Toon posts:

Gisteren een mooi rond getal :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Keyspace Checked: 35.000%

• Muurbestormer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05 11:08
DAMN, nog een lange weg te gaan dus. ik blijf me afvragen of d.net zn mond houdt als de sleutel gevonden is, of dat ze het meteen (binnen een week ofzow) bekend maken.

Of misschien zit er wel een hidden program in de client en krijg je als je de winnende sleutel inlevert een girotel-achtig programma te zien waar je je bankrekeningnummer in mag vullen! >:)

ik droom fijn verder, dankjewel :z

edit:

damn typo's!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Het duurt geloof ik 2 weken alvorens DNet bekend maakt dat de key is gevonden indien deze ook daadwerkelijk is gevonden. DNet wil er natuurlijk zeker van zijn dat de key echt gevonden is voordat dit wereldkundig gemaakt wordt. Het zou een redelijk grote afgang zijn als de key niet correct blijkt.

Hoe het met de afhandeling van de blokjes zit weet ik niet precies, maar ik persoonlijk denk dat zodra de key gevonden is DNet de statistieken bij zal houden zolang er nog blokjes ingeleverd worden, maar geen blokjes meer zal uitgeven. Zo krijgen spaarders ook een kans.

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
ja das ook mooi, ben je net aan het sparen oor je eigen sinterklaas of nieuwjaars flushen komen ze een dag van te voren aan, ja lever maar in die blokjes, niks meer aan te doen.

ookal wordt de key gevonden, gewoon doorgaan.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Hehe.. als ie gevonden wordt zoeken we gewoon door of er toevallig niet NOG een key is ;)...

oh nee ik ben niet stats verslaafd hoor :D

Verwijderd

stats 16 zijn er
Pagina: 1