Toon posts:

warcraft 3 draait voor geen meter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik speel al erg lang warcraft 3, maar nadat de computer niks meer deed gooide ik win 98se erover alles geinstalleerd. warcraft 3 installeren maar als ik een game via battle net ging spelen en er kwam een leger aan lopen. was het te traag om te spelen en het geluid deed erg vreemd. heb al gezocht maar kwam niks hetzelfde tegen. andere spellen zoals rtcw die speel ik vloeiend op 1024x768. bios gereset
niet geoverklockt maar nee niks helpt dus alles geupdate, warcraft 2x opnieuw geinstalleerd.

wie o wie kan mij helpen

mijn specs
asus p4pe
intel p4 2400 @ 3000
2x256 mb 2700
ati radeon 8500 pro @315/315

Verwijderd

Heb je al Catalyst 3.1 + Direct X? En de nieuwste drivers voor je soundcart?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb de catalyst 3.1 en direct x 8.1, ik heb via asus die nieuwste drivers gedownt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 20:57 ]

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-12-2025

Odin

¯¯¯¯¯

draaide je hiervoor ook win98 misschien dat het hieraan ligt.

Verwijderd

Topicstarter
nee hiervoor draaiden we win xp maar die cd deed het niet meer dus heeft me ma via haar werk de legale windows 98 me gehaald

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
geluidsdrivers geinstalled?
nieuwste drivers voor je intel platform?

die bekende EAX reg patch gedownload van wc3 site?

Verwijderd

Wat je misschien kan proberen is ergens (sorry, geen ervaring met ati kaarten) de anti-aliassing uit te zetten, dat zorgde bij mij voor een enorme drop in framerate... Wat eigelijk niet zou horen met een gf4 he?

Verwijderd

zet VSYNC es uit ;)
verlaagd alleen maar de framerate...

of je kan proberen Warcraft 3 in Opengl te draaien in de shortcut op je desktop ff naar eigenschappen en achter het pad typ je dit bijv

c:\war3\war.exe -opengl

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 18:30 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je heb je chipset drivers voor je mobo al geïnstalleerd? :?

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
ik heb geen aa of fsaa aanstaan ook de vsync staat uit alle nieuwe drivers zijn geintsalleerd en het enige spel wat er last van heeft is warcraft 3, ik zal die eax patch downloaden, en dat opengl zal ik proberen

Verwijderd

Topicstarter
tis al verholpen toen ik hem ging overklokken heeft het geholpen bedankt he topic kan gesloten worden

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:51:
tis al verholpen toen ik hem ging overklokken heeft het geholpen bedankt he topic kan gesloten worden
Dat zou met jouw specs en Warcraft 3 niet nodig moeten zijn, hoor... :?
Ik zou toch maar even aan XP proberen te komen, anders? :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
het is al weg toen ik hem ging overklokken. k snap er niks van maar hij doet het dus geen probleem
Pagina: 1