Al een tijdje zit ik met een raar probleem. Ik heb Norton AntiVirus 2003, maar met bepaalde virussen in emails gaat 'ie over z'n nek. Zodra er een Yaha of Klez virus per mail binnenkomt, signaleert NAV 'm, maar vergeet de mail van de server te halen. Iedere minuut haalt NAV de mail opnieuw binnen, komt met de virusmelding enz... totdat je via de webmail het bericht verwijderd.
[rml][Norton Antivirus 2003 professional] raar probleem met virus[/rml]
Om dit te voorkomen ben ik op zoek naar een programma dat binnenkomende mail kan filteren op naam van het attachment (*.scr enz) en deze gelijk verwijdert. Let wel, vóórdat NAV ermee aan de slag gaat, want die gaat dus over z'n nek. Voor de rest hoeft en mag het programma niks doen (geen spamfilter, die vertrouw ik niet en spam krijg ik verder toch niet).
Ik heb Mailwasher al geprobeerd, maar daar vind ik geen functie in die attachments op naam kan selecteren. Met google kom ik ook niet veel verder. Wie helpt?
[rml][Norton Antivirus 2003 professional] raar probleem met virus[/rml]
Om dit te voorkomen ben ik op zoek naar een programma dat binnenkomende mail kan filteren op naam van het attachment (*.scr enz) en deze gelijk verwijdert. Let wel, vóórdat NAV ermee aan de slag gaat, want die gaat dus over z'n nek. Voor de rest hoeft en mag het programma niks doen (geen spamfilter, die vertrouw ik niet en spam krijg ik verder toch niet).
Ik heb Mailwasher al geprobeerd, maar daar vind ik geen functie in die attachments op naam kan selecteren. Met google kom ik ook niet veel verder. Wie helpt?