Toon posts:

[XP] Geen bevoegdheid users via ftp *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een ftp server draaien. ik had allemaal stuff verzameld, maar na een tijdje waren mijn hd's vol. (totaal 100 gb) ik heb toen overwogen om een promise ultra 133 tx2 aan te schaffen, zodat ik meer hd's in mijn bak kon gaan hangen. ik heb nu totaal 220 gb in mijn bak hangen. 1*40, 1*60 op mijn mobo en 1*120 op mijn promise kaartje.

nou ik mijn ftp progje instellen, dat users op mijn H: konden komen (H: is mijn 120 gb). ik had alles ingesteld, alles gesaved. ik testte mijn ftp server ff, ik logte in en tot mijn grote verbazing kreeg ik helemaal niks op de H: te zien. ik ff settings veranderd en H: in C: veranderd ff kijken of dta nog wel ging en dat ging wel goed. Hoe kan het dat mijn ftp programma ( zelfs twee cesar FTP en Serv-U ftp) mijn H: schijf niet kunnen laten tonen aan mijn ingestelde users??

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

PMG > NT :?

WOS ook goed :P

[ Voor 57% gewijzigd door Glashelder op 02-03-2003 19:13 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En dit heeft met Processors, Moederborden of Geheugen te maken :?

OM, SA, WOS, of NT zouden toepasselijker zijn.

Omdat het schijnbaar aan de driveletters ligt, gaat hij iig richting WOS...

Oslik, blyat! Oslik!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:47
hoe staat het met de (ntfs) rechten op die schijf

Verwijderd

Topicstarter
ow tuurlijk
ik heb bevoegdheid van iedereen heb ik gedeleted en alleen jan willem (mijn naam) heeft acces op die schijf.

daar ligt het aan
thnx, althans gok ik

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

dion_b schreef op 02 March 2003 @ 19:12:
Omdat het schijnbaar aan de driveletters ligt, gaat hij iig richting WOS...
Dan pas ik even de topictitel aan conform de [NOHTML]Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 en even verduidelijk zodat hij in de search makkelijk is terug te vinden.

Zou je voortaan niet meer je topic overal willen neerplaatsen, dit is crossposten, en zoals je in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done kunt lezen is dat niet echt gewenst:
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
• Je probleem in meerdere subfora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.
Bijvoorbaat dank :).

[ Voor 8% gewijzigd door Compubiter op 02-03-2003 19:43 ]

Pagina: 1