Toon posts:

Access .mdb viewer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programmaatje waarmee ik de struktuur van een access database kan bekijken, ik zit namelijk achter een computer die geen access heeft geinstalleerd, en moet een access database kunnen openen en bekijken.

Edit: Ook moet ik een sql query kunnen formuleren in dit programmaatje

Ik denk niet dat dit als warez of iets deregelijks wordt gezien, maar als dit wel zo is, alvast mijn excuses :)

btw, topic is fout :P .mdb bedoel ik hehe

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 21:00 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zoeken op Download.com naar 'mdb' levert mij bijvoorbeeld het volgende programma:
MDB Browser and Editor 2.3
Echter denk ik niet dat dit helemaal is wat je zoekt, SQL kennis is vereist, en ik begrijp niet helemaal of het een plug-in is, of een losstaand programma.

[google=mdb viewer] levert echter dit programma op: zMDBViewer, hopelijk is dat wat meer in de richting van wat je zoekt :).

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die idd gedownload, maar die wil niet eens installeren :(

ik ben nu programma No.: 8 aan het downloaden :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 20:47:
ik heb die idd gedownload, maar die wil niet eens installeren :(
Zou je dit soort dingen dan voortaan in je openingspost willen zetten?
• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Dan weten we wat je allemaal al gevonden hebt, en hoeven we dit soort programma's niet opnieuw aan te dragen :).

Verwijderd

Topicstarter
ow, sorry, ik heb momenteel de volgende programmaas gebruikt en die werkte niet zoals ik nodig heb :(

zMDBViewer
MDB Browser and Editor
Ability Database (leuke prog, maar kon er geen sql queries in formuleren)