[JScript] Hoe kan ik dit code lezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• sagara
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 16:17
Ik heb dus dit scriptje gevonden op een website, maar ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan lezen.

code:
1
 <MARQUEE BEHAVIOR=alternate onstart="JScript.Encode:#@~^tQIAAA==@#@&Y.bRbxxD_PHd'E@!b0.Cs+Pk.m{tYD2lzJhSh ldrmxC\UER^GszHnh(+./J\z2DkWxmVaCoR4YsV_\AHAA]'NN9z~tkTtO'T~4+ro4O'Z@*@!&b0DCh@*Ei@#@&k+O:ks+W!Yvv\mD~l7'OGaR0MC:/R(GOYK:  l-R[G1Eh+   OR^kUVk`!b 4Dn0p~7l.,0{l\c/askD`E'r#I-mDP9['6$FYI[E!RbxU+.u:HJ'r@!4M@*@!8@*@!0GUDPdk.n{*@*_+HPJ3N9QJ@!zWW   Y@*@!J4@*@!8D@*@!4M@*@!4M@*riCVn.D`ECzPr_[[3JP~    V^Wsn,YG,:HPwmoE#phrx9WA 9+0m;VD?YmO;/{`rCnX~E3N[_r~m4+^V,WEO~sX~/bOPAShcb/bl    PWSx 1AKEbE~ ZT!*i@#@&snRbx +.CP\d'E@!bWDm:n~kDmx4DY2)J&akU!w1VE(R1G:JlCzXz^C1 R4O:^PtrLtD'+,~tnrTtO'y1!,/^.KVVrUT'HW,WMlh4KDND{T@*@!zr0Mlhn@*Ji,Ak  NWS [+6l!VO?OCDEd'vv?sWG-{K~dmXdP14mV,W!YPsX,dkD+~hSh )kkl    PWSxRg3PB*ik+OKrhW;YvvYMk r    x+.u:HJ'r~rBSR!Z!#pP@#@&@#@&@#@&DtwAAA==^#~@" LOOP=1 width=1 >.</MARQUEE>

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:59
Dat is denk ik ook de bedoeling. De schrijver van de code wil niet dat je zijn/haar code kan bekijken. Net zoiets als Parse doet met GoT >:).

zeroxcool.net - curity.eu

Verwijderd

Heel eenvoudig copy de regel maar in een html document en zet de loop aan het eind van de regel op 100 en de width ook dan zie je wat het doet als je het in IE e.d. opent :)
zie hier

toevoegsel:
niet dat dit veel zegt over de js code...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 00:40 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er zijn decoders voor; maar ik denk dat dat gezien de FAQ buiten de scope van dit forum valt. Het devies is dat er een reden is om het te beveiligen; maar nog geen reden om het door ons te laten omzeilen. :) En het is trouwens deze code :P

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• hobbit_be
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07-2025
nou omdat ik niet gekickt wil worden post ik de url niet maar na 1 enkel google had ik em al :). Me dunkt wel dat dit enkel op Window$ machines werkt dus echt compatible vind ik het niet...

wat er nou belangrijk is om je .js te encoden? als je het veilig wil doen dan gebruik je JS zowieso niet...

[ Voor 23% gewijzigd door hobbit_be op 03-03-2003 02:00 ]

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

klaphek en asianavenue...meer zeg ik niet. en luister naar hobbit_be. was idd 5 minuten werk. :)

[ Voor 2% gewijzigd door oh,when? op 03-03-2003 02:19 . Reden: spelvout ]

"You're only as good, as what you did last week."

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Dus even naar de heren hierboven luisteren als je dringend behoefte hebt om het te decoderen. (Educational use only he :) )
Maar we kunnen dit hier niet toestaan, mede omdat we niet willen helpen aan illegale dingen hier :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.