Toon posts:

laptop merk "pulse"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via mijn werk een laptop op de kop kunnen tikken.
Ik heb via internet gezocht op "pulse" via mijn werk gevraagd (was centrale inkoop via een bedrijf waar we geen zaken meer mee doen. Ik weet alleen dat er een TOSHIBA hdd in zit maar het (sub)merk "pulse kennen ze niet. Heeft iemand enig idee van welke fabrikant dit merk is. Ik wil van win95 af, maar heb de drivers van 98 nodig

Thanx

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Pulse in volgensmij een productnaam van Toshiba voor laptops, ik moest laatst een uberlijst in een database gooien en daar ging het onder andere om Pulse laptops van Toshiba.
De fabrikant is dus Toshiba :)

[ Voor 63% gewijzigd door Novah op 02-03-2003 19:17 ]

• UnExPeCtAbLe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 09:19
Maar als er al windows 95 op staat kun je toch zien wat voor hardware erin zit en dan gaan zoeken voor de drivers voor windows 98? er zijn zoveel van die vage laptop merken.. maar van pulse heb ik nog nooit gehoord

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:50
Probeer is sisoft sandra :? En googlen helpt soms ook ;).

Verwijderd

Topicstarter
Dit geeft TOSHIBA als notebooks op webstie toshiba.nl produktinfo download drivers

Een programma aanschaffen van €35,- om er achter te komen, wat er in een laptop zit van €60,- vind ik veel :)
Termi schreef op 02 maart 2003 @ 19:17:
En googlen helpt soms ook ;).
Soms wel idd, maar nu even niet

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 19:35 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 19:32:
Dit geeft TOSHIBA als notebooks op webstie toshiba.nl produktinfo download drivers

Een programma aanschaffen van €35,- om er achter te komen, wat er in een laptop zit van €60,- vind ik veel :)

[...]

Soms wel idd, maar nu even niet
Hm, waarop zoek jij met Google dan, als ik het vragen mag? Met Google vind ik zo de URL van sisoft, en daarop kan je de standaard versie zo downloaden hoor. Daar zitten geen kosten aan verbonden.

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk mag je dat vragen. Ik zoek op Pulse en niet op sisoft

Wat kan ik met dat sisoft programma dan extra vinden, waaruit ik de naam van de fabrikant zou kunnen halen?

• Sebastiaan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:13

Sebastiaan

....

sisoft geeft alle gegevens weer qua gebruikte hardware, misschien valt daaruit iets op te maken

Verwijderd

Topicstarter
alleen de gegevens over de intell chip, de sound chip, driver, video chip, geheugen, prestaties t.o.v. van een p4 1.5ghz (is trouwens niet best, ik heb een p2 200mhz, zou het daaraan liggen?:) )en verder allerlei info waar ik niet uit kan opmaken wie de leverancier van dit kl#8!te ding is
Pagina: 1