Update Norton antivirus 2003

Pagina: 1
Acties:

• AEbing
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-02 13:44
Zaterdag heb ik met liveupdate van NAV een bestandje gedownload en nu start mijn systeem niet goed meer op. Het duurt een hele tijd voordat ik het bekende opstart geluid hoor en ie helemaal opgestart is, hij blijft gewoon hangen. Ik zie dan ook geen activiteit van de harde schijf. Verder doet ie alles nog goed. Hebben meer mensen hiet last van en wat kan ik hier aan doen?

AE

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welke windows gebruik je eigenlijk?
wel makkelijk om te weten namelijk.
Maar probeer hoe dan ook eens te starten in veilige modus en NAV te uninstallen.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-09 21:48

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb net even de liveupdate geprobeerd, natuurlijk geen garantie dat ik in dezelfde situatue zit als jij, maar geen problemen met opstarten ofzo. Wellicht heb je nog wat anders gedaan dan alleen Liveupdaten?

• AEbing
Ik heb windows XP. Ik heb al geprobeerd naar een eerder herstelpunt terug te gaan maar dan kon ik de PC niet meer afsluiten. IK heb volgens mij niets anders gedaan dan iets van liveupdate installeren.

AE

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Je zegt dat ie blijft hangen maar verder doet alles het goed? Wat blijft er precies hangen? Of blijft de PC tijdens het booten lang hangen waarna hij toch doorschiet?

• AEbing
Hij blijft hangen en na een aantal minuten schiet ie toch door. Ik laat outlook automatisch opstarten en dat wordt ook meteen opgestart. Daarna echter duurt het een aantal minuten voor ik het bekende opstartgeluid hoor en het icoontje van de geluidsregeling in de system tray verschijnt. Verder doet ie daarna alles goed.

AE

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dan zou ik als 1e de tips van Terw_Dan proberen. Veilige modus en NAV uninstallen, dan kijken of hij weer normaal opstart.

Verwijderd

Ik heb zaterdag de update van de site zelf gedownd (dated 28-2-2003). Deze gaf ook problemen bij mij. Hij kon de virus definitions niet updaten (rood kruisje-->urgent attention) maar voor de rest ging alles goed. Heb er dan de update van 21-2-2003 overgezet (eveneens van de site maar deze had ik nog op mijn HD staan). Dan ging alles terug goed. Misschien kan je deze (vroegere update) terug installe?

• AEbing
Ik heb NAV gedeïnstalleerd en de boel start weer vlot op. Ik wacht maar even een weekje of zo om NAV weer te installeren misschien hebben ze dan de fout eruit, ik ben blijkbaar niet de enige. Mijn provider scant de e-mail op virussen zodat ik niet al te bang hoef te zijn. In ieder geval bedankt voor de hulp.

AE

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Zit er in NAV2003 iets van een firewall (Ik gebruik 2002 nog en blijf dat ook doen). Het kan namelijk zijn dat daardoor je netwerkverbinding er een hele tijd over doet om de activeren en dan kan het dus zijn dat je pc een tijd niet reageert.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anders download je de complete definities op http://www.symantec.com/avcenter/download/pages/DU-N95.html
Kijk eens wat tie dan doet. Ik heb het ook eens gehad dat hij niet kon bijwerken. De complete gedownload en geinstalleerd, en het probleem was weg.

[ Voor 38% gewijzigd door Br@m op 03-03-2003 21:44 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 14:22

Duinkonijn

Huh?

Fairy schreef op 03 March 2003 @ 19:16:
Zit er in NAV2003 iets van een firewall (Ik gebruik 2002 nog en blijf dat ook doen). Het kan namelijk zijn dat daardoor je netwerkverbinding er een hele tijd over doet om de activeren en dan kan het dus zijn dat je pc een tijd niet reageert.
nee dat zit er niet in.

ik heb overigens geen problemen met deze situatie.

zelfde .sit.

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Ik heb het gisteren ook gekregen nadat ik een update heb gedaan. Pc herstart en het duurde een paar minuten totdat alle systray icoontjes geladen waren.
Ik heb Norton er opnieuw opgezet en de Live Update laten draaien en virusdefinities geupdated,en daarna was het probleem van blijven hangen na het verschijnen van het bureaublad er opniew.
Dan terug alles compleet van Norton verwijderd en alle onderdelen van Live Update 1 voor 1 geupdated,en dan bleek dat het onderdeel
SYMANTEC COMMON CLIENT de oorzaak is van het blijven hangen.

Nu zijn alle onderdelen van Live Update bijgewerkt behalve de SYMANTEC COMMON CLIENT.

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Gaat het hier voordat het bootscherm van XP verschijnt?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Verwijderd

Gerwin schreef op 08 October 2003 @ 11:20:
Gaat het hier voordat het bootscherm van XP verschijnt?
Nee, de pc is bijna opgestart... het bureaublad is er al, de systray icoontjes hoeven alleen nog op je scherm te komen.. en dat duurt een hele tijd............
Pagina: 1