Het Grote XBOX Topic Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.218 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jullie hebben vast wel de nieuws post gelezen van die dude die een linux distro op een legale manier aan de praat heeft gekregen (zonde mod chip dus)
Het is in iedergeval geen geouwe hoer want [url=http://www.miscink.com/xbox/exploit[final].mpg]hier[/url] staat een filmpje - nu vind ik een xbox ook wel interresant worden :P

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

AudiRS4 schreef op 02 April 2003 @ 16:39:
[...]

Dat klopt wel, maar uiteindelijk kun je elk spel afserveren met 'alleen rondjes rijden' , 'alleen tegen balletje schoppen' enz.

De sfeer draagt imho het hele spel, waardoor de (idd wat eentonige) gameplay een versterkend effect krijgt. Je wilt gewoon zien hoe het volgende level eruit ziet, of hie die levelboss eruit ziet (er zitten een paar mooie tussen).

Ik geef je geen ongelijk hoor, maar ik vind de 'eentonigheid' van de gameplay geen minpunt aan PDO in zijn totaliteit.
Gister stond ik in Dixons ook zwaar te overwegen of ik weer een game zou kopen. Ik had PDO en World Racing in me handen. Nu zijn ze allebei niet Live-Enabled. Dus dat viel alweer tegen. Maarja heb toch maar een Memory Unit gekocht omdat ik eerst eens die gamez uit wil spelen die ik al gekocht heb. Ik koop de laatste tijd zoveel gamez dat ik geen tijd heb om ze uit te spelen maar toch koop ik steeds nieuwe. Damned Koopkicks ook altijd :( :o 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 03-04-2003 09:07 . Reden: Typo 8)7 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel vind ik live enabled games erg belangrijk.
Puur vanwege de langere levensduur van de meeste games. Zelfs simpele dingen als scoreboards verlengend de levensduur van zo'n game

en waarom zou je een memory unit kopen captainm??

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2003 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 10:27:
Momenteel vind ik live enabled games erg belangrijk.
Puur vanwege de langere levensduur van de meeste games. Zelfs simpele dingen als scoreboards verlengend de levensduur van zo'n game

en waarom zou je een memory unit kopen captainm??
Om die reden heb ik PDO of World Racing ook laten liggen. Ik wil absoluut meer Live-gamez. En met dat van die scoreboards heb je ook zeker weten gelijk.

Die memory unit heb ik gekocht omdat ik met bijvoorbeeld MK5 mijn Player Profile op me memory unit kan opslaan. Als ik dan naar vrienden ga en zij nemen hun unit ook mee dan kunnen we wedden in VS-mode om Krypt Coins.

Je kunt je eigen Player Profiles gewoon overal mee naartoe nemen. Zoals bij Unreal Championship houd hij tenminste je statistics bij als je bij vrienden gaat gamen, hoef je niet steeds op elke Xbox een eigen profile aan te maken maar gewoon lekker je eigen meenemen.

En ik moet zeggen hij is om die reden noodzakelijk omdat ik toch vaak naar andere toe ga om te gamen.

[ Voor 6% gewijzigd door Techno Overlord op 03-04-2003 10:55 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah heb ik het beter voor mekaar iedereen komt bij mij (-:
Dolby en breedbeeld maakt een hoop goed (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 03 April 2003 @ 11:21:
Ah heb ik het beter voor mekaar iedereen komt bij mij (-:
Dolby en breedbeeld maakt een hoop goed (-:
Damn zit ik hier met me 55cm van het merk Reflex!

Reflex??

Ja reflex 8)7 8)7 8)7

PS
Heeft er iemand al de Konquest van MK5 uitgespeeld? Die laatste combo van Raiden is wel sjwaaaaaar moeilijk man. Het schijnt dat je dan nog 2 nieuwe characters krijgt als je de Konquest, dus alle 218 missies, uitspeeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Techno Overlord op 03-04-2003 13:33 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Scarecrow schreef op 03 april 2003 @ 07:56:
jullie hebben vast wel de nieuws post gelezen van die dude die een linux distro op een legale manier aan de praat heeft gekregen (zonde mod chip dus)
Het is in iedergeval geen geouwe hoer want [url=http://www.miscink.com/xbox/exploit[final].mpg]hier[/url] staat een filmpje - nu vind ik een xbox ook wel interresant worden :P
link werkt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zucht heb meelij met je captainm.
Ik zit hier dus lekker met die mega joystick breedbeeld en dts heerlijk te gamen.

Ja met mijn breedbeeld heb een nieuw buro gekocht ikea doet wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Digital Extremes Toronto is working on a super secret Xbox game. I unfortunately don't have any information on this except for that it is a futuristic FPS that is going to use the Unreal Engine. Hey if I can't get anything out of Virdog or the other guys you KNOW its top secret. ; ) However if I remember right Meridith says they may release some information about the game at the upcoming E3 Expo. I am hoping to hear back with her about if DE is still planning on doing this. So stayed tuned and don't speculate too much yet!
een of andere super geheime game, op de unreal enginge gemaakt, door Digital Extremes, dat zou opzich een toppertje KUNNEN worden,

als het maar niet een tegenvaller wordt nadat er een hele hype is opgezet.

wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

Wom

Eerst de E3 maar eens afwachten, want er komen redelijk veel FPS'en richting Xbox de laatste tijd. Hopelijk zit er een origineel thema oid in.

En misschien dat iemand van de IGN insider's even dat artikel over Brute Force wil posten ?
Lijkt me nogal interessant omdat ze Brute Force de beste Xbox game noemen na Halo. Mijn attentie is gewekt :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

How Halo 2 is gonna whip Halo 1

Informatief artikel over Halo 2, zeker even lezen dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 07 April 2003 @ 14:19:
How Halo 2 is gonna whip Halo 1

Informatief artikel over Halo 2, zeker even lezen dit.
gister deed die t niet, nu weer wel, beter, had m nog nie gelezen so. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t ik ben erg benieuwd ziet er veelbelovend uit want helaas is er nog geen game uit gekomen die interesanter is dan halo of me meer uurtjes zoet heeft gehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Another inspiration was the "Desert Combat" expansion for PC game Battlefield 1942, which featured a helicopter that required two players' input to both fly and fire-- much like an aerial version of Halo 1's warthog.

Dit zou echt een coole feature zijn als ze die erin bakte. De een vliegt en de ander maait alles omver :o >:) })

Master Chief Rulezz :7

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

CaptainM schreef op 07 April 2003 @ 16:29:
Another inspiration was the "Desert Combat" expansion for PC game Battlefield 1942, which featured a helicopter that required two players' input to both fly and fire-- much like an aerial version of Halo 1's warthog.

Dit zou echt een coole feature zijn als ze die erin bakte. De een vliegt en de ander maait alles omver :o >:) })

Master Chief Rulezz :7
In de warthog kon je ookal dit principe volgen, dus grote kans dat je dat nu ook in de lucht kunt doen :9

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 07-04-2003 16:42 . Reden: arthhog ? damn.. mijn toetsenbord is vast kapot... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben benieuwd word afwachten (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me bijna niet voorstellen dat Halo 2 beter wordt, hij wordt het natuurlijk wel, maar als je eens wist hoeveel uren ik al halo heb gespeeld... En nog steeds is het leuk. Ik heb met vrienden al tig keer een xbox lanparty gehouden eeeecht vet ieder een eigen tv en lekker knallen maar :P Laatste tijd speel ik bijna iedere dag wel een paar potjes online met xbconnect... Valt me eigenlijk op dat ik daar helemaal niet zoveel van zie op het internet, terwijl het toch een reden is om nog langer Halo te blijven spelen... Ik zie nergens clansites ofzo... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ik heb net Xbox-Live en man wat is dat bruut echt lag free en super strak gewoon :)
Ik heb er geen woorden voor het is echt fantastisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Quedro
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Nou, eerlijk gezegd ben ik een beetje uitgekeken op de huide Live! games (niet Live! zelf dus) ik heb alleen die Online Demo's.. Ik wacht met smart op Midtown Madness 3 voor Live! gameplay :) Wat spelen jullie tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Unreal Championship!!

ik vind dat deze game een beetje ondergewaardeerd is ook al beschikt het over een uitstekende Live-functie.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Nu het toch over Live! gaat :
An online version of Sega's Xbox racing game is currently in development.

Sega of America has announced that Sega GT Online is in development for the Xbox. Naturally, the game will feature support for Xbox Live, enabling up to six players to race against each other at once online. Players will be able to customize and tune every aspect of their car before taking it online to compete against other drivers around the country. The game features 160 cars from three different eras, as well as prototypes from well-known automobile manufacturers--all of which can be traded or bet on before the start of a race.

"Sega GT Online takes racing for pink slips to a whole new level," said Mike Fischer, vice president of marketing, Sega of America. "If you think you've got what it takes to be the best, you can put your hard-earned car on the line and square off with thousands of gamers online via Xbox Live. Hey, if you lose big you can always talk trash--or grovel and beg for your car back."

Sega GT Online is scheduled for release this fall.
Zo bericht Gamespot. Hoewel er eerst sprake was van een online add-on, lijkt me dit toch een stand-alone versie. Zeker als je kijkt dat het aantal wagens gegroeid is naar 160.

Samen me Midtown Madness 3 zijn toch al iig 2 sterke racegames die compleet Live! gaan. Goede ontwikkeling imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

MM3 vind ik niet echt een racegame als Sega GT. Sega GT is zowiezo niet echt een racer die ik goed vind. Ik had graag gezien dat er een racegame kwam die volledig live is en dat ze dan gericht zijn op simulatie. Zoiets als Gran Turismo voor de PS2 of iets met Formule 1 of DTM-racen ofzo dat zou wel supervet zijn als die volledig live waren.

Maar MM3 ga ik zeker kopen, maar dan niet echt puur om het racen.

[ Voor 19% gewijzigd door Techno Overlord op 08-04-2003 13:10 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 13:09:
MM3 vind ik niet echt een racegame als Sega GT. Sega GT is zowiezo niet echt een racer die ik goed vind. Ik had graag gezien dat er een racegame kwam die volledig live is en dat ze dan gericht zijn op simulatie. Zoiets als Gran Turismo voor de PS2 of iets met Formule 1 of DTM-racen ofzo dat zou wel supervet zijn als die volledig live waren.

Maar MM3 ga ik zeker kopen, maar dan niet echt puur om het racen.
In mijn ogen is het wel een racegame, vandaar :)

En de rechten voor F1 liggen nu bij EA, die dus met F1 Career Challenge komen. Maarja, Ea en Live! is nog steeds niet aan de orde, en de Live! functie is er bij DTM Race Driver uitgehaald wegens het tijdsbestek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
AudiRS4 schreef op 08 April 2003 @ 13:13:
[...]

In mijn ogen is het wel een racegame, vandaar :)
Same here. Voor mij nog steeds het race spel voor de Xbox. Deze release van Sega GT2002 Online is voor mij ook de reden om dan maar toch de Live aan te schaffen.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dus een nieuwe "echte" racegame zoals Sega GT of Racing Evoluzione of iets in F1 of DTM zit er de komende tijd niet in voor de Xbox?

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heeft iemand Project Zero al? Ik zit meteen in het begin vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 14:03:
Dus een nieuwe "echte" racegame zoals Sega GT of Racing Evoluzione of iets in F1 of DTM zit er de komende tijd niet in voor de Xbox?
Niet Live! enabled. Capcom komt met Group S Challenge, EA met F1 Career Challenge, en zo zijn er nog een paar te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 van de leukere live games op dit moment vind ik nogsteed een potje gr zonder radar en lekker snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zometeen State of Emergency testen :)
Hopelijk zal de MP super zijn, beetje met z'n 4en op elkaar knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

PWM schreef op 08 april 2003 @ 14:30:
Heeft iemand Project Zero al? Ik zit meteen in het begin vast :(
heb hem wel.. nog niet gespeeld. heb nog 23 games die ik eerst moet spelen voordat project zero aan de beurt is.

(current collectie is 68 games waarvan er dus nog +/- 25 nog nooit een xbox hebben gezien...)

ik heb meer tijd nodig.

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 16:18:
Zometeen State of Emergency testen :)
Hopelijk zal de MP super zijn, beetje met z'n 4en op elkaar knallen :D
wat is nou de hele bedoeling van dat spel.. gewoon alles raggen wat er te raggen valt of wat?

Btje vage uitleg qua missies imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Dixons (iig die in Oss) heeft nu een nieuwe aanbieding. X-Box plus 4 spellen voor 299,-
Alleen hadden ze em niet meer en die gast zei dat ie ook niet zo wist welke spellen het waren. Had ie prolly op kunnen zoeken, deed ie niet, dus ik weet nog niks.
Weet iemand misschien meer van deze actie?

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

GTOfire schreef op 08 April 2003 @ 16:33:
Dixons (iig die in Oss) heeft nu een nieuwe aanbieding. X-Box plus 4 spellen voor 299,-
Alleen hadden ze em niet meer en die gast zei dat ie ook niet zo wist welke spellen het waren. Had ie prolly op kunnen zoeken, deed ie niet, dus ik weet nog niks.
Weet iemand misschien meer van deze actie?
Zou kunnen zijn dat het de Live! pack is waar Mechassault en Ghost Recon inzitten en dat ze daar dan Sega GT + JSRF erbij geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op 08 april 2003 @ 16:20:
[...]

heb hem wel.. nog niet gespeeld. heb nog 23 games die ik eerst moet spelen voordat project zero aan de beurt is.

(current collectie is 68 games waarvan er dus nog +/- 25 nog nooit een xbox hebben gezien...)

ik heb meer tijd nodig.
Of je stopt met ongecontroleerd leechen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

megamuch schreef op 08 april 2003 @ 16:20:
[...]

wat is nou de hele bedoeling van dat spel.. gewoon alles raggen wat er te raggen valt of wat?

Gamespy is er niet zo enthousiast over, krijgt namelijk een 6,5 :

+ Pros: Satisfying, fast-paced action; a variety of playable characters; large areas with different objectives; cheap.
- Cons: Repetitive gameplay; sloppy controls; only four stages to explore; single-player modes unimproved.

Complete review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Nieuwe screens van B.C. :

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/BC__Screen_24-1-03_Lo_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

AudiRS4: ja, zou kunnen, of Splinter Cell + Project Gotham Racing, of een combo van die 6. Geen idee, daarom vroeg ik het. Het hangt ervan af of ik em daar koop of ergens anders waar ik zo'n 2 spel aanbieding kan krijgen met ipv Splinter Cell een spel naar keuze (SC heb ik op de PC allang uitgespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aargh stop met die bc screens ik verlang er al zo naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:08:
aargh stop met die bc screens ik verlang er al zo naar
Ik heb nog wel wat Fable screens ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aargh show me show me showwwww me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
mis ik wat ofzo? :P

k heb nog nooit gehoord van fable en bc :+

shame on me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-01-2024
Venduran heeft ook sinds kort een xbox met o.a. Halo O-) O-) O-)
En dat spel ruled!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aah een nieuweling das altijd leuk

Heb je het alternative filmpje van legendary al gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bizzarro schreef op 08 April 2003 @ 17:24:
mis ik wat ofzo? :P

k heb nog nooit gehoord van fable en bc :+

shame on me :P
Allebei Xbox only spellen van Peter Molyneux (Black&White,Dungeon Keeper, vroegere medewerker en ideëntank van Bullfrog). Fable is een RPG waarin de gehele wereld groeit en leeft en waar elke beslissing gevolgen heeft.

B.C. een soort god game met RPG invloeden in een soort prehistorische setting waarin je samen met je volk moet overleven in deze moeilijke tijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Fable screens :

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fabledevdiary_april3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_12.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/fable_040303_01.jpg

Semmy vraagt, wij draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Waarom is het nog steeds godsonmogelijk om een echte uitdrukking op iemands gezicht te toveren?

Ik bedoel die pics zijn nice. Maar waarom zijn die gezichten nog allemaal zo fake? Dat moet beter kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en semmy huilt en wilt hebben

maar is fable nou project ego?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Nog een aankomende nieuweling hier. Kwestie van tijd tot ik weet wat die Dixons aanbieding inhoud en dan koop ik er 1 :)
Het meeste vraag ik me nog af wat voor realistische vechtspellen er uit gaan komen. Mortal Kombat en Tao Feng kunnen misschien wel leuk zijn, maar de gameplay is veel te snel/niet vloeiend. Hoe Iron Monk staat denk je echt "Shaolin Kung Fu". Maar dan gaat ie bewegen en is het echt helemaal niks.
Mortal Kombat wil ik eigenlijk nog steeds de wapen-stances van zien. Kijken hoe ze dat gedaan hebben, want de normale waren ook iets te erg.

Dead or Alive 3 komt een eind in de buurt, alleen ook hier zijn de karakters ietwat super-human. Zo'n klein meisje tilt echt geen reus van 300 Kg op, en zeker niet na eerst 10 meter in de lucht te springen. Maar de bewegingen zijn wel vloeiender dan wat ik tot nu toe heb gezien.

Gemna Onimusha lijkt mij een erg goed samurai spel, jammer van de camera-hoeken waardoor je soms jezelf niet eens meer kan zien :(

Kabuki Warriors: kots: Dat noemen ze een katana. Jezus, dat ding is meer een afgebroken designlamp ofzow, veel te lang, veel te krom, veel te slecht gebruikt.

Kung Fu Chaos: .... hehe... yeah.. right.

Daar houdt het aanbod toch wel zo'n beetje op volgens mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 18:42:
en semmy huilt en wilt hebben

maar is fable nou project ego?????
Yup Fable = Project Ego :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

megamuch schreef op 08 april 2003 @ 18:41:
[...]

Waarom is het nog steeds godsonmogelijk om een echte uitdrukking op iemands gezicht te toveren?

Ik bedoel die pics zijn nice. Maar waarom zijn die gezichten nog allemaal zo fake? Dat moet beter kunnen!
Het is heel moeilijk om gezichten echt realistisch weer te geven, want het aantal spieren dat beweegt tijdens lachen bijvoorbeeld is meer dan 10 (of zelfs 20). Je kunt je wel voorstellen dat zo'n beweging er lastig is om na te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

megamuch schreef op 08 April 2003 @ 16:20:
[...]

Gewoon iedereen raggen :D
In bv een winkelcentrum rondrennen en alles slopen en mensen neerknallen :P
Maar vooral de multiplayer roelt. Heb nu nog maar met ze 2'en gespeelt, maar met ze 4en moet helemaal vet zijn :D :9
Kung Fu Chaos is wel leuk, zit wel leuke humor in. Poppetjes bewegen leuk, geinige combo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Laatst online: 28-08 14:37
hmmm...
* Eeruku wil een XBOX gaan kopen :p
alleen zoek ik een kale xbox (zonder games dus), kan iemand me daarmee helpen? (liefst 2e hands/refurbished) aangezien ik er toch meer op ga devven... nedgame.nl heeft wel 2e hands consoles maar niet in voorraad :'(

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ah :~
De game die me heeft overgehaald toch een Xbox te halen, mag hopen dat ie nou eens snel gaat komen lijkt me echt een geniaal spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

3CLipZ schreef op 08 April 2003 @ 19:58:
hmmm...
* Wom wil een XBOX gaan kopen :p
alleen zoek ik een kale xbox (zonder games dus), kan iemand me daarmee helpen? (liefst 2e hands/refurbished) aangezien ik er toch meer op ga devven... nedgame.nl heeft wel 2e hands consoles maar niet in voorraad :'(
Op het vraag en aanbod gedeelte van XBW.nl komt er geregeld een Xbox voorbij. Als je in de winkel een kale Xbox wilt kopen zul je niet snel slagen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
GTOfire schreef op 08 April 2003 @ 18:50:
Nog een aankomende nieuweling hier. Kwestie van tijd tot ik weet wat die Dixons aanbieding inhoud en dan koop ik er 1 :)
Het meeste vraag ik me nog af wat voor realistische vechtspellen er uit gaan komen. Mortal Kombat en Tao Feng kunnen misschien wel leuk zijn, maar de gameplay is veel te snel/niet vloeiend. Hoe Iron Monk staat denk je echt "Shaolin Kung Fu". Maar dan gaat ie bewegen en is het echt helemaal niks.
Mortal Kombat wil ik eigenlijk nog steeds de wapen-stances van zien. Kijken hoe ze dat gedaan hebben, want de normale waren ook iets te erg.

Dead or Alive 3 komt een eind in de buurt, alleen ook hier zijn de karakters ietwat super-human. Zo'n klein meisje tilt echt geen reus van 300 Kg op, en zeker niet na eerst 10 meter in de lucht te springen. Maar de bewegingen zijn wel vloeiender dan wat ik tot nu toe heb gezien.

Gemna Onimusha lijkt mij een erg goed samurai spel, jammer van de camera-hoeken waardoor je soms jezelf niet eens meer kan zien :(

Kabuki Warriors: kots: Dat noemen ze een katana. Jezus, dat ding is meer een afgebroken designlamp ofzow, veel te lang, veel te krom, veel te slecht gebruikt.

'Bruce Lee: Quest of the Dragon' misschien?
anders ff wachten tot Tekken in 2004 op de xbox zal verschijnen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

GTOfire schreef op 08 april 2003 @ 18:50:

Dynasty Warriors zeg ik uit mijn hoofd, weet niet of dat wat is. En maybe Soul Calibur 2 ? Of UFC: Tapeout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Dynasty Warriors moet ik eerst ff een filmpje van de gameplay zien, maar de screenies zagen er best veelbelovend uit
UFC: Tapeout: ziet er uit als een vrij aardige knok-game, maar ik was vergeten te melden dat ik niet hou van westers raggen, en daar draait dit spel dus om :)
Bruce Lee: ook eerst filmpje van zien, graphics zien er nou niet bepaald geweldig uit op de screenies, en als anti-liefhebber van Jeet Kun Do vrees ik nou al de schrille gillen bij elke schop :)
Soul Calibur: niet aanwezig op xbox.com, zal na John Doe wel ff verder kijken of er iets over te vinden is.

Bedankt voor de suggesties, ik denk dat DW en misschien Bruce Lee nog best aardig kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

GTOfire schreef op 08 April 2003 @ 20:31:
Dynasty Warriors moet ik eerst ff een filmpje van de gameplay zien, maar de screenies zagen er best veelbelovend uit
UFC: Tapeout: ziet er uit als een vrij aardige knok-game, maar ik was vergeten te melden dat ik niet hou van westers raggen, en daar draait dit spel dus om :)
Bruce Lee: ook eerst filmpje van zien, graphics zien er nou niet bepaald geweldig uit op de screenies, en als anti-liefhebber van Jeet Kun Do vrees ik nou al de schrille gillen bij elke schop :)
Soul Calibur: niet aanwezig op xbox.com, zal na John Doe wel ff verder kijken of er iets over te vinden is.

Bedankt voor de suggesties, ik denk dat DW en misschien Bruce Lee nog best aardig kunnen worden.
Die Bruce Lee game is echt bagger imho. Veel bugs en speelt voor geen meter. Maar dat zul je ook wel lezen als je een paar reviews hebt gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
Soul Calibur 2: http://www.soulcalibur2.com/sc2_xbox.html
met als Guest-star op de xbox.. SPAWN!! :D
Afbeeldingslocatie: http://209.196.49.115/soulcalibur2/downloads/screens/xbox/001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://209.196.49.115/soulcalibur2/downloads/screens/xbox/003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://209.196.49.115/soulcalibur2/downloads/screens/spawn/003.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Eeruku op 08-04-2003 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
3CLipZ schreef op 08 april 2003 @ 19:58:
hmmm...
* Bizzarro wil een XBOX gaan kopen :p
www.marktplaats.nl komen er veel voorbij, mss zit daar iets bij wat je zoekt.

leuke prijsjes daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Elke versie van SCII heeft een special guest, Link voor de NGC, Tekkenfiguur voor de PS2 en Spawn voor de Xbox. Hopelijk komt er ook nog een Spawn game voor de Xbox, want die voor de PSX was niet echt super terwijl het karakter veel potentieel heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ziet er best interessant uit dat SCII. Maar zo te zien is het de fantasy, stoere kant uit, ipv de realistische kant uit. Any comments daarover, want ook niet-realistische knokkers kan ik nog wel waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

GTOfire schreef op 08 April 2003 @ 21:34:
Ziet er best interessant uit dat SCII. Maar zo te zien is het de fantasy, stoere kant uit, ipv de realistische kant uit. Any comments daarover, want ook niet-realistische knokkers kan ik nog wel waarderen :)
Je zoekt meer iets in de trant van Virtua Fighter eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Virtua Fighter ken ik alleen de naam van.

Ik zoek eigenlijk het wapengebruik van Gemna Onimusha, gecombineerd met de prachtige vloeiendheid en gameplay van Dead or Alive 3.
Oosters en zo realistisch mogelijk, dus geen superhuman snelheden in de moves en ook niet dat je 10 moves in een halve seconde kan doen. Het liefst ook niet dat je vijand na 3 stoten 10 meter achteruit vliegt of dat je em 5 meter de lucht in schopt. Dat is allemaal op zich leuk, maar als ik dan toch ff opschrijf wat ik ideaal zou vinden, dan niet :)

(PS. niemand die weet wat die Dixons aanbieding inhoudt? Ik wil dat ding nu gewoon zsm hebben, en nou duurt het nog tot overmorgen voor ik terug naar de Dixons kan om te checken wat die aanbieding inhoudt. Anderhalve dag, oh mijn god! ) :)

[ Voor 19% gewijzigd door GTOfire op 08-04-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Virtua fighter 4 op de PS2 is de meest realistische fighting game tot nu toe vind ik. Maar je hebt vast geen PS2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
GTOfire schreef op 08 april 2003 @ 22:59:
Virtua Fighter ken ik alleen de naam van.

Ik zoek eigenlijk het wapengebruik van Gemna Onimusha, gecombineerd met de prachtige vloeiendheid en gameplay van Dead or Alive 3.
Oosters en zo realistisch mogelijk, dus geen superhuman snelheden in de moves en ook niet dat je 10 moves in een halve seconde kan doen. Het liefst ook niet dat je vijand na 3 stoten 10 meter achteruit vliegt of dat je em 5 meter de lucht in schopt. Dat is allemaal op zich leuk, maar als ik dan toch ff opschrijf wat ik ideaal zou vinden, dan niet :)

(PS. niemand die weet wat die Dixons aanbieding inhoudt? Ik wil dat ding nu gewoon zsm hebben, en nou duurt het nog tot overmorgen voor ik terug naar de Dixons kan om te checken wat die aanbieding inhoudt. Anderhalve dag, oh mijn god! ) :)
wow... je hebt wel hoge eisen moet ik zeggen :D
ik hou et op SC2, want hoewel het fanta is is het aan de andere kant ook weer realistisch :)

Tekken klinkt helemaal als een game voor jou.. alleen tjah, zitten geen wapens in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Tekken heb ik 1 keer op de PS gespeeld en wat filmpjes van gezien van Tekken 3 of 4 of wat de mooiste op de PS2 nu is. Was een beetje te snel allemaal, your classic super-human moves om de gameplay vetter te makken.
Virtua Fighter 4 kwam ik op een site uit die een helehoop filmpjes had, en geen van allen deed het, dat word dus ff verder zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 18:23:
aah een nieuweling das altijd leuk

Heb je het alternative filmpje van legendary al gezien
Halo uitspelen op Legendary is bruut!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venduran
  • Laatst online: 07-01-2024
Nee nog niet. Heb nog weinig tijd gehad, ben hem samen met vrieden in de co-op play aan het uitspelen.

Misschien anders single player maar eens beginnen aan Legendary :)
Ben ondertussen wel iets gewend, hoe moeilijk kan het zijn ? }) }) })

(ben misschien wel nieuw op de Xbox maar PC games speel ik aan de lopende band uit :*) )

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

>:) Ik heb mijn eerste Xbox classics spellen binnen. Ik was bang dat ze een beetje budget zouden zijn m.b.t. het boekje enzo, maar het is allemaal precies hetzelfde. Er staat alleen classics op het doosje. Happy cheap gaming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
GTOfire > Je moet gewoon hopen dat er ooit een bushido blade uitkomt voor de xbox, dat is pas een vet spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Venduran schreef op 09 april 2003 @ 10:34:
Nee nog niet. Heb nog weinig tijd gehad, ben hem samen met vrieden in de co-op play aan het uitspelen.

