Wat te doen met mijn oude pc??

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• 2xit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02

2xit

Q+M by P+E

Topicstarter
Binnenkort ben ik van plan om een nieuwe pc te kopen. Nu blijf ik natuurlijk zitten met mijn oude pc. Ik vraag me af wat ik hiermee zal of kan doen. Ik kan hem natuurlijk verkopen of zelf gebruiken als bijvoorbeeld router.

Mischien hebben jullie een goed idee?

Mijn oude pc

The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.

Always be 2excite(d)

Verwijderd

een koe erop zetten!!! Ja foutje, dat is nog een behoorlijk machien...
Bijna zonde om als router te gebruiken. Ik heb hier een p3 600 draaien als domain controller/file(film) server voor 8 man, voor DIVX bak is ie ook te mooi

Ja verkopen of weggeven(aan je mooie buurvrouw bijvoorbeeld) is zeker een optie

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 22:11 ]

• 2xit

2xit

Q+M by P+E

Topicstarter
Druk even op de link Mijn oude pc en je ziet!!

[ Voor 30% gewijzigd door 2xit op 02-03-2003 22:07 ]

The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.

Always be 2excite(d)

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Hehe, volgens mij kun je er helemaal mee doen wat je zelf wilt. Ligt ook een beetje aan de situatie. Ikzelf heb altijd zoiets van gauw verkopen want als ik nog langer wacht wordt hij alleen nog maar minder waard en nu heb ik nog een leuk centje om te investeren in me nieuwe pc. Als je echter toevallig een router pc nodig hebt, tja.. gebruiken dat ding! :)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

Verwijderd

ik zou zeggen verkopen. ding brengt nog redelijk wat op. of gebruiken als server of net als ik werkeloos naasth te buro zetten.

chefke heeft 1 p1 133 en 1 p1 166 werkeloos naast zijn buro staan.

• MrLurch
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06-2025

MrLurch

Can't find the any key

Aan je vrienden/familie/kennisen geven die nog geen pc hebben

Er zijn 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen!

• 2xit

2xit

Q+M by P+E

Topicstarter
Ik heb niet echt een router nodig of zoiets, mischien in de nabije toekomst als meerdere computers in mijn huis staan(voor vrouw, kids en werk).

Mischien kan ik hem als vuurmuur gebruiken? Of back-upsysteem voor mijn nieuwe pc.

Always be 2excite(d)

Verwijderd

counterstrike bak, lan bak, server, pc werp wedstrijd :+ , koe , msn pc :+

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-08 14:46

scorpionv

This space for rent

Ik neem aan dat je je speakersetje niet wegdoet? :P

Fun while it lasted: World Community Grid!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Echt oud is hij niet, mijn snelste computer is een PIII850.

Ik heb hier ook een P133, die gewoon dienst doet als internet/tikbak, en nog een 486 en 386 voor de nostalgie.

Zet gewoon op zolder, als je ooit zin hebt om hem te gebruiken kan dat.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• 2xit

2xit

Q+M by P+E

Topicstarter
Over dat speakersetje weet ik nog niet! Ik zit te dubben tussen zelf een nieuwe pc in elkaar zetten(zonder nieuwe speakers) of een kant-en-klare te kopen bij Dell (Dimension 8250) met daarbij nieuwe Altec Lansing ADA -995 speakers.

Always be 2excite(d)

Verwijderd

netwerkie :Y) kan je mooi netwerken :) en gamen ed zo slecht is die nog niet namelijk :)

/me heeft nu opt moment alleen een p200 zonder werk staan :)

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

ik gebruik altijd een oude computer naast me om op te chatten en downloaden enzo.. staat altijd aan, maakt geen lawaai, ik ben voor mn vrienden altijd online en kan altijd sharen en downloaden met kazaa en nieuwsgroepen

verder kan ik dan tijdens een lan of wat dan ook waardoor mn pc niet in mn kamer is toch nog internetten en muziek luisteren

en met een 2e pc kan je op de andere pc lekker gamen enzo en blijf je dus bereikbaar.. en 2 monitoren ziet er natuurlijk weer wat spannender uit

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

ik heb hier ook 2 pc's staan de tweede gebruik ik om mee te knutselen met linux enzo dat ding wordt gemiddeld 6* per week geformateerd :*) (nee ik heb weinig beters te doen)

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Als t een socket370 processor is... wil ik m wel ruilen voor een 500tje :p

:? vindt t zowiezo raar dat iemaaand zich af gaat vragen wat ie met een oude pc moet... dat ding is nog hartstikke nieuw relatief!!! :?

Maar goed... je kunt m nog altijd laten recyclen :p

Verwijderd

aan mij geven

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 14:12
Je zou hem kunnen upgraden. Celly 1100-1400Mhz Tualatin erin (als dat kan met dat mobo) , GF2/3/4 erin, en hoppa je hebt een redelijk gamesysteem voor 200 euro :).
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 03:46:
gewoon ff als 2e cp gfebruiken!

voor falmileim of zo ergha hdnei!
jij kapot toetsenbord heb of jij totaal dronken is 8)7

[ Voor 41% gewijzigd door iets op 03-03-2003 03:56 ]

tvw

Verwijderd

gewoon ff als 2e cp gfebruiken!

voor falmileim of zo ergha hdnei!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Gewoon zelf even een nuttig doel bedenken..

(2e werkbak, server, mp3 machine, afgeven, verkopen om maar enkele voorbeelden te noemen!)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.