Andere user wees me er op die ook gewoon binnenkon.Pizzaman schreef op 02 March 2003 @ 21:17:
Log ff uit ofzo ?
Log gewoon uit

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Je kan offcourse ook zeggen hoe het komt enzo?Nozzman schreef op 02 March 2003 @ 21:20:
Hey, bij jullie staat de boel open! Ik log wel ff uit, maar ik meld het gewoon ff. Lijkt me niet de bedoeling nl.
Als je in zijn pc zit, lame. waarschuw deze user via email en vertel hem hoe hij zijn pc beveiligt.
als je alleen een sessie gehijacked heb. log uit.
Als een user vergeet uit te loggen op een pc en iemand anders komt onder die account online kan GoT er weinig aan doenNozzman schreef op 02 maart 2003 @ 21:20:
Hey, bij jullie staat de boel open! Ik log wel ff uit, maar ik meld het gewoon ff. Lijkt me niet de bedoeling nl.
Als iemand vergeet uit te loggen dan kun je erin komen ja. Heeft weinig met 'de boel' bij GoT te maken.Nozzman schreef op 02 maart 2003 @ 21:20:
DinX : denk me niet zo na
[ Voor 9% gewijzigd door Exirion op 02-03-2003 21:21 ]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik log uit, log weer in, nog steeds toegankelijk.
En beetje vriendelijk zijn als iemand je ergens op wijst is ook een vak.
[ Voor 3% gewijzigd door Blaise op 02-03-2003 21:23 . Reden: gram. fout ]
Dunno: andere user vroeg of het normaal was dat hij acces had op dit forum. Niet lijkt me dus, dus ik dacht ik post hier ff een draadje om jullie te waarschuwen. Maar blijkbaar wordt dat niet bepaald gewaardeerd.
TMF is een publiekelijk toegankelijk subforum. iedereen kan erbij komen.Nozzman schreef op 02 maart 2003 @ 21:22:
[...]
Dunno: andere user vroeg of het normaal was dat hij acces had op dit forum. Niet lijkt me dus, dus ik dacht ik post hier ff een draadje om jullie te waarschuwen. Maar blijkbaar wordt dat niet bepaald gewaardeerd.
[ Voor 45% gewijzigd door Eskimootje op 02-03-2003 21:24 ]
Ik ben een n00b en ik zou nooit ergens misbruik van maken. Anders zou ik dit bericht ook nooit posten. Dus dicht dat gat nou maar gewoon.Teckna schreef op 02 maart 2003 @ 21:21:
[...]
Als je in zijn pc zit, lame. waarschuw deze user via email en vertel hem hoe hij zijn pc beveiligt.
als je alleen een sessie gehijacked heb. log uit.
Het is geen gat , TMF is gewoon voor alle users bereikbaarNozzman schreef op 02 March 2003 @ 21:23:
[...]
Ik ben een n00b en ik zou nooit ergens misbruik van maken. Anders zou ik dit bericht ook nooit posten. Dus dicht dat gat nou maar gewoon.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
uit de faqDit forum is er primair voor om (mogelijk) foute moderaties op Tweakers.net aan te geven, en/of hierover in discussie te gaan. Van deze discussies kunnen we (veel) leren, zeker als iedereen zijn best doet voor een constructieve bijdrage.
Disclaimer :
Dit forum is op geen enkele manier betrokken met de Adjes/Moddereters van het GoT-forum (alhoewel ze soms ook hier hun terreur uitoefenen )
Mja maybe had je de sticky kunnen lezen dat verklaard ws. een heleboel.Nozzman schreef op 02 March 2003 @ 21:25:
Logisch, een moderator forum dat voor iedereen toegankelijk is.
fftjes voor de duidelijkheid. je bent ingelogt onder je eigen naam en ziet een forum met moddereter erin. nu denk je dat je hier niet bij hoort te kunnen komen en meld dit netjes terwijl wij denken dat jij niet nozzman bent maar een user ingelogt onder de naam nozzman.Nozzman schreef op 02 maart 2003 @ 21:23:
[...]
Ik ben een n00b en ik zou nooit ergens misbruik van maken. Anders zou ik dit bericht ook nooit posten. Dus dicht dat gat nou maar gewoon.
TMF mag je gewoon bijkomen
kruipt langzaam achteruit weer terug naar W&G, waar het warm en gezellig is
Verwijderd
Kom ff een dagje modereren op www.tweakers.net
Maar alles klopt gewoon hoor
Dit topic is gesloten.