Gisteren (02-03-2003) op de PC dumpdag in Ahoy een seriëele* datakabel gekocht voor mijn Nokia 3310 (ze beloofden bijbehorende software). Toen ik hier naar vroeg, kreeg ik een kaartje waarop een website (www.gsmtuning.info) vermeld staat. Thuisgekomen maar eens geprobeerd die site te bereiken, maar geen resultaat. Ping lukte nog wel, maar nu krijg ik daarmee ook geen resultaat meer (vanaf mijn werk, zal het vanavond thuis nog eens proberen) en ook IDServe kan de site niet (meer) bereiken. Klein bijkomend probleempje is dat ik de kassabon/kwitantie van net die transactie niet meer kan terugvinden.
Vraagjes:
Weet iemand iets meer over wat er van die website is geworden?
Weet iemand waar ik eventueel dan de software kan downloaden?
Natuurlijk heb ik al gezocht (Google & Search), maar ik had de keus tussen meerdere honderden resultaten en geen. Dat laatste schiet niet echt op, maar dat eerste ook niet als het niet in de eerste 10 tot 20 te vinden is. Een goede set keywords om te zoeken zou ook zeer gewaardeerd worden (dan zoek ik rustig zelf verder).
*De USB datakabel was al uitverkocht, anders had ik die wel genomen.
Vraagjes:
Weet iemand iets meer over wat er van die website is geworden?
Weet iemand waar ik eventueel dan de software kan downloaden?
Natuurlijk heb ik al gezocht (Google & Search), maar ik had de keus tussen meerdere honderden resultaten en geen. Dat laatste schiet niet echt op, maar dat eerste ook niet als het niet in de eerste 10 tot 20 te vinden is. Een goede set keywords om te zoeken zou ook zeer gewaardeerd worden (dan zoek ik rustig zelf verder).
*De USB datakabel was al uitverkocht, anders had ik die wel genomen.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT