4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
hoe weet jij dat de HDD geen smart ondersteunt dan?
ik heb een oude 6Gb die et al ondersteunt dus et zal niet gauw gebeuren dat een HDD et niet ondersteunt
en ik denk dat de SMART van de HDD gewoon de Bios override.
ik heb een oude 6Gb die et al ondersteunt dus et zal niet gauw gebeuren dat een HDD et niet ondersteunt
en ik denk dat de SMART van de HDD gewoon de Bios override.
Om welke HDD gaat het eigenlijk? Heb je het tooltje van de HDD fabrikant al erop losgelaten? Zo'n mededeling mag je wel serieus nemen..
hoeveel gb is die? ik heb een:
Conner 1 gb schijf > SMART supported
Maxtor 3 gb schijf > SMART supported
en nog een 300mb schijfje die het geloof ik ook ondersteunde, is kijken morgen
dus oude schijven ondersteunen het ook vaak
Conner 1 gb schijf > SMART supported
Maxtor 3 gb schijf > SMART supported
en nog een 300mb schijfje die het geloof ik ook ondersteunde, is kijken morgen
dus oude schijven ondersteunen het ook vaak
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Noem je dat antiekMicrokid schreef op 02 maart 2003 @ 22:03:
Het is een Maxtor 92732U8, vrij antiek.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
S.M.A.R.T. is er volgens mij al vanaf '95 (toen had ik de eerste S.M.A.R.T.-capable schijf in handen gehad. Dat was een 1.0 GB schijf.
In elk geval zou ik er Powermax even op los laten, zodat je een errorcode kunt opschrijven voor het aanvragen van een RMA-nummer.
In elk geval zou ik er Powermax even op los laten, zodat je een errorcode kunt opschrijven voor het aanvragen van een RMA-nummer.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Thanks, had ik idd ook zojuist gevonden op de site van Maxtor, en gedraaid. Er komen 2 foutmeldingen uit, en ik hem Maxtor dus maar een mailtje gestuurd voor een nieuwe diskTD-er schreef op 02 maart 2003 @ 23:21:
S.M.A.R.T. is er volgens mij al vanaf '95 (toen had ik de eerste S.M.A.R.T.-capable schijf in handen gehad. Dat was een 1.0 GB schijf.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Mja, dit is echt wel een FAQ zaakje.. 
Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
Overbodig topic, dicht dus.
Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?
Overbodig topic, dicht dus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()