Ik wil in de SQL Server (2000) mijn commando's invoeren vanaf een command line. Is hier een mogelijkheid voor en/of is daar een tool voor?
Er bestaat volgens mij iets van oSQL.
[google=osql]
[edit]
2e hit
[google=osql]
[edit]
2e hit
[ Voor 42% gewijzigd door BtM909 op 03-03-2003 13:00 ]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hoezo, niemand verder? Het antwoord is al gegeven! OSQL!!!Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 13:17:
niemand verder?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 13:17:
niemand verder?
En waarom is dat niet goed dan? Heb je het al geprobeerd en het beviel niet of heb je gewoon niet gekeken? Dit klinkt wel erg alsof je zelf geen moeite wilt doen en een antwoord op een presenteerblaadje wilt hebben...
Probeer het gewoon eens, dat en bijv. [google=command line sql server] en open dan maar even een nieuw topic. Geef dan natuurlijk wel even aan welke progs en opties niet goed genoeg waren en waarom niet. Oftewel zie FAQ Forumgedrag: topicstart en Software Algemeen - Policy
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()