[THPS3] Special Tricks

Pagina: 1
Acties:

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:45

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ik ben nu al een hele tijd Tony Hawk Pro Skater 3 aant spelen. Wat laat, maar het is best een leuk spelletje als je het doorhebt. Ik heb 'm nu bijna met iedereen uitgespeeld, maar er blijft me iets dwarszitten.

Je hebt een grote keuze uit special moves. Ik gebruik er echt actief maar 3 van, alleen truukjes die je uitvoerd als je eenmaal in de lucht hangt (Christ Air, Assume The Position II en Pizza Guy). Deze voer ik uit met <combi>+G, wat uitkomt op NUM6.

Er zijn echter ook een heleboel truukjes die je uitvoert met L of F (volgens THPS3 dan). Ik heb echter geen flauw idee welke knop dat zou moeten zijn. Een truukje als 'Handstand', wat bij mij nu < > + L zou moeten zijn, kan ik dus simpelweg niet uitvoeren.

Welke knop zou het moeten zijn en WANNEER kan ik zoiets doen?

---
Whoops... topic verder vergeten... 'Specials Tricks' lijkt me een goede topictitel :) Dus als een modje zich geroepen voelt.. graag :P

[ Voor 11% gewijzigd door Kaastosti op 03-03-2003 01:41 ]

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

Ik heb hem op de cube maar die tricks gaan heel simpel... dus je moet je knoppen hebben gewijzigd.. check ze effe in de opties..

Het is toch de grind knop... als ik het doe dan ga ik recht op iets af druk grind + naar voren en hop doet het.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 02:17 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15-02 19:41
F is dacht ik flip trick ('c' in THPS2), L is grind ('v' in THPS2). Doen wanneer je special meter vol is. :)

There is no magic.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Ja, special meters zijn vol. En Grind is volgens mij NUM8... daar kun je alle mogelijke richtingen mee experimenteren, maar specials komen er iig niet uit. Ik heb in m'n controls het volgende gevonden:
Grind: 8
Grab: 6
Jump: 2
Kick: 4
Meer is niet nodig volgens mij... ik probeer verder, maar echt succes heeft het nog niet :(

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Kaastosti

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Topicstarter
Jaaa gelukt :) handstand werkt... nou weet ik iig hoe en wanneer ik die uit kan voeren :P
Dat is een manual.. nou lip-tricks nog :)