(S)VCD omzetten naar Divx

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Ik heb me rot gezocht op internet, maar ik kan het nergens vinden, het enigste wat ik vind is Divx omzetten naar VCD, maar ik wil juist andersom.

Ik heb het al geprobeerd met Virtualdub, maar daar krijg ik deze foutmelding:

MPEG Import filter: pack synchronization error

Ik heb hem wel omkunnen zetten naar Divx met het programma Ulead Videostudio 6, alleen hierbij liep het geluid achter en het lukte mij ook niet om dit te verhelpen.

Weten jullie misschien wat ik moet doen om dit toch goed te krijgen?

BVD

PS: volgens mij heb ik ook alle codecs wel geinstalleerd dus daar kan het denk ik niet aan liggen...

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• interp
  • Niet online
Toch niet heel hard gezocht.

http://www.dvdrhelp.com/convert

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ey!! Macarena \o/

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Topicstarter
Op deze site ben ik ook al gekomen maar dit is allemaal divx to vcd en ik wil dus andersom...
Volgens mij staat op deze site iets wat ik wel kan gebruiken, ik zal weer aan de slag! :)

[ Voor 33% gewijzigd door BoyGenius op 02-03-2003 19:15 ]

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[nohtml]
BoyGenius schreef op 02 March 2003 @ 19:14:
Op deze site ben ik ook al gekomen maar dit is allemaal divx to vcd en ik wil dus andersom...
Moet je eens onder het kopje How to convert to DivX or AVI kijken ;)

Maar goed, beide URL's staan in de SA FAQ, samen met nog enkele andere links. Dat lijkt me genoeg ;)

Als je er nog niet uit komt met de tips die daar staan, kan je natuurlijk best een nieuw topic openen (en natuurlijk uitleggen wat erverkeerd gaat) maar zoals het er nu uit ziet lijkt dit me geen discussie kunnen opleveren aangezien het FAQwerk is. Loop dan wel eerst [google=MPEG Import filter: pack synchronization error] en idem hier op GoT en in Gooogle groups langs ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.