Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[LCD] LCD controllers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
moguh,

ik ben tog van plan om zo'n LCD controller te gaan kopen, maar zijn er nog meer bedrijven op inet of winkels die van zulke kaarten verkopen???

de enigste die ik was tegengekomen,,, nou... je raad het al... was www.earthlcd.com

ik vind $149 - $199 dollar wel meevallen, ik bedoel... je kan er veel plezier mee hebben :D

Als mensen nog meer resources weten waar je deze "dure" ;) kaarten kan kopen, hoor ik het graag.

mvd. 8)7

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
FAQ

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:21
Dank je wel voor deze bijdrage, hier hebben we echt wat aan :| porbeer de volgende keer dan iig aan te geven waarom de FAQ gelezen moet worden.

Verwijderd

Topicstarter
Goh, zkr zelf niet de FAQ gelezen?! :O

daar staat totaal geen links naar websites waar ze deze controllers verkopen, ze zeggen en ik citeer :
'En hoe zit het dan met laptopschermen?

Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een speciale videokaart hebben die daarvoor geschikt is. Die kosten 3 á 400 dollar. Het is dus makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info'

Dus bij deze, weet iemand webshops/bedrijven or whatever waar ze deze kaarten ook verkopen, tell me... thx

*ik wil niet zeikerig zijn, maar tegenwoordig zegt iedereen maar gelijk FAQ. kijk zelf ook eerst ff in de faq of et daadwerkelijk er niet in staat :X

En ja, ik heb ook al de search gebruikt, en krijg alleen maar rotzooi terug. En google heb ik ook al gebruikt, en enigste wat ik dus kon vinden was earthlcd.com

maar lijk me sterk dat hun de enigste zijn

zijn er ook bedrijfjes in NL die deze kaarten verkopen?!

Verwijderd

Hermac, MicroPower, etc.
Alleen de aansluiting is niet standaard voor consumenten PC's (namelijk PC104)

EarthLCD is niet de enige, zoeken in google... (op t merk van de eventuele kaartjes)
EarthLCD maakt eigen kaartjes, die wel goed schijnen te zijn :p

Voor je precies weet wat je moet hebben, zoek maar ff alle video-kaart producenten af... Google kan daarbij wel handig zijn...
Ik kan je daar niet meer mee helpen... kost te veel tijd, en al de zaken die destijds toen ik dr mee bezig was bestonden, zijn allang failliet :+

Heb hier wel nog 2 controllers met schermpje liggen... als je dr daar 1 van wil, mail me maar (daar is dit lijntje niet voor!) >:)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dat is tenminste een beetje informatie :)

thx

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Kijk eens in de lijst die ik hier verzameld heb, daar staan ook wat leveranciers van controller kaarten tussen

Deze is ook wel interessant, en anders is deze link ook wel interessant.

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Met zo botweg FAQ schreeuwen schiet je niets op, als je meent dat het in de FAQ staat (en dat staat dit volgens mij niet) dan kan je iig even een specifiek linkje geven met eventueel een quote. Als je dat te veel werk vind dan zeg je maar niks en druk je op het topicreport-knopje. Dit zorgt alleen maar voor irritatie en offtopic gedoe.
Pagina: 1