The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
Verwijderd
Bijna zonde om als router te gebruiken. Ik heb hier een p3 600 draaien als domain controller/file(film) server voor 8 man, voor DIVX bak is ie ook te mooi
Ja verkopen of weggeven(aan je mooie buurvrouw bijvoorbeeld) is zeker een optie
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 22:11 ]
[ Voor 30% gewijzigd door 2xit op 02-03-2003 22:07 ]
The factory of the future will have only two employees, a man and a dog. The man will be there to feed the dog. The dog will be there to keep the man from touching the equipment.
Always be 2excite(d)
Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.
Verwijderd
chefke heeft 1 p1 133 en 1 p1 166 werkeloos naast zijn buro staan.
Er zijn 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen!
Mischien kan ik hem als vuurmuur gebruiken? Of back-upsysteem voor mijn nieuwe pc.
Always be 2excite(d)
Fun while it lasted: World Community Grid!
Ik heb hier ook een P133, die gewoon dienst doet als internet/tikbak, en nog een 486 en 386 voor de nostalgie.
Zet gewoon op zolder, als je ooit zin hebt om hem te gebruiken kan dat.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Always be 2excite(d)
Verwijderd
/me heeft nu opt moment alleen een p200 zonder werk staan
verder kan ik dan tijdens een lan of wat dan ook waardoor mn pc niet in mn kamer is toch nog internetten en muziek luisteren
en met een 2e pc kan je op de andere pc lekker gamen enzo en blijf je dus bereikbaar.. en 2 monitoren ziet er natuurlijk weer wat spannender uit
weet iemand nog een leuke signature?
Verwijderd
Maar goed... je kunt m nog altijd laten recyclen
jij kapot toetsenbord heb of jij totaal dronken isVerwijderd schreef op 03 March 2003 @ 03:46:
gewoon ff als 2e cp gfebruiken!
voor falmileim of zo ergha hdnei!
[ Voor 41% gewijzigd door iets op 03-03-2003 03:56 ]
tvw
(2e werkbak, server, mp3 machine, afgeven, verkopen om maar enkele voorbeelden te noemen!)
Dit topic is gesloten.
![]()