Sedert vandaag krijg ik, wanneer ik op mijn naam klik niet alleen de topics te zien waarin ik gereageerd heb maar ook het searchvenster zelf. Een kleine wijziging dus die, in mijn ogen, niet echt handig is maar zelfs dubbel op. Nu moet je dus naar beneden scrollen wil je de topiclist kunnen zien, goed, het is een kleine moeite maar niet echt handig.
Als je de search wilt gebruiken dan is daar al een knop voor, om nu ook al de searchopties te geven wanneer je op jouw nick klik is wat dat betreft een beetje overbodig. Overbodig is een groot woord maar ik denk dat iedereen (
) wel snapt wat ik bedoel. 
Kan er niet een extra optie in de prefs gemaakt worden waar je dit mee aan of uit kan zetten? Dit zou wel plezierig zijn.
Als je de search wilt gebruiken dan is daar al een knop voor, om nu ook al de searchopties te geven wanneer je op jouw nick klik is wat dat betreft een beetje overbodig. Overbodig is een groot woord maar ik denk dat iedereen (
Kan er niet een extra optie in de prefs gemaakt worden waar je dit mee aan of uit kan zetten? Dit zou wel plezierig zijn.