Misschien anders single player maar eens beginnen aan Legendary :)
Ben ondertussen wel iets gewend, hoe moeilijk kan het zijn ? }) }) })

(ben misschien wel nieuw op de Xbox maar PC games speel ik aan de lopende band uit :*) )
Halo uitspelen op Legendary is vrij pittig. Heb er samen met me broertje toch best een tijdje over gedaan om hem op Legendary uit te spelen. Die enemy's schieten nu gewoon op volle snelheid, dus niet af en toe een kogeltje afvuren, maar volle patat knallen. Halo op Legendary is wreed!!! :o

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 02:14:
Virtua fighter 4 op de PS2 is de meest realistische fighting game tot nu toe vind ik. Maar je hebt vast geen PS2. :)
heb ik hier ook. wat een butt spel.
sinds ik doa2/3 gespeeld heb vind ik elke fighter geen zak meer aan. mkda, tekken4, vf4.. het voelt allemaal zo houterig aan...
soul caliber is de enigste fighter naast doa waar ik nog wat aanvind. moet ik ook zekers hebben ;)

[ Voor 12% gewijzigd door sharkzor op 09-04-2003 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op 09 April 2003 @ 12:08:
heb ik hier ook. wat een butt spel.
sinds ik doa2/3 gespeeld heb vind ik elke fighter geen zak meer aan. mkda, tekken4, vf4.. het voelt allemaal zo houterig aan...
soul caliber is de enigste fighter naast doa waar ik nog wat aanvind. moet ik ook zekers hebben ;)
Mee eens. Heb VF4 omdat ik bij m'n PS2 een gratis game mocht kiezen, en dit was IMHO 'the best of a bad bunch', de rest sprak me al helemaal niet aan. Ik wilde eigenlijk SC2 aanschaffen voor de Xbox, maar die liet zo lang op zich wachten dat ik DOA3 maar aan heb geschaft, en heb er geen moment spijt van gehad. Allemachtig, wat je met een paar kilo siliconen en 3 meter spandex allemaal kunt bereiken... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 12:52:
[...]

Mee eens. Heb VF4 omdat ik bij m'n PS2 een gratis game mocht kiezen, en dit was IMHO 'the best of a bad bunch', de rest sprak me al helemaal niet aan. Ik wilde eigenlijk SC2 aanschaffen voor de Xbox, maar die liet zo lang op zich wachten dat ik DOA3 maar aan heb geschaft, en heb er geen moment spijt van gehad. Allemachtig, wat je met een paar kilo siliconen en 3 meter spandex allemaal kunt bereiken... :9~
Wacht maar totdat je SoulCalibur 2 speelt.. ik heb hem sinds gisteren en hij is echt super zeker voor fans van soul edge (soul blade in usa en eur) en de eerste soul Calibur Spawn is trouwens best wel cool alleen jammer dat ie ook daadwerkelijk in het japans taunt.. ach ja kan niet wachten totdat ik thuis ben kan ik effe weapon mode spelen om de extra poppetjes te halen. want ik mis yoshimitsu toch wel een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
Ok jongens en meisjes, dames en heren.... goed nieuws voor alle gamers en xbox-bezitters onder ons! :9~ :9~ :9~ De fantastische film-site rottentomatoes.com heeft een nieuwe sectie voor games!!! :9 :9 :9 Check it out!

http://www.rottentomatoes.com/games/index.php?pfid=30054

Lekker makkelijk van games alle reviews bij elkaar......... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 08 April 2003 @ 20:53:
[...]

www.marktplaats.nl komen er veel voorbij, mss zit daar iets bij wat je zoekt.

leuke prijsjes daar.
Yep, is goede site :)
Heb de mijne ook via marktplaats. Gekocht van een man die een xbox kreeg bij een opleiding van Microsoft? :P
Naja iig voor 220 gekocht, dvd kit voor 20 euro verkocht, dus voor 200 euro een kale xbox met 1 controller, en waar alleen 3 dvd'tjes op waren afgespeeld :*)
Toen was de xbox in de winkel rond de 300 dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wij degene die de xbox vanaf het begin al hebben, kregen leuks spulletjes van ms toen die spontaan goedkoper werd (-:

Ow en een tip als je halo op legendary speelt die grote brutes die vrij moeilijk te killen zijn met die grote groene rockets.
1 schot of klap in dat oranje gedeelte op de rug en ze zijn history.
Maarja zie eerst maar eens achter ze te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, je kon het wel weten dat de prijs ging zakken. En ik ''krijg'' ook spellen, alleen niet van MS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn hier trouwens nog mensen die intensief aan de DOA3 zijn?

ik speel het nu erg veel achter elkaar, vooral de tag mode bevalt mij goed. Eerst had ik een team van Jann lee + Brad wong, maar ik ben er nu toch achter dat leon+bayman veel sterker is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
ik speel het best wel veel tegen mates van me, mijn team

Hayabusa + Brad Wong (die dronken kerel :P )

Hayabusa:

+ Vette combo's
- Mindere verdediging

Bad Wong
+ Misleidend (gaat liggen, doet of ie dronken is :P en pleurt ze tegestander om :+ )
- verdediging laat te wensen over, door iets te langzame reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
Nieuwtje van MS (en voor degene die twijfelen over aanschaf xbox)

Bron: XBW.nl
Nintendo kan niet tevreden zijn over de verkopen van zijn Gamecube en Microsoft is blijkbaar vastberaden het nog moeilijker te maken voor Nintendo. Microsoft gaat namelijk de druk opvoeren door de Xbox nóg goedkoper over de toonbank te laten gaan. De bron heeft het over de UK, maar we gaan er vanuit dat gegeven informatie voor heel Europa geldt. De losprijs van de Xbox wordt namelijk 129.99 pond (zo'n 190 euro).

