Toon posts:

[w2k]Cookies corrupt na een tijdje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetvolgende probleem met w2k en sp3:

Als ik op websites kom waar cookies gebruikt worden dan heb ik na een tijdje het probleem dat cookies corrupt raken.
Als ik dan probeer in te loggen krijg ik allemaal vreemde errors van de website.
Ik heb hier een 2de pc staan en als ik daarmee naar de zelfde website ga dan werkt deze normaal, geen enkele foutmelding.

Als ik de cookie delete werkt de website weer normaal, echter na een paar dagen doet ie het ineens weer niet meer. ALs ik de cookie open maak staat alle data er normaal in, dus echt corrupt is ie niet alleen wordt deze niet goed gelezen door de websites.

Hoe kan dit en is er een oplossing voor, wordt er nu onderhand een beetje gestoort van. Het ligt niet aan de websites want op mijn andere pc heb ik totaal geen problemen, terwijl deze dat wel heeft.

Verwijderd

Dat heeft te maken met de expire-date van het betreffende cookie. Die zal zo zijn ingesteld dattie na een aantal dagen verloopt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want op de andere pc van zelfde website is het cookie al veel ouder.
En een expired cookie geeft geen fout meldingen, dat krijg ik dus wel.
Ik hoef ook niet in te loggen, je bent normaal ingelogt alleen vele actie's geven gewoon een foutmelding..