Ìk heb van de week een nieuwe PC binnen gehad, met Lite-on DVD speler en een LG 52x24x52x brander. Deze werkten perfect, tot een uur terug. De DVD speler leest ineens geen cdtjes meer. Windows en het bios herkennen 'm nog gewoon maar als ik er een cdtje in doe en dan via verkenner de inhoud wil bekijken zegt ie dat er geen cd in zit. Ik heb verschillende merken CD-r's en legale cd's geprobeerd, niets hielp. Ik heb ondertussen CloneCD geinstalleerd, maar dat was na dat deze problemen begonnen. Deze herkent de DVD speler overigens ook.
Ik heb geen CD hier liggen die gekopieerd moet worden dus of dat werkt kan ik ff niet testen (dus van DVDspeler naar CDrewriter), maar ik neem aan van niet.
Windows zegt ook dat het apparaat correct werkt.
Ik gebruik win2k SP3 en ik heb het id dat het iets software matigs is...iemand enig idee wat?
Ik heb geen CD hier liggen die gekopieerd moet worden dus of dat werkt kan ik ff niet testen (dus van DVDspeler naar CDrewriter), maar ik neem aan van niet.
Windows zegt ook dat het apparaat correct werkt.
Ik gebruik win2k SP3 en ik heb het id dat het iets software matigs is...iemand enig idee wat?