Ik vind het vrij vervelend als ik in een topic heb gepost en die dan naar de huiskamer wordt gemoved, omdat ik toch nog graag zie wat er naar mij in is gepost. Kun je deze topics niet beter op slot doen? Want 95% van de users die in het topic hebben gepost kunnen de HK toch niet in, dus zit hij ook alleen maar in de weg in de HK.
dat ligt er maar aan... ook voor anderen kan het topic leuk zijn. Als het topic alleen maar nuttig is voor de topicstarter, maar wel HK-waardig, dan gaat het vaak wel op slot ja.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Waarom moet er rekening gehouden worden met mensen die topics in verkeerde forums openen?
Wat ik overigens wel zie is dat zo'n topic de laatste tijd eerder op slot gaat dan gemoved wordt, bijvoorbeeld in SG.
Wat ik overigens wel zie is dat zo'n topic de laatste tijd eerder op slot gaat dan gemoved wordt, bijvoorbeeld in SG.
mja, ik betwijfel of zo'n topic echt in de weg zit in de HK, en dan nog zou die daar anders alsnog opslot gaan
Daar ben ik het heel erg mee eens. Tis gruwelijk irritant dat er een paar mensen de HK in kunnen en de rest niet, en dat je er dan ook nog iedere keer op zo'n manier aan herinnerd wordt! Maar goed, over dat sommige wel en de meesten niet hebben we het al een keertje gehad geloof ik
Was ik maar rijk en niet zo knap...
Sjeik schreef op 02 March 2003 @ 19:33:
Daar ben ik het heel erg mee eens. Tis gruwelijk irritant dat er een paar mensen de HK in kunnen en de rest niet, en dat je er dan ook nog iedere keer op zo'n manier aan herinnerd wordt! Maar goed, over dat sommige wel en de meesten niet hebben we het al een keertje gehad geloof ik
Tsjah het klinkt hard/lullig, maar als je geen toegang hebt, behoor je gewoon geen HK-niveau topics te openen
Dat is trouwens niks van deze tijd, dat is altijd al zo geweest...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Als een topic al leuk bezig is, waarom zou hij dan niet naar de HK kunnen, hebben iig nog een paar mensen er plezier van. Als hij net gestart is doe ik hem meestal dicht, maar als het topic gewoon leuk loopt en dat in de HK ook zal doen, waarom zou hij dan gesloten moeten worden?
Als je geen moves naar de HK wilt zit er maar een ding op, geen HK-topics openen
Of als je wilt weten wat er na je post mee gebeurt, moet je niet in HK-topics posten, omdat die dus gemoved kunnen worden
Als je geen moves naar de HK wilt zit er maar een ding op, geen HK-topics openen
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 19:42 ]
Maar je moet ook toegeven dat vaak iets serieus wordt gevraagd, er allemaal hk replies komen, maar ook nog wel een paar nuttige. Dat het topic toch maar naar de HK gaat (vermoedelijk omdat de modjes te lui zijn om al die HK replies te verwijderenLuNaTiC schreef op 02 March 2003 @ 19:35:
[...]
Tsjah het klinkt hard/lullig, maar als je geen toegang hebt, behoor je gewoon geen HK-niveau topics te openen
Dat is trouwens niks van deze tijd, dat is altijd al zo geweest...
Of er dus een antwoord is, weet je dus niet!
Sjeik schreef op 02 March 2003 @ 19:42:
[...]
Maar je moet ook toegeven dat vaak iets serieus wordt gevraagd, er allemaal hk replies komen, maar ook nog wel een paar nuttige. Dat het topic toch maar naar de HK gaat (vermoedelijk omdat de modjes te lui zijn om al die HK replies te verwijderen) en dat je dan dus je (half-)serieuse vraag met misschien wel een goed antwoord niet meer kan teruglezen.
Of er dus een antwoord is, weet je dus niet!
Denk je dat wij daar geen rekening mee houden dan? Als wij zien dat de topicstarter uitermate serieus iets vraagt, en die vraag is dus ook legitiem om gesteld te worden in SG, dan bestraffen we niet de TS door hem te sluiten of te moven, maar degenen die het topics verpesten. Waar nodig sturen we, en is ie echt niet meer te redden kan de TS het altijd nog een keer opnieuw proberen; geen probleem wbm.
