Toon posts:

FireWire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat houd Firewire nou psies in?

want ik wil een moederbord kopen en er is een moederbord met firewire en zonder maar verder psies hetzelfde alleen 5 tientjes duurder ofzow

Verwijderd

Snelle manier om data te versturen tussen de verschillende componenten. Volgens mij gaat firewire het niet maken, dus bespaar die paar tientjes (only my humble oppinion B-) )
Anyway, de USB 2.0 specs zijn beter dan die van firewire.

>:)

Verwijderd

Topicstarter
Oke

en wrom gaat Firewire het dan nie maken?

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

Cosmic Gate - Fire Wire...
vette plaat :)

\o/

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:47

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Firewire gaat het wel maken.
Het heeft een grotere doorvoer snelheid dan uw scsi interface is een stuk simpeler het si ozo'n link kabeltje van een gameboynaar een andere gameboy. je kan een printer aansluiten op een digitale camere zonder extra software. overigens Firewire is hetzelfde als IEEE1394

Verwijderd

Topicstarter
dus gewoon erbij nemen voor die paar tientjes?

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:47

TrailBlazer

Karnemelk FTW

absoluut

• meibok
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10-2020

meibok

a-huh, huhuhuh, huh-huh

Zeker doen. Firewire zit muziek in.
Het bied doorvoercapaciteit, enorm aansluitgemak tot 63 apparaten, en kost minder cpu cycles dan USB (2.0) Usb is in mijn ogen door intel bedacht als een manier om meer processorkracht te verkopen.
Voor firewire zijn externe hd's mo-drives, videorecorders&camera's en scanners te koop en dat lijkt alleen maar meer te worden.
Mocht het niks worden met Firewire kun je toch nog opscheppen dat je het hebt :)
Voor 50,- piek moet je het risico niet lopen, de goedkoopste controllers gaan altijd nog voor +- 140,- over de toonbank

"Oh no! it's mega-maid! She's gone from suck to blow!"

Pagina: 1