[mobo] Chaintech 7NJS Zenith ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 20:32
Hi,

Ik ga op korte termijn upgraden. Ik weet al dat ik ga voor een Athlon XP 2500+ (Barton dus).
Ik wil naar een NForce2 bordje upgraden en heb de Chaintech 7NJS Zenith zien staan. Dit bordje oogt gewoon verschrikkelijk mooi :P .
Maar ik heb van een verkoper een keer te tip gehoord dat dit mobo een nogal flinke voeding nodig zou hebben (hij had waarschijnlijk een NoName 300Watt).

Ik ben zo benieuwd naar de positieve en negatieve ervaringen. Hierbij wil ik voormezelf aan het licht zien komen de overclockbaarheid (liefst met Barton), hoe dit beestje zich verhoudt met de voedingen en tja ... andere gebruiks(on)gemakken.
Ik weet iig dat de derde IDE-aansluiting een soort van Serial aansluiting is op een Parallel plug of zoiets... Hoe zit dat nou eigenlijk ... Uit de handleiding is het niet echt toppie op te maken. :|
Alvast bedankt.

I've visited the Mothership @ Cupertino

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ervaringenrequests zijn hier niet de bedoeling: Dit graag lezen eer je een topic opent
GoT is een en al ervaringen, just use the Search: [search=chaintech 7njs]

Lees eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door eer je weer zo'n topic wil openen :)

Edit: oh, overigens staat elders in de OM FAQ ook een klein stukje over de Promise PDC20376 SATA controller en het gebruik ervan ;)

[ Voor 17% gewijzigd door BalusC op 03-03-2003 12:52 ]

Dit topic is gesloten.