Maar nogmaals, mits het ook echt serieus is en in de sfeer/policy van SG ligt.
Ik kan Erazzzer wel begrijpen maar ook weer niet, het is natuurlijk wel shit dat je topic gemoved word (ik heb zelf ook nog geen HK-xs) of een topic die je volgt, maar als het een HK-topic is moet je er niet over zeuren want dan kon je het van tevoren al weten.
Ik snap het ook eigenlijk wel, als je in een hk-achtig topic post dat hij gemoved kan worden, maar toch ben ik dan nieuwschierig hoe op mijn posts zijn gereageerd. Vaak geef ik geen hk reply, maar probeer ik een weg in de goede richting te bouwen
Als mijn topic een keertje gesloten is ga ik niet nog een keertje hetzelfde vragen. Misschien als er heel duidelijk staat in de message van de mod dat er teveel HK replies zijn en dat de TS het nog een keertje kan proberen en in de openingspost zet van geen HK replies. Maar volgens mij komt dat niet veel voor.LuNaTiC schreef op 02 March 2003 @ 19:45:
[...]
Denk je dat wij daar geen rekening mee houden dan? Als wij zien dat de topicstarter uitermate serieus iets vraagt, en die vraag is dus ook legitiem om gesteld te worden in SG, dan bestraffen we niet de TS door hem te sluiten of te moven, maar degenen die het topics verpesten. Waar nodig sturen we, en is ie echt niet meer te redden kan de TS het altijd nog een keer opnieuw proberen; geen probleem wbm.
Maar nogmaals, mits het ook echt serieus is en in de sfeer/policy van SG ligt.
Jah dat kan ik ook erg goed begrijpen maar als het een HK-achtig topic is word ie gemoved en zal je je daar bij moeten neerleggen. De modjes laten hem niet staan omdat er 2 reply's zijn van mensen die nog geen HK-xs hebben. Lijkt me toch wel te begrijpenErazzzer schreef op 02 March 2003 @ 19:50:
Ik snap het ook eigenlijk wel, als je in een hk-achtig topic post dat hij gemoved kan worden, maar toch ben ik dan nieuwschierig hoe op mijn posts zijn gereageerd. Vaak geef ik geen hk reply, maar probeer ik een weg in de goede richting te bouwen
Verwijderd
Sjeik schreef op 02 maart 2003 @ 19:52:
[...]
Als mijn topic een keertje gesloten is ga ik niet nog een keertje hetzelfde vragen. Misschien als er heel duidelijk staat in de message van de mod dat er teveel HK replies zijn en dat de TS het nog een keertje kan proberen en in de openingspost zet van geen HK replies. Maar volgens mij komt dat niet veel voor.
Als de topicstarter geen access tot HK heeft, maar zijn topic gaat er wel heen, stuur ik een pushmessage om uit te leggen waar zijn topic is gebleven. Een serieus topic blijft in SG en een disclaimer dat iemand geen HK-replies wilt is daarvoor niet nodig (daar is die sticky onder andere voor
Dan heeft de topicstarter gewoon "recht" op een serieus topic in SG en wij zien daar op toe
Verwijderd
2 reply's? Volgens mij hebben slechts 1000 users toegang tot de HK = 2%!!Novah schreef op 02 March 2003 @ 19:55:
. . . . De modjes laten hem niet staan omdat er 2 reply's zijn van mensen die nog geen HK-xs hebben. Lijkt me toch wel te begrijpen
Dus dat is een ontzettend kleine minderheid. Ergo slechts 2% van de move's kan door de TS gevolgd worden in de HK..
ja en?Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 20:04:
[...]
2 reply's? Volgens mij hebben slechts 1000 users toegang tot de HK = 2%!!
Dus dat is een ontzettend kleine minderheid. Ergo slechts 2% van de move's kan door de TS gevolgd worden in de HK..
HK topics horen nu eenmaal in de HK of nu 2 mensen het daar lezen of 10.000
Hoe kom ik in HK ??
Mijn Topic is er n.l. ook naartoe verplaatst.
als je er niet in kan, nog nietstefanbstefan schreef op 02 maart 2003 @ 20:27:
Hoe kom ik in HK ??
Verzoek tot intrede van HK
Deze is inmiddels ook wel duidelijk en opgelost
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.