"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ok het eerdere probleem van het niet kunnen verwerken van de headlines is opgelost 
Bedankt voor het fixen van dit kleine bugje, voor de rest werkt alles nu perfect.
Ik vind het een handig progje, ga zo door
Bedankt voor het fixen van dit kleine bugje, voor de rest werkt alles nu perfect.
Ik vind het een handig progje, ga zo door
Dit probleem was gelijk aan het probleem met de datum/tijd (zie bovenaan deze topic). Omdat sommige windows versies (meestal engels) een ander soort tijd/datum gebruiken struikelde het programma daarop. Sorry!Op vrijdag 17 november 2000 14:15 schreef Sorcerer@ het volgende:
Ok het eerdere probleem van het niet kunnen verwerken van de headlines is opgelost
misschien kan je als je zo'n beetje klaar bent met ontwikkelen een universele news-tracker maken die ook geschikt is voor andere (grote) nieuwssites.
zal best aanslaan als je 't op ZDNet en Tucows zet enzow.
zal best aanslaan als je 't op ZDNet en Tucows zet enzow.
"I sit in my room and imagine the future."
Hij is nog heersender dan v1.0!

Neerhalen dat ding!
Neerhalen dat ding!
Thanks voor de mirror!Op vrijdag 17 november 2000 20:57 schreef EquiNox het volgende:
Officiele backupmirror van de NewsTracker (v1.2) -> DOWNLOAD HEM HIER!
He, leuk ding.
Maar ik moest kritiek geven
Kun je in je proggie het ook zo maken dat ie daar de nieuwsposting laad ipv in een IE scherm? (Of dat IE gemaximaliseerd wordt? Maar dit kan ook aan dat ding van mij liggen...)
Bij t.net worden de nieuwtjes die er bij zijn gekomen sinds je laatste bezoek rood aangegeven, mischien een tip voor versie 1.3?
Maar ziet er verder goed uit!
Maar ik moest kritiek geven
Kun je in je proggie het ook zo maken dat ie daar de nieuwsposting laad ipv in een IE scherm? (Of dat IE gemaximaliseerd wordt? Maar dit kan ook aan dat ding van mij liggen...)
Bij t.net worden de nieuwtjes die er bij zijn gekomen sinds je laatste bezoek rood aangegeven, mischien een tip voor versie 1.3?
Maar ziet er verder goed uit!
Dit kan wel, maar wordt heel moeilijk. ik wil eerst wat aan het design van de News-Tracker doen (skins?).Op zaterdag 18 november 2000 15:22 schreef jan-marten het volgende:
Dit is bijna onmogelijk (niks is onmogelijkBij t.net worden de nieuwtjes die er bij zijn gekomen sinds je laatste bezoek rood aangegeven, mischien een tip voor versie 1.3?
Om nog ff terug te komen op die cookies die tweakers.net zet op te controleren welke headlines jij wel/niet hebt bekeken, ff een screenshot:Op zaterdag 18 november 2000 15:22 schreef jan-marten het volgende:

Deze cookie wordt gezet als jij de frontpage opent.
Ik stem voor een <.timestamp><./timestamp> erbij in de Turbotracker, waarbij de lastvisit wordt weergegeven.
Ik denk dat dat heel moeilijk word, ik zal er idg es over nadenkenOp zaterdag 18 november 2000 18:42 schreef AntonT het volgende:
Ik stem voor een <.timestamp><./timestamp> erbij in de Turbotracker, waarbij de lastvisit wordt weergegeven.
Verwijderd
Ik moet zeggen, een heel kewl stukje code, een ding wat me opviel, ik wilde de tijd instellen en dat kan alleen met die toetsjes, kan niet gewoon een getal intikken.
Misschien ook wel handig om te zorgen dat je met dit proggie ook door een firewall heen kan. Of zorgen dat ie de connection opties van IE of iets dergelijks over neemt.
Als het goed is doet hij dat ook, volgens mij neemt hij de proxy instellingen van IE over. Maar zeker weten doe ik dat dus niet...Op maandag 20 november 2000 09:05 schreef Skoezie het volgende:
Misschien ook wel handig om te zorgen dat je met dit proggie ook door een firewall heen kan. Of zorgen dat ie de connection opties van IE of iets dergelijks over neemt.
Dat kan ik wel es ff gaan inbouwen, had er niet veel zin in om dat in te bouwen, vandaarOp maandag 20 november 2000 07:59 schreef Bartman het volgende:
Ik moet zeggen, een heel kewl stukje code, een ding wat me opviel, ik wilde de tijd instellen en dat kan alleen met die toetsjes, kan niet gewoon een getal intikken.
Dat dacht ik ook al, als er nog iedeeen zijn of bugs, graag ff melden, thnks...Op zaterdag 25 november 2000 18:52 schreef JJE het volgende:
dit progje blijft kont schoppen!
Pagina: 1