Heb je de nieuwste IntelliMouse drivers al geinstalleerd?
Ik heb het gedownload maar volgens de melding had ik de laatste versie al........
- Selecteer eerst eens een icon zodat hij blauw wordt en druk dan op enter. Als hij dan weer 'dubbelklikt' weet je dat het niet aan je muis ligt.miel schreef op 03 maart 2003 @ 07:53:
Ik heb het gedownload maar volgens de melding had ik de laatste versie al........
- Controleer je dubbelkliksnelheid eens. Dit kan in het configuratiescherm van je muis. Misschien staat deze te sloom, zet hem eens wat sneller.
1e geeft een normaal resultaat.....
dubbelkliksnelheid staat op 80% ongeveer
Ga eens naar je mapopties (Tools -> Folder Options...) en kijk onder 'Click item as follows' of daar 'Single-click to open an item (point to select)' aanstaat...miel schreef op 03 March 2003 @ 08:20:
1e geeft een normaal resultaat.....
Nope..... staat ook uit! En het vage is dat ik hier thuis al jaren geen last van heb.....vaag zeg!
edit: ik merk het nu ook in excel... 1 keer klikken op een cel resulteert in een dubbelklik (dus er blijft iets steken in de muis zo lijkt...)
edit: ik merk het nu ook in excel... 1 keer klikken op een cel resulteert in een dubbelklik (dus er blijft iets steken in de muis zo lijkt...)
[ Voor 44% gewijzigd door miel op 03-03-2003 08:31 ]
Dan weet ik het ook niet meer...miel schreef op 03 March 2003 @ 08:29:
Nope..... staat ook uit! En het vage is dat ik hier thuis al jaren geen last van heb.....vaag zeg!
edit: Of je muis is gewoon verrot. Schroef hem eens open en kijk of het contact-knopje onder je linker-muisknop er nog normaal uitziet en er geen vuil ofzo tussen zit.
[ Voor 15% gewijzigd door Genghis Khan op 03-03-2003 08:36 ]
zit nog garantie op......dus ga maar niks schroeven denk ik zo..........zal eens binnenlopen op de helpdesk zometeen.........ff praatje maken
Doe dat... Of probeer hem desnoods ff op een andere PC.miel schreef op 03 maart 2003 @ 08:39:
zit nog garantie op......dus ga maar niks schroeven denk ik zo..........zal eens binnenlopen op de helpdesk zometeen.........ff praatje maken
Nou de personen die hierover gaan zijn tot en met 11 maart op vakantie....mmmm en heb dus maar een vervangende gewonen ps2 muis meegenomen..... en alsof het beestje het ruikt dat er vervanging is want hij doet het nu 1 keer niet als ik internet open en de vorige 10 keer wel...... i'll keep u posted!
Je kan hem gewoon open maken volgens mij, er zitten namelijk geen garantie-stickers in naar mijn weten. Ze zouden het dus nooit kunnen zien dat hij open geweest is al wil je garantie claimen.miel schreef op 03 maart 2003 @ 08:47:
Nou de personen die hierover gaan zijn tot en met 11 maart op vakantie....mmmm en heb dus maar een vervangende gewonen ps2 muis meegenomen..... en alsof het beestje het ruikt dat er vervanging is want hij doet het nu 1 keer niet als ik internet open en de vorige 10 keer wel...... i'll keep u posted!
Prutser.... Je drivers doen het niet.. Kijk zelf maar, als ik jou muis op mijn pc gebruik zonder drivers heeft deze toch dezelfde functionaliteit. Zonder problemen....
Dus eerst naar je helpdesk voordat je de tweakers lastig gaat vallen
Dus eerst naar je helpdesk voordat je de tweakers lastig gaat vallen
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
maar dan werkt het dus nog niet op mijn eigen systeem........... want ik heb dus de intelli drivers geuninstalled maar dan krijg ik dus nog steeds problemen...
Het probleem ligt toch echt aan je eigen pc.... Op een willekeurige andere werkt die muis wel goed. Dus muis is goed. Installatie van je pc slecht. Daar je te veel software op je pc hebt staan blijf je met het probleem zitten.... Ik hoor het wel als je een nieuw image wilt ontvangen.
Andere suggesties blijven welkom
Andere suggesties blijven welkom
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
staat er toevallig niet ingesteld dat je een programma start bij één keer klikken en selecteerd bij erover heen gaan? (staat bij je muis options)
nee....want hij doet het ook niet altijd en niet bij elk programma... erg raar.....
Nice deal.... 1 opsturen.....5 terugkrijgen.....
Pagina: 1