.. Reïnstalleer in ieder geval eens de codecs, als je het met Nimo Pack installeert, installeer ze niet allemaal tegelijkertijd.
Controleer eens dmv SubSync of je ondertiteling goed is, en of het daar wel goed loopt met je video. Met dat programma kun je de subs editen als het nodig is..
Die subs zijn goed. Ze worden ook nu wel goed weer gegeven in BSPlayer alleen is het altijd zo dat bij WMP en alle andere programma's dier ik heb geprobeerd de NVIDIA drivers het video beeld overlayen naar mijn tv en zo dus altijd de films fullscreen te zien zijn op de tv. Bij BSPlayer doet hij dit niet. Iemand hier een oplossing voor? Ik ga nu nog even de ACE Codec Pack installeren kijken of dat dat wat uitmaakt. Want nu heb ik de Nimo pack gebruikt. En de losse XVID codec op de main page van XVID
Pagina: 1