There is no art to find the minds construction in the face
Komt in ieder geval erg vriendelijk over. Oke jij doet tenminste je best maar de manier waarop is niet sfeer bevordelijk.
Maar die link die jij geeft doet niks. Als ik dat bestand runt blijft hij hangen en doet niks. Andere mooiere oplossing is er zeker niet?
Verwijderd
maar ik zou de batch troubleshooten... het is zowieso niet de netste batch die ik heb gezien... maar het geeft wel aan waar en wat er veranderd moet worden...
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 15:41 ]
Leuk vinden om iemand de les te leren . . . . . opeens weet je het . . je wordt leraar !!
[ Voor 24% gewijzigd door Muppet op 04-03-2003 00:08 ]
Als het de bedoeling is om unc-paden te verbergen zou je misschien beter met een dfs kunnen gaan werken.
Muppet schreef op 03 March 2003 @ 15:18:
Das leuk maar ik had best met google al gezocht alleen met iets andere termen en dat is ook de enige link die er te vinden is en kwam ik dus net niet tegen. Je doet het nu net overkomen of ik een enorme noob ben die niet weet wat google is en die jij even laat weten hoe het hoort.
Komt in ieder geval erg vriendelijk over. Oke jij doet tenminste je best maar de manier waarop is niet sfeer bevordelijk.
Maar die link die jij geeft doet niks. Als ik dat bestand runt blijft hij hangen en doet niks. Andere mooiere oplossing is er zeker niet?
Hmm.. Hij geeft een link naar een site en zegt dat vervolgens dat hij je laat overkomen als een n00b... Ten eerste help hij jou. Ten tweede: Wat maakt jou het uit wat andere mensen over je denken. Dus post niet van die onzin posts, dat kan bij BGW wel maar op GoT niet (als je de policy/faq hebt gelezen).Muppet schreef op 04 March 2003 @ 00:07:
Zucht ik word het echt spuug zat hier, het doel is toch om elkaar te helpen als je dat niet leuk vindt wat doe je hier dan !!!! Ik loop ik ook al een tijdje rond en ik ben niet achterlijk. Ik ben niet zo iemand waar Got het 1e is wat ik probeer maar meestal het laatste.
Leuk vinden om iemand de les te leren . . . . . opeens weet je het . . je wordt leraar !!
[ Voor 30% gewijzigd door danslo op 04-03-2003 06:44 ]
firmpete bedankt ik ga wel kijken ik merk al dat er niet echt veel mogelijkheden zijn om dit te doen.
Je kunt beter nog even doorzoeken om dit op een nette manier op te lossen.
Dat renuse.bat vind ik een heel vaag batch bestand waar ik niet echt wijs uit word. Vandaar dat ik nu probeer om met die tool reg value toe te voegen. "_LabelFromREg