Toon posts:

Zelf sparen of op proxy flushen?

Pagina: 1
Acties:
  • 260 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mo-Bees leest de laatste tijd dat veel mensen benieuwd zijn over hoeveel er nu eigenlijk aan blokjes klaar staat voor de MEGAFLUSH 6.

MegaFlush 6 stats

Gisteren: 103.118
Totaal: 2.700.263

dit is wat er op de proxy's is geflushed, nu wel ik weten wat mensen privé in voorraad hebben.

Post hier dus ff wat je verwacht te halen voor de MF6 als je niet naar een proxy flushed !!

ps. spreek natuurlijk voor zich dat als er genoeg reacties zijn, ook hier weer mooie stats van worden gemaakt

Voor alle duidelijkheid, alleen je blokjes doorgeven als je een privé spaarder bent!!! Thx Schumi voor de tip!

Verwijderd

[Dutch Power Cows] Schumi zal vanaf 1 augustus gaan sparen. Voorlopig zet ik in op 20.000

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Dit schiet dus niet op he...

Laat dit nu even rusten tot augustus !

AUB, Zeer vriendelijk doch gedwongen!

Greetinx [eNeRGy]

(edited 26-06-2000).]

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik zal voorzichtig beginnen, minimaal 125.00 stuks.

Huidige spaarstand : 35.000

ps. is het misschien een goed idee om ergens een pagina neer te zetten met een invulscherm waar "prive"-spaarders hun spaarstand kunne opgeven ?
Deze stand kan dan in de dagelijkse stats meegenomen worden.

btw ik ben ook een "prive" flusher ...

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Topicstarter
PRive meedoen aan MF6 zijn er zat. Ik heb al zo'n 40K aan blokkies klaar, maarje van me zo'n 20K.
Wacht maar tot de echte MF6, dan zullen we zien hoeveel er via de proxy's geflushed is en hoeveel prive.

Vorige keer was er ook gigantisch veel prive gedaan.

*Saint Tai-Pan denkt de 200K te halen voor de MF6
Ik denk dat velen van ons voor zichzelf aan het sparen zijn voor MF6 (ikzelf ook). Dus het valt wel mee met de blokjes. We staan welliswaar niet meer dagelijks op 1, maar ik kan niet wachten tot MF6.

* _ArJaN_ gaat in ieder geval zijn stal 's nog maar eens flink uitbreiden
dit is gewoon als graadmeter bedoelt, ik denk dat een hoop mensen zelf sparen en dat het totale aantal blokjes hoger ligt dan die 2.700.263 op de proxy's

THATS ALL>>>>>> [eNeRGy]

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-05 12:40
Team |>Just dU It!<| gaat voor minimaal 500k :)

Goede idee om hier weer stats van bij te houden!

Verwijderd

Mo-Bees. Wellicht is het een idee om elke flusher die hier opgeeft wat hij denkt te flushen, even te laten aangeven of diegene een prive flusher is. Want dan kan je mooi kijken wat de prive flushers denken te flushen.

Daarbij tel je de geschatte hoeveelheid van de publieke proxy's op. En je hebt dan een beter beeld van de totaal aan units die we wellicht gaan sparen.

[eNeRgY] Ik waardeer erg wat je voor DPC gedaan hebt, en nog doet, maar het is mij onduidelijk wat hier mee mis is.
Jij (mag ik jij zeggen :) ) hebt er volgens mij geen last van. De enige die er 'last' van hebben zijn de admins van GoT. Wellicht zie ik iets over het hoofd.
P.S. no offense uiteraard. Want ik waardeer (had ik geloof ik al gezegd) erg wat je doet voor DPC.

Verwijderd

Ik ben dus een prive flusher :)

Verwijderd

Topicstarter
[eNeRgY] Ik waardeer erg wat je voor DPC gedaan hebt, en nog doet, maar het is mij onduidelijk wat hier mee mis is.
Jij (mag ik jij zeggen ) hebt er volgens mij geen last van. De enige die er 'last' van hebben zijn de admins van GoT. Wellicht zie ik iets over het hoofd.
P.S. no offense uiteraard. Want ik waardeer (had ik geloof ik al gezegd) erg wat je doet voor DPC.
ik sluit me hier helemaal bij aan.

