Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ben ik mierenneukerig over afwerking telefoon?

Pagina: 1
Acties:

• mezza
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-01-2022
afgelopen zaterdag heb ik van vodafone omdat ik m'n abo 2 jaar heb verlengt voor 156 euro een Nokia 7650 "gekregen" met vodafone live. Mijn broertje heeft de zelfde telefoon en het viel me al meteen op dat het aan en uit knopje bij mij iets meer verzonken zat dan bij m'n broertje en ook niet echt het "indruk" gevoel heeft als je 'm aanzet. hij doet het opzich wel. Ook is de firmware van versie niet up to date waardoor bepaalde software niet werkt.

Ik heb het gevoel dat deze telefoon al een paar keer is terug gestuurd door andere mensen. Nu vraag ik me af of het mierenneukerig is als ik langs ga bij de Nokia store met de opmerking dat het knopje niet top is, of dat zin heeft. een firmware update kunnnen ze wel doen lijkt mij.

Ik kan 'm ook terug sturen naar vodafone, dat had de verkoopster gezegd. Dan wordt alles gewoon terug gedraaid naar hoe het was.

Geef mij nog een joint zei de goudvis, misschien word ik haai

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
je hebt betaald voor een goed product dus dat mag je dan ook verwachten

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Je hebt voor nokia telefoons de code * # 9 2 7 0 2 6 8 9 #

Daarmee kun je oa zien wanneer hij voor het laatst is gerepareerd en wanneer hij gemaakt is. Deze code werkt ook nog steeds op mijn nieuwe 6610.

Ik weet alleen niet of het werkt op een 7650 omdat je daar een ander operating system op hebt. Maar probeer het eens zou ik zeggen.

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 13:56

TheFruitNerd

iets met fruit

Als je foon een Vodafone stikkertje er op heeft zitten zou als ik eerst even naar een Vodafone shop lopen. Als er geen stikkertje op zit, kun je het idd bij een Nokia store proberen. Een overzichtje vind je hier.

- B.L.A.A.T. -

• mezza
tnx, maar de code deed het niet. Misschien maar even langs bij een Vodafone City Point.

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:26
Als je nu verwacht geen nieuwe te krijgen, moet je meer problemen opgeven die zij dan weer niet vinden enzo...... met positieve gevolgen van dien :)

no comment

• mezza
ik heb een beetje rond gebeld, en uiteindelijk was het meest vruchtbare gesprek met de afdeling verkoop van Vodafone. Die zeiden dat ik het telefoontje moest terugsturen naar service and repair ivm met de klachten. Maar als die (in hun ogen) geen mankementen vinden moet er toch betaald worden voor hun diensten, dacht ik. Dat zei die man er niet bij. Toen ik er naar vroeg bevestigde hij het.

Dus ik zei dat ik volgens de verkoper destijds ben verzekerd van het feit dat ik het telefoontje terug zou kunnen sturen als ik toch van de aankoop af zou zien. Mits in nieuwe staat met plastikje nog op beeldscherm. Mochten ze niets vinden dan mogen ze van mij appart het telefoontje houden en wil ik van dat recht gebruik maken...

hij 3 minuten overleggen.......
bedankt voor het wachten meneer.

nu gaat er een omruil actie plaatsvinden. klinkt goed. hij belt me vandaag nog op over de details ;) dus hopen dat hij dat wel doet.... maar ik moet niet te sceptisch worden natuurlijk.

ik ben over het telefoontje trouwens dik tevreden verder. foto maken van chickie in de trein en meteen middels msn of irc sturen naar vrienden :)

• @r!k
  • Laatst online: 14-11 22:21

@r!k

It is I, Leclerq

Bram schreef op 03 March 2003 @ 10:38:
Je hebt voor nokia telefoons de code * # 9 2 7 0 2 6 8 9 #

Daarmee kun je oa zien wanneer hij voor het laatst is gerepareerd en wanneer hij gemaakt is. Deze code werkt ook nog steeds op mijn nieuwe 6610.

Ik weet alleen niet of het werkt op een 7650 omdat je daar een ander operating system op hebt. Maar probeer het eens zou ik zeggen.
Kon je niet ff vermelden dat je je foon uit en aan moet zetten om uit dat menuutje te komen? :(

Een hele rij microsoft certificeringen.

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 18-11 13:56

TheFruitNerd

iets met fruit

ErikH schreef op 03 maart 2003 @ 12:51:
[...]

Kon je niet ff vermelden dat je je foon uit en aan moet zetten om uit dat menuutje te komen? :(
Dat is toch niet zo'n probleem?
Daarnaast was die code bedoeld voor mezza en geheel op eigen risico.
Een simpelere manier om die code te onthouden is trouwens *#war0anty#

- B.L.A.A.T. -

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hmz, ik heb ook een 7650 (firmware v3.16), maar die warranty-code werkt bij mij dus niet. Is een volledig simlockvrij ding, dus Ben cq. Vodafone hebben er niet mee zitten hobbieën.

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
epoman schreef op 03 March 2003 @ 22:48:
Hmz, ik heb ook een 7650 (firmware v3.16), maar die warranty-code werkt bij mij dus niet. Is een volledig simlockvrij ding, dus Ben cq. Vodafone hebben er niet mee zitten hobbieën.
Dit komt omdat deze nokia een ander 'os' heeft. Namelijk symbian. En daar werkt deze code helaas niet.

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Pagina: 1