Software voor datakabel

Pagina: 1
Acties:

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:38

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Topicstarter
Gisteren (02-03-2003) op de PC dumpdag in Ahoy een seriëele* datakabel gekocht voor mijn Nokia 3310 (ze beloofden bijbehorende software). Toen ik hier naar vroeg, kreeg ik een kaartje waarop een website (www.gsmtuning.info) vermeld staat. Thuisgekomen maar eens geprobeerd die site te bereiken, maar geen resultaat. Ping lukte nog wel, maar nu krijg ik daarmee ook geen resultaat meer (vanaf mijn werk, zal het vanavond thuis nog eens proberen) en ook IDServe kan de site niet (meer) bereiken. Klein bijkomend probleempje is dat ik de kassabon/kwitantie van net die transactie niet meer kan terugvinden.

Vraagjes:
Weet iemand iets meer over wat er van die website is geworden?
Weet iemand waar ik eventueel dan de software kan downloaden?

Natuurlijk heb ik al gezocht (Google & Search), maar ik had de keus tussen meerdere honderden resultaten en geen. Dat laatste schiet niet echt op, maar dat eerste ook niet als het niet in de eerste 10 tot 20 te vinden is. Een goede set keywords om te zoeken zou ook zeer gewaardeerd worden (dan zoek ik rustig zelf verder).

*De USB datakabel was al uitverkocht, anders had ik die wel genomen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

eepr0n tools, 1 klik op de knop en unlocked ;)

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 13:27:
eepr0n tools, 1 klik op de knop en unlocked ;)
Het gaat niet om de SIM-lock.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

• mc_Emperor
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 11:27
Persoonlijk vindt ik logomanager welk een goed programma voor datakabels. Deze is op http://www.logomanager.co.uk te downloaden.

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
mc_Emperor schreef op 03 March 2003 @ 13:33:
Persoonlijk vindt ik logomanager welk een goed programma voor datakabels. Deze is op http://www.logomanager.co.uk te downloaden.
Duurde even voordat ik er was, maar ik heb wat gedownload. Nu nog thuis kijken of het het juiste is.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 22:56
de site doet het nu gwoon hoor (bij mij dan)
maaruh er staan wel cracks tussen :X

• Freee!!

Freee!!

Topicstarter
Bedankt, nu bij mij ook.
DrNizeGuy schreef op 03 maart 2003 @ 14:28:
maaruh er staan wel cracks tussen :X
Dat is nu mijn probleem :P
Ik heb die Nokia al meer dan twee jaar geleden legaal aangeschaft bij mijn abonnement.
Ik heb die kabel legaal gekocht op die PC-dump dag (voldoende betrouwbare getuigen).
Zij hebben mij het adres van die site gegeven en ik ben alleen geïnteresseerd in software voor mijn aanschaf.
Als ik echt problemen krijg, kom ik er echt wel achter waar ze zitten (en dan is het hun probleem }) ).

[ Voor 93% gewijzigd door Freee!! op 03-03-2003 16:01 . Reden: Re: Cracks ]

Pagina: 1