Dit is hoe ik de stekkertje aan bijde kanten in elkaar heb gezet ik had al bij andere topics gekeken maar nergens stond echt de oplossing voor mijn probleem.
orjane
oranje wit
groen
groen wit
blauw
blauw wit
bruin
bruin wit
dit alles vanaf de gladde kant van de rj 45 stekker bekeken.
de de status led van de router gaat niet branden als de computer aanstaat en aanggesloten is op die eene utp kabel.
waneer ik de computer op een andere kabel aansluit gaat het led wel aan en heb ik verbinding.
de kabel waar hij het niet goed bij doet heb ik door gemeten met een spannings zoeker en een batterij en alles bleek goed te werken(geen breuk in de kabel).
maar toch krijg ik door die kabel me computer niet aan de praat heb al 3 keer nieuwe stekkertjes er op gezet en weet zeker dat ik dit goed heb gedaan.
ook is de kabel niet te lang hij is maar 20 meter.
weet iemand waar het aan kan liggen???
al vast bedankt
alvast bedankt
orjane
oranje wit
groen
groen wit
blauw
blauw wit
bruin
bruin wit
dit alles vanaf de gladde kant van de rj 45 stekker bekeken.
de de status led van de router gaat niet branden als de computer aanstaat en aanggesloten is op die eene utp kabel.
waneer ik de computer op een andere kabel aansluit gaat het led wel aan en heb ik verbinding.
de kabel waar hij het niet goed bij doet heb ik door gemeten met een spannings zoeker en een batterij en alles bleek goed te werken(geen breuk in de kabel).
maar toch krijg ik door die kabel me computer niet aan de praat heb al 3 keer nieuwe stekkertjes er op gezet en weet zeker dat ik dit goed heb gedaan.
ook is de kabel niet te lang hij is maar 20 meter.
weet iemand waar het aan kan liggen???
al vast bedankt
alvast bedankt