haha, vet... maarre: dit was eergister, als de stats van gister komen zal het wel weer omgedraaid zijn
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
<table border="1" cellspacing="0" bgcolor="#222222"><tr><td><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Rank</font></td><td><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Team</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">First Block</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Last Block</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Days</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Members</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Overall Rate</font></td><td align="right"><font face="verdana,helvetica,arial" size="+1" color="#ffffff">Blocks</font></td></tr><tr bgcolor="#dddddd"><td>1<font color="#009900">([img]"http://stats.distributed.net/images/up.gif"[/img]1)</font><td><a href="tmsummary.php3?team=1365"><font color="#cc0000">Slashdot.org</font></a></td><td align="right">23-Oct-1997</td><td align="right">15-Nov-2000</td><td align="right">1,120</td><td align="right">3,805</td><td align="right">1,403,280.11</td><td align="right">505,866,891</td></tr><tr bgcolor="#ffffdd"><td>2<font color="#990000">([img]"http://stats.distributed.net/images/down.gif"[/img]1)</font><td><a href="tmsummary.php3?team=10635"><font color="#cc0000">AnandTech</font></a></td><td align="right">23-Oct-1997</td><td align="right">15-Nov-2000</td><td align="right">1,120</td><td align="right">2,477</td><td align="right">1,402,233.37</td><td align="right">505,489,554</td></tr></table>
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Er zal wel iemand met6 een paar miljoen blokjes gejoined hebben 
spooky2, aangezien ze gisteren een stuk minder hebben geflushed als AT, en tog een aantal miljoenen zijn ingelopen moet het wel iemand zijn die gejoined heeft.
spooky2, aangezien ze gisteren een stuk minder hebben geflushed als AT, en tog een aantal miljoenen zijn ingelopen moet het wel iemand zijn die gejoined heeft.
[removed]
niet perse.. maar het was de afgelopen dagen toch al te zien dat ze minder flushted...
maarja: AT baalt
maarja: AT baalt
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Supernaut heeft /. gejoined. Met een kleine 10M blokjes en een output van tegen de 100k/d.
Verwijderd
Ik had van een insider zo'n beetje te horen gekregen dat dit hun spaartechniek is die nu ten uitvoer wordt gebracht. Elke week gaan er enkele deelnemers /. joinen die al circa 1.5 jaar meedoen aan RC5 en voor zo'n 10M per week extra gaan zorgen.
De ultieme megaflush
De ultieme megaflush
Waarom krijg ik opeens de woorden 'The Tortoise' binnen.
Als /. inderdaad zoiets doet, dan hebben ze heel veel gevoel voor humor en staan ze voortaan altijd op nummer 1.
Tenminste, tot DPC langskomt natuurlijk
Tenminste, tot DPC langskomt natuurlijk
Zou het nu niet ultiem ludiek zijn om een aantal members DPC te laten joinen die bij mekaar zo'n 100 miljoen blokjes hebben gedaan?
En dan vrolijk doorstomen met 3.5 miljoen per dag
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
En bij TA denken ze dat dit een eenmalig grapje is..Op vrijdag 17 november 2000 12:37 schreef DeBoertjes het volgende:
Ik had van een insider zo'n beetje te horen gekregen dat dit hun spaartechniek is die nu ten uitvoer wordt gebracht. Elke week gaan er enkele deelnemers /. joinen die al circa 1.5 jaar meedoen aan RC5 en voor zo'n 10M per week extra gaan zorgen.
De ultieme megaflush
Pagina: 1