Toon posts:

mp3 jukebox software

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Moguh...

Ik ben een pc aan het inelkaar zetten om als "jukebox" te gebruiken. Tis een oudje p90 - 64mb ram. Magoed mp3 moet wel lukken. Maar nu zoek ik jukebox software. Die daar dus op gaat draaien.

Ik heb de welbekende software wel gevonden maar daar moet je veel geld voor neerleggen, plus er zitten functies in die niet nodig zijn. Ik hoef geen shiny visualtion, mp3 ripping, cd burning, shoutcast support enz.. Dat gaat die pc toch niet aankunnen. Weten jullie iets goeds? (ohja tmoet wel een beetje idiot proof zijn er gaan 31 dronken malloten mee spelen enzo)

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

winamp ? :)
gewoon wat keys binden

nikszolekkeralss.exe

• Notehoutelade
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Voor Dos bestaan er goede mp3spelers. Moet je effe op zoeken, bijv damp, mpxplay.

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Het ding van m'n sig doet dat wel. 't Zal wel traag werken op een P90, maar in mijn cafe draaien we hetzelfde prog op een P75 met 24MB naar tevredenheid.

Je moet alleen wel wat tijd investeren in een goede database. Het is niet in 2 tellen voor elkaar.

Siditamentis astuentis pactum.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

it0

Mijn mening is een feit.

zoek eens op sourceforge

Ik gebruik nu netjuke. Daarvoor globecom jukebox. Vind ze beiden goed, maar gebruik nu netjuke omdat de server niet meer op mijn kamer staat.

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
kijk eens naar dj2000
werkt simpel en is behoorlijk recht door zee voor een feestje
Dan kun je party mode instellen en kunnen ze niet met de pc knoeien.
Voor een feestje waar je alleen iets wilt afspelen is ie ideaal

P.Duh! lekker puh!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
winamp lijkt me toch het beste hiervoor. en btw, in linux zit geloof ik ook zo'n nep-winamp dus als windows het niet trekt...

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

linux heeft dus XMMS ook met genoeg plugins beschikbaar... probeer anders eens een stukje software van een developer als musicmatch, werkt leuk en simpel... echt 'professionele' oplossingen gaan toch niet op die doos werken.

scrollen door SF of de plugins op de winamp site kan ook een wereld van verschil maken.... veel plezier !!

Deze plek is te koop.

Pagina: 1