afgelopen zaterdag heb ik van vodafone omdat ik m'n abo 2 jaar heb verlengt voor 156 euro een Nokia 7650 "gekregen" met vodafone live. Mijn broertje heeft de zelfde telefoon en het viel me al meteen op dat het aan en uit knopje bij mij iets meer verzonken zat dan bij m'n broertje en ook niet echt het "indruk" gevoel heeft als je 'm aanzet. hij doet het opzich wel. Ook is de firmware van versie niet up to date waardoor bepaalde software niet werkt.
Ik heb het gevoel dat deze telefoon al een paar keer is terug gestuurd door andere mensen. Nu vraag ik me af of het mierenneukerig is als ik langs ga bij de Nokia store met de opmerking dat het knopje niet top is, of dat zin heeft. een firmware update kunnnen ze wel doen lijkt mij.
Ik kan 'm ook terug sturen naar vodafone, dat had de verkoopster gezegd. Dan wordt alles gewoon terug gedraaid naar hoe het was.
Ik heb het gevoel dat deze telefoon al een paar keer is terug gestuurd door andere mensen. Nu vraag ik me af of het mierenneukerig is als ik langs ga bij de Nokia store met de opmerking dat het knopje niet top is, of dat zin heeft. een firmware update kunnnen ze wel doen lijkt mij.
Ik kan 'm ook terug sturen naar vodafone, dat had de verkoopster gezegd. Dan wordt alles gewoon terug gedraaid naar hoe het was.
Geef mij nog een joint zei de goudvis, misschien word ik haai