[C&C Generals] Saven/loaden werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Topicstarter
Ik heb het probleem dat ik niet kan saven en loaden met Generals. Telkens als ik wil saven of loaden freezed het scherm ff en keert ie terug naar de desktop met de bekende foutmelding: "Sorry, a serious problem occured." Ik kan me herinneren dat ie het wel deed net nadat ik had geinstalleerd, maar wat later kreeg ik die errors als :(
Heb Generals al 3 keer opnieuw geinstalleerd, en gecheckt met patch 1.03, maar nog steeds kan ik niet saven of loaden :(

Specs:
CPU: Athlon 1200, Mem: 256 MB DDR-SDRAM (PC 2700), Mobo: Gigabyte GA-7VRXP (KT333), Video kaart: Geforce 2 mx 400.

help!

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
probeer het is met no-cd crack

dikzak

Verwijderd

probeer windows opnieuw te installeren of je schijf te formatteren. dit heeft bij mij geholpen

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Ik denk dat je geheugen te weinig is, waardoor Generals geheugen te kort komt. Daardoor bevriest het beeld en kan er iets fout gaan. 512 MB geheugen is dan ook zeker aan te raden voor Generals :)
Chello200 schreef op 02 March 2003 @ 22:28:
probeer het is met no-cd crack
Wat heeft dat te maken met saven en laden :? En dat is trouwens niet legaal...
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 22:45:
probeer windows opnieuw te installeren of je schijf te formatteren. dit heeft bij mij geholpen
Wat is het verschil tussen Windows opnieuw installeren en formatteren? Na formatteren installeer je Windows toch weer opnieuw? :P

The devil is in the details.

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

MaRc0 schreef op 02 maart 2003 @ 22:47:
Ik denk dat je geheugen te weinig is, waardoor Generals geheugen te kort komt. Daardoor bevriest het beeld en kan er iets fout gaan. 512 MB geheugen is dan ook zeker aan te raden voor Generals :)

[...]

Wat heeft dat te maken met saven en laden :? En dat is trouwens niet legaal...

[...]

Wat is het verschil tussen Windows opnieuw installeren en formatteren? Na formatteren installeer je Windows toch weer opnieuw? :P
Je kan ook linux erop zetten :+

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Topicstarter
Probleem is opgelost :)

Het zat zo: Generals maakt tijdens de installatie een speciaal mapje aan in my documents (in mijn geval partitie D). Er was nog wat ruimte over om te saven, dat verklaart waarom ik de eerste paar keren wel kon saven. Later was de schijfruimte vol en kon er niets gesaved worden met als gevolg die enigzins cryptische foutmelding ;)

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:50
Dan zat ik er toch niet te ver naast :P
Ik zei dat er een te kort was aan geheugen, maar er was een te kort aan hardeschijfruimte :)

The devil is in the details.

Pagina: 1