Windows ME logt automatisch in! Uitzetten!

Pagina: 1
Acties:

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:39
Ik heb hier een machine waar Windows ME op staat. Maar als ik een keer heb ingelogd op het netwerk (PDC/WIN2000) dan logt hij daarna elke keer automatisch in op het netwerk!
En dit wil ik niet, ik heb de Client voor MS Netwerken al weggegooid en opnieuw geinstalleerd maar dan gebeurt het daarna weer. Login staat ook al op Client voor MS Netwerken.
Ik heb al gezocht en wat topics gevonden maar daar stond geen oplossing in!! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Hail to the king baby!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 23:18

Deem

Ontcijfer mij!

alle gebruikers weggooiem in het comfigscherm ?

"May our framerates be high and our temperatures low."

• urk_forever
Umm, het gaat hier over Windows ME daar heb je het hele gebruikers gebeuren niet in! Alle gebruikers staan op de server!

Hail to the king baby!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 23:18

Deem

Ontcijfer mij!

Uhh, sorry hoor, maar zelfs in win 98 zit er in het configuratiescherm een icoon die gebruikers heet, als je daar alle users weggooit en opnieuw opstart, vul daar geen w8twoord in, dan zou alles in orde moeten zijn.
anders download de TweakUI tool van MS. daar kan je ook een autologon gebruiken.

"May our framerates be high and our temperatures low."

• urk_forever
Tja, als ik in ME op het gebruikers icoontje klik krijg ik een Wizard waarmee ik gebruikers kan aanmaken, dit wil ik niet dus klik ik annuleren.

Als ik TweakUI gebruik kan ik het aanzetten en ik wil het uitzetten! Windows ME doet dit automatisch! Maar ik heb zelf al effe verder gezocht en de oplossing gevonden, ik moet nl User Profiles aanzetten en dan vraagt ie er elke keer om!

Hail to the king baby!

• urk_forever

Hail to the king baby!

Pagina: 1