[eNeRgY] als ik iets fout heb gedaan hoor ik het graag van je, het enige wat ik voor ogen heb is DPC een warm hart toedragen en af en toe wat leuke dingen posten meer niet.

Sorry als ik daarbij gekrenkt heb? :'(

• [eNeRGy]
Ik heb de afgelopen 3 MF's steeds de lijst met voorspellingen bijgehouden, en ik weet ook dat 2 maanden voor de flush met het overzicht beginnen gewoon geen nut heeft. Je bent steeds aan het bijstellen. Als je een maand van te voren begint zal je zien dat het schema nog constant blijft veranderren. Ik denk dat we gewoon alles met MF6 moeten laten rusten tot augustus. Natuurlijk wel doorgaan met sparen en infecteren!

Verwijderd

Topicstarter
[eNeRGy],

oh is dat het, ik dacht dat ik je tegen het zere been had geschopt, iets wat echt niet mijn bedoeling is.

Ik wil er wel even bij zeggen dat ik het niet erg vind om de stats telkens bij te houden, ik ben nu éénmaal een stats junk, dat is dacht ik op T-net en GoT wel te zien.
(sub-team overzicht, en daily flush stats op de hitparade)

Het is voor mij dus geen probleem om deze gegevens regelmatig te updaten!!

Ik hoop dat er nog een hoop mensen zullen reageren zodat hier ook weer een mooi lijstje van te maken is.

Mo-Bees just likes stats!!!!!!!!!!!!!

• [eNeRGy]
Ik hou ook van stats, en ik maak ze graag, maar stats moeten nog wel nut hebben. het heeft gewoon nog geen nut op dit moment, anders was ik allang weer met het overzicht begonnen... Kunnen we gewoon proberen tot 31 Juli ons te beperken met wat we nu allemaal al aan stats hebben ?

Verwijderd

Topicstarter
Kee dan [eNeRGy],

laten we dan gewoon kijken hoe groot de reacties op deze draad zijn, zijn het er veel ga ik ze bij houden, zijn het er weinig kap ik er mee, en wacht tot jij in augustus een draad start.

goede deal?

Verwijderd

heey, hier een priveflossertje :P
ik haal zo'n 130 wu's per dag met mijn k6-2 450 :P :P :P
denk dat ik aan het eind dus wel zo'n 6 a 7000 blokkies moet kunnen halen :) :) :)
ja ik weet het, het is niet veel, maar ik ben ook maar in mijn uppie he :'(
R is gonna MMHHOOEEE the world ;) :P :P :P

Verwijderd

het moet toch zeker mogelijk zijn om een volautomatische stats invul pagina te maken. Het beste is natuurlijk als je daar je T.net id en password voor kunt gebruiken. Zo kan iedereen z'n eigen stats bijhouden.

PaCKo

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:53

Maf

Neej, zoveel blokjes haal ik niet, tegenslag...vele koetjes ontdekt en geelimineerd. Reken maar op zo'n 400.000 (snik)

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:16
En ik weet het nog niet :) Ga eerst tussendoor zelf nog een keertje flushen om een keertje hoog in de DPC top10 te staan. Daarna ga ik sparen voor MF6. Ik doe momenteel iig ongeveer 1250 wu's/dag, dus de 50.000 moet ik toch wel halen. Verder ben ik het met energy eens dat dit totaal geen nut heeft. Als ik naar mezelf kijk kan het uiteindelijk best het dubbele worden, maar als het tegenzit ook de helft.

[removed]

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Mo-Bees,

Ik heb op dit moment, dus bijna een maand na begin van sparen, 50K klaar staan. Als dit tempo zo doorgaat moet ik de 150K wel halen vlak voordat we gaan flushen.
Ik ben alleen nog bezig te kijken naar wat andere PC's waar ik toevallig een koetje kan neerzetten en dan ' Oops ' roepen en gauw weghollen gnagna ;)

Heb net nog (nou ja...eergisteren dan) een K6-2 400Mhz onder Linux laten grazen. Loopt niet erg hard, maar alle koetjes helpen, toch? :)

specs | 3360wP met SE3000

Pagina: 1