Daarnaast zullen ook de bundels van prijs veranderen, zolang die nog te krijgen zijn in de winkels. Het Sega Pack (JSRF en SegaGT) zal voor een prijs van 149.99 pond (220 euro) wegmogen en een nieuwe bundel met de games Halo en MGS: Substance zal 169.99 pond (250 euro) gaan kosten. Microsoft heeft nog geen commentaar gegeven, maar verschillende verkopers konden vertellen dat de prijsdaling op vrijdag in zal gaan, 11 april 2003. Laat dat nou net de dag van het begin van de Xbox Classics zijn... We wachten in spanning af.
Goed bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Microsoft kan het wel hebben miljarden verlies draaien. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar maar de xbox is goed aan de weg aan het timmeren want vergeet niet aan de games word verdient niet de console.
En de xbox moet zichzelf nog bewijzen en is daarmee goed onderweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
wat zou jij doen als je weet dat het een markt waarin enorm veel geld in omgaat (zeker met de huidige inflatie :+ )

MS wil gewoon dat iedereen hun produkt kan (en wil) kopen, en dat doen ze zo.

niet verkeerd naar mijn idee.

edit:

topic gaat wel hard laatste tijd B)

laatste weken bijna geen posts, nu stroomt het vol hiero :o

[ Voor 20% gewijzigd door Bizzarro op 09-04-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
oeh... mijn besluit is genomen :)

heb een aanbod gehad voor 2e hands xbox, werkt perfect, zonder spellen + 1 controller
150 eypo ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Topicstarter
doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op 09 April 2003 @ 15:15:
ik speel het best wel veel tegen mates van me, mijn team

Hayabusa + Brad Wong (die dronken kerel :P )

Hayabusa:

+ Vette combo's
- Mindere verdediging

Bad Wong
+ Misleidend (gaat liggen, doet of ie dronken is :P en pleurt ze tegestander om :+ )
- verdediging laat te wensen over, door iets te langzame reactie.
wat ook wel leuk is, is dat dankzij het vake spelen met Jann lee en brad, nu precies weet waar ik moet counteren, dus het is altijd leuk als ik weer een "jann lee n00b" over de vloer krijg, alles lekker counteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb zelf dan wel nog steeds geen X-Box (morgen uit school, moet ik em om 4 uur weliswaar weer alleen laten voor mn werk, maar goed :( )
maar ik speel DOA3 tag altijd met Brad Wong en Hayate. Waarom? Omdat dat de twee karakters zijn waar ik iets mee kan :)
Bij Hayate en Brad weet ik telkens welke knoppen ik in moet drukken en welke moves nu wel of niet slim zijn op dat moment. Van Hayate kan ik alleen die hele mooie combo throw nog niet. Ik kan em zonder problemen omhoog gooien en 1 keer meppen, maar die tweede stoot lukt steeds niet. Is er iemand die die wel kan? Ik heb voor zover ik weet alle combinaties van ritme wel geprobeerd, maar het lukt echt niet :)

Brad Wong moet ik nog wat vaker spelen om echt goed door te krijgen wat zn goeie combo's zijn. Ik begin er steeds meer aan te wennen om zijn voordeel te gebruiken (het onregelmatige bewegen) door te gaan liggen of die drink-stoot te gebruiken (pijltje-van-tegenstander-af gevolgd door Geel, dan komt ie een klein eindje naar voren terwijl die helemaal achterover hangt zeg maar)

Enige probleem dat ik heb is dat ik soms Hayate en Brad door elkaar haal. Dan denk ik met Brad Wong "okay, nu ff die harde witte-knop knal" en dan vergeet ik dat ik de move van Hayate in gedachten had, oftewel, ik doe de verkeerde move en word op mn bek getimmerd :)

morgen, morgen morgen, damn ik wil dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

BTW, is de X-Box van mn maat gewoon raar of is de DOA3 excercise mode niet altijd even logisch?
Met name bij Brad Wong: stoot 1, stoot 2, kick 1, kick 2, etc. Allemaal goed. "lying down with feet towards foe". Okay, low-kick-low-kick-low inhouden en we liggen goed. Da's op dat moment de enige manier die ik ken om zo te gaan liggen. Doe 1 move, sta weer op, weer die kick-maneauvre om de volgende te doen, etc.
"Lying down with head towards foe". Ja hallo, hoe moet dat? Die heb je op dat moment nog niet gehad. Ik doe een paar moves uit verschillende hoeken, kijken wat er gebeurd en uiteindelijk een knoppen combinatie gevonden waarin ie zo ging liggen en die moves gedaan.

En ja hoor, helemaal aan het eind leer je de moves om vooruit of andersom te gaan liggen, en om in die Kung Fu stand te gaan staan. Had dat eerder gedaan ofzow, dan had ik misschien niet zo lang over die andere moves gedaan en was ik nu 2/3 niet weer vergeten?

