Toon posts:

Huh ? /. weer op een ?

Pagina: 1
Acties:

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02

Spooksel

Spooksel!

haha, vet... maarre: dit was eergister, als de stats van gister komen zal het wel weer omgedraaid zijn :r

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
<table border="1" cellspacing="0" bgcolor="#222222"><tr><td><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Rank</font></td><td><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Team</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">First Block</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Last Block</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Days</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Members</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Overall Rate</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Blocks</font></td></tr><tr bgcolor="#dddddd"><td>1<font color="#009900">([img]"http://stats.distributed.net/images/up.gif"[/img]1)</font><td><a href="tmsummary.php3?team=1365"><font color="#cc0000">Slashdot.org</font></a></td><td align="right">23-Oct-1997</td><td align="right">15-Nov-2000</td><td align="right">1,120</td><td align="right">3,805</td><td align="right">1,403,280.11</td><td align="right">505,866,891</td></tr><tr bgcolor="#ffffdd"><td>2<font color="#990000">([img]"http://stats.distributed.net/images/down.gif"[/img]1)</font><td><a href="tmsummary.php3?team=10635"><font color="#cc0000">AnandTech</font></a></td><td align="right">23-Oct-1997</td><td align="right">15-Nov-2000</td><td align="right">1,120</td><td align="right">2,477</td><td align="right">1,402,233.37</td><td align="right">505,489,554</td></tr></table>

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Er zal wel iemand met6 een paar miljoen blokjes gejoined hebben >:)

spooky2, aangezien ze gisteren een stuk minder hebben geflushed als AT, en tog een aantal miljoenen zijn ingelopen moet het wel iemand zijn die gejoined heeft.

[removed]

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:02

Spooksel

Spooksel!

niet perse.. maar het was de afgelopen dagen toch al te zien dat ze minder flushted...
maarja: AT baalt >:)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Supernaut heeft /. gejoined. Met een kleine 10M blokjes en een output van tegen de 100k/d.

Verwijderd

Ik had van een insider zo'n beetje te horen gekregen dat dit hun spaartechniek is die nu ten uitvoer wordt gebracht. Elke week gaan er enkele deelnemers /. joinen die al circa 1.5 jaar meedoen aan RC5 en voor zo'n 10M per week extra gaan zorgen.

De ultieme megaflush :)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Waarom krijg ik opeens de woorden 'The Tortoise' binnen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als /. inderdaad zoiets doet, dan hebben ze heel veel gevoel voor humor en staan ze voortaan altijd op nummer 1.

Tenminste, tot DPC langskomt natuurlijk

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:11
Zou het nu niet ultiem ludiek zijn om een aantal members DPC te laten joinen die bij mekaar zo'n 100 miljoen blokjes hebben gedaan? :) En dan vrolijk doorstomen met 3.5 miljoen per dag :9~

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

En waar haal je die members dan vandaan :?

Verwijderd

<h1>LOL</h1> Kijk das nou humor >:)

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Op vrijdag 17 november 2000 12:37 schreef DeBoertjes het volgende:
Ik had van een insider zo'n beetje te horen gekregen dat dit hun spaartechniek is die nu ten uitvoer wordt gebracht. Elke week gaan er enkele deelnemers /. joinen die al circa 1.5 jaar meedoen aan RC5 en voor zo'n 10M per week extra gaan zorgen.

De ultieme megaflush :)
En bij TA denken ze dat dit een eenmalig grapje is..

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

ow... sjorrie...en dubbel post.
aanvaard mijn nederige excuses :)

Verwijderd

Gulpener: denk je dat het zo duidelijker overkomt???
Pagina: 1