Toon posts:

met proxy blockjes bij proxy ophalen kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 proxy's draaien. Als ik nu tegen de ene zeg haal daar 10000 blokjes op doet ie dat maar hij heeft er maar 2000 op voorraad. Wat doet ie dan. maakt ie random blockjes of haalt de proxy die te weinig voorraad heeft ze meteen op bij distributed en stuurt ze door of zo?

Greetz

Verwijderd

Er is een grens van 2000 blokjes die je in 1 keer mag ophalen bij distributed.net Dit om te voorkomen dat iemand achtelijk veel blokjes ophaalt en vervolgens niets uitrekent. Je hebt gewoon 2000 blokjes. Die zijn niet random.

Wellicht een tip als je zonder veel moeite een grote buffer wil maken.
Schakel 2 proxyper achter elkaar. In laat je verbinden met i-net. Die laat je 1000 blokjes ophalen (Deze krijg je gegarandeerd).
De 2e proxy haalt z'n blokken bij de proxy die verbonden is met inet. Deze geef je een grotere buffer. De 2e proxy haalt net zolang blokken op bij de 1e totdat zijn buffer vol zit.
De 1e proxy(verbonden met inet) haalt iedere 1000 blokken op omdat zijn buffers leeg zijn.

Verwijderd

Je kunt natuurlijk ook gewoon expertmode=1 in je ini-file zetten. Zie de helpfile.

Verwijderd

Dat kan natuurlijk ook ;)
Maar waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ;)

Gecko: Dat wist ik wel, maar dan nog wordt er gekeken door de proxy (dacht ik) wat de snelheid is waarmee je rekent. Hij haalt dan op wat volgens de proxy realistisch is. De oplossing van de geschakelde proxy's hebben daar geen last van.

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Wat precies het probleem is dat proxy 1 hang aan het internet met ppstats en de 2 ook aan internet maar die wil ik ook bij me stats en laat ik dus fletchen en flushen bij proxy 1. Proxy 1 heeft ene min en max van 2000 en 6000. Proxy 2 waar meer pc's aan hangen heeft dus ene min van 10000 en max van 20000 ivm dat ie dat in 2 dagen vebruikt. Nu vraag ik me dus af wat doet proxy 1 als proxy 2 om 10000 blocks vraagt en die niet heeft. Hij stuur wat hij op voorraad heb (bijv. 6000) maar komt er 4000 tekort. Proxy 2 zie je nadat proxy 1 leeg is gewoon verder vullen dus ik vermoed dat proxy 1 meteen doorsluist en zich daarna vol stopt met hooi. Wie kan me vertellen of het zo is en hoe het precies zit????