Toon posts:

[TVout] Werkt maar een paar minuten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met m'n tvout. Als ik een film kijk krijg ik enkele minuten later een testscreen (van die gekleurde balken).

Hoe kan ik dit probleem oplossen? het staat niet in de tv-out faq.

Voorheen deed ie het wel goed.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
die balken krijg je als je tvout uitstaat (bij mij tenminste) het lijkt erop dat je tvout dus vanzelf uitgaat. gebruik je toevallig een gekraakte versie van tvool? die werkt maar 15 minuten.

Mijn rig

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 09:11
marko77 schreef op 02 March 2003 @ 18:03:
die balken krijg je als je tvout uitstaat (bij mij tenminste) het lijkt erop dat je tvout dus vanzelf uitgaat. gebruik je toevallig een gekraakte versie van tvool? die werkt maar 15 minuten.
De ongekraakte werkt 15 minuten... Zo bedoelde je het waarschijnlijk ook...

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is het niet...ik gebruik het standaard tv out proggie van windows en ik gebruik ook tv tool.

Bij tv tool weet ik dat hij na 15 min terug springt, maar bij die andere gaat ie naar het testscreen maar niet terug naar de monitor. dus moet ik een btje blind gokken zodat ik m'n computer weer opnieuw kan opstarten.

• marko77
Yohan schreef op 02 maart 2003 @ 18:08:
[...]

De ongekraakte werkt 15 minuten... Zo bedoelde je het waarschijnlijk ook...
inderdaad :P ik schreef weer sneller dan ik kan denken (zondag he...)

Mijn rig

Verwijderd

Installeer je PC is opnieuw. ;):P

Zeg dan niets....

[ Voor 41% gewijzigd door Pollewob op 02-03-2003 18:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
k heb net m'n hele hdd gedormatteerd :/

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
beetje drastisch hè

ik heb het eigenlijk nooit geprobeerd, maar als TV-tool na 15 minuten verlopen is werken de key-shortcuts dan nog. druