[W2K] In Explorer scherm 'see also'-links uitbreiden, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Bob
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 10:48

Dr.Bob

Dr.Bob says: HEAL!

Topicstarter
Weet iemand misschien iets voor het volgende: ik gebruik graag en vaak de linkjes in de linker kantlijn van de standaard w2k-explorer schermen, waar in het blauw shortcuts staan naar Documenten, Network en Computer. Deze wil ik graag uitbreiden met een paar links naar ander folders die ik vaak gebruik.
Weet iemand hoe dat kan?
Thanks in advance,
Dr.B

PS: Dit is het window dat ik bedoel:
Afbeeldingslocatie: http://www.drbobco.com/got/see_also_pane.gif

[ Voor 13% gewijzigd door Dr.Bob op 03-03-2003 14:34 ]

NERDCORE FOR LIFE

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

hkey_current_user\software\microsoft\windows\shellnoroam\muicache\ daar staat "see also" met een leuke entry erachter.

Waarschijnlijk staan die verwijzingen in de shell32.dll Om deze dll te willen bekijken kun je een programmaatje downloaden op www.hanmar.mine.nu deze heet reshacker en is geschikt om dll's te openen en te bekijken. Hou er rekening mee dat windows2000 dll's terug plaatst bij reboots.

Verwijderd

De weergave van een afzonderlijke map wijzigen

* Dubbelklik op Mijn documenten op het bureaublad of open Windows Verkenner en open vervolgens de map die u wilt aanpassen.
*Klik op Deze map aanpassen in het menu Beeld.
*Volg de aanwijzingen in de wizard Deze map aanpassen.

Uit de windows help :Y)

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Dank voor jullie beiden reacties, maar voor zover ik kan nagaan leiden ze niet tot de oplossing. De mapweergave zoals _Geus_ zegt doet wel iets met die linkerkolom, maar de 'quicklinks' heb ik er niet in kunnen vinden!

Iemand die deze kwestie zelf al eens toegepast & opgelost heeft? Dat zou erg mooi zijn, want ik zoek me suf ... :)

NERDCORE FOR LIFE

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Na lang zoeken gevonden wat jij wilt. Maar om dit aan te passen moet je erg veel van programeren weten....
Heb geprobeert item toe te voegen maar dan krijg je een script error tijdens het compilen. Veel suc6 ermee.
Afbeeldingslocatie: http://www.hanmar.mine.nu/media/compile_script.JPG

[ Voor 37% gewijzigd door mutsje op 04-03-2003 08:39 ]

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Thanx for al je werk & research Mutsje, compleet met screenshot, super!! Ik hoop dat ik er uit ga komen, if so, dan laat ik dat je hier nog weten. :)

dr.b

NERDCORE FOR LIFE

Pagina: 1