Hoort dat zo of is dat gewoon een bugje voor sommigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Wat ik mij nu afvraag: We hebben hier allemaal mooie acties gezien, die zeker hun effect hebben gehad op de verkopen van de Xbox. Maar in Japan zijn de verkopen gewoon erg slecht. Hebben ze daar dan niet van die acties, of slaan ze daar gewoon niet aan ? Voor PDO, DOA3 en DOAX stonden ze in de rij, maar verder lijkt het ding daar amper te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lijkt inderdaad wel alsof de jappen alleen maar hun 'eigen' spullen kopen.

tsja, wat de sushi boer niet kent, eet hij niet.
Hoort dat zo of is dat gewoon een bugje voor sommigen?
dat is inderdaad wel irritant, bij leon in de sparring mode krijg je op een gegeven moment een move waarbij je de volgende tekst krijgt: "while standing"

wtf, ik sta toch :?

maargoed, ik verheug me al op doa4, waarbij ik wat mede tweakers kan verslaan met mijn invincible tag team : Leon & Bayman

vreemd eigenlijk, als je kijkt zijn het toch aardig langzame ventjes, daar kon ik vroeger bij andere games nooit mee overweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, het ligt maar net aan waar je het best in bent. Je kunt kiezen tussen snel en zwak, medium, en sloom en sterk. Als je met Leon en Bayman speelt tegen bijv. Kasumi en Christie, dan zul je ze minder makkelijk raken, maar als je ze raakt doet het ook net zoveel pijn als zij je met 2 keer zoveel slagen gedaan hebben. En je hebt ook sneller een critical hit, waardoor je nog ff twee extra kicks erin kan krijgen.

Ik spel zelf met Hayate omdat die een paar best snelle aanvallen heeft, en vervolgens kan je het afmaken met een paar krachtige. Begin ik steeds beter in te worden, snelle setup, critical hit, BAM BAM BAM! en dan liggen ze daar met 2/3 van hun health :)
Okay, toen ik voor het eerst speelde koos ik voor Hayate omdat ik hem het schtoahst vond, en daarom ben ik er ook in door gaan oefenen, maar ach, elke reden is een goeie reden, zolang je dr maar komt.
Ook Brad Wong ben ik gaan gebruiken omdat ik em echt zwaar cool vind. Ik heb de andere karakters eigenlijk nauwelijks geprobeerd, met name omdat ik zelf nog geen xbox had. Zo gauw ik dat ding heb ga ik voor elk character de excercise afwerken en een beetje knokken tegen dezelfde tegenstander, kijken wat voor soort char me het beste ligt, snel of sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Het is bevestigt : www.gamer.nl de xbox wordt 199 euro. Als je hem nu nog laat liggen ben je gek!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

OcNewB schreef op 10 April 2003 @ 11:30:
Het is bevestigt : www.gamer.nl de xbox wordt 199 euro. Als je hem nu nog laat liggen ben je gek!!
als er nou eerst wat leuke spellen op komen :X
je koopt een console toch niet omdat ie goedkoop is :? er moeten wel spellen zijn die je echt aanspreken zelf hou ik van horror surviver en Avontuur spellen dus kan kan de xbox nog zo goekoop zijn maar dan haal je hem pas als er een spel op is wat je aanspreekt :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 14:42:
maar wij degene die de xbox vanaf het begin al hebben, kregen leuks spulletjes van ms toen die spontaan goedkoper werd (-:

Ow en een tip als je halo op legendary speelt die grote brutes die vrij moeilijk te killen zijn met die grote groene rockets.
1 schot of klap in dat oranje gedeelte op de rug en ze zijn history.
Maarja zie eerst maar eens achter ze te komen
Ik had ook ergens gelezen dat de 2 secret weapons kon krijgen als je Halo op Easy uitspeelt. En daarna Legendary uitspeelt binnen 3 uur. Ik had het ergens gelezen maar damn, kan ik nu niet meer vinden.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

TheEvilCuber schreef op 10 April 2003 @ 11:36:
[...]

als er nou eerst wat leuke spellen op komen :X
je koopt een console toch niet omdat ie goedkoop is :? er moeten wel spellen zijn die je echt aanspreken zelf hou ik van horror surviver en Avontuur spellen dus kan kan de xbox nog zo goekoop zijn maar dan haal je hem pas als er een spel op is wat je aanspreekt :)
Er zijn genoeg leuke, knallende, bruute, stoere, spannende spellen... _/-\o_ Alleen jij vind ze niet leuk.

[ Voor 6% gewijzigd door Techno Overlord op 10-04-2003 12:11 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:43
CaptainM schreef op 10 April 2003 @ 12:10:
[...]

Er zijn genoeg leuke, knallende, bruute, stoere, spannende spellen... _/-\o_ Alleen jij vind ze niet leuk.
En 99% van het "rivaliserende" andere topic... dus niet te snel oordelen he jochie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Voor dat dit weer op gaat laaien: Er zijn een teringhoop mensen die een xbox hebben en de spellen geweldig vinden. Er zijn ook een hoop mensen die de spellen niet leuk vindt. Ieder zn mening, maar als je de xbox niet leuk vind, houd je dan alsjeblieft buiten het xbox topic. Ik bedoel, ik vind Zelda ook niet leuk, maar ik ga niet in het Gamecube topic lopen roepen dat ik dat vind, want aan die mening heeft niemand wat.
Don't get me wrong, je mag hier post posten en lezen, ik ben geen mod en ik probeer het je niet te verbieden, maar realiseer je wel dat de mening "er zijn geen goede xbox spellen uit" niet door al te veel mensen in dit topic gedeeld wordt, en dus zijn er niet zoveel mensen die iets hebben aan die mening, en zeker niet aan een nutteloze discussie erover. Smaak is persoonlijk, er zijn genoeg spellen van goede kwaliteit uit als je game-technisch gaat kijken, dat mensen die geen xbox hebben ze niet leuk vinden en mensen die wel een xbox hebben wel, is een persoonlijke mening van BEIDE kanten.

Als disclaimer de good old smiley van "blijf lachen, ik bedoel het niet aanvallend": :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle (nieuwe) consoles en voor allemaal is wel wat te zeggen, ze hebben allemaal genoeg toppers om de aanschaf te rechtvaardigen, als je maar een beetje openstaat voor sommige spellen/genres.

Ik vind het fanboy gehalte op GOT de laatste tijd lekker laag dus laten we dat zo houden, en over 'rivaliserende' topics beginnen lijkt me dan niet handig... en elkaar aanspreken met 'jochie' al helemaal niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 13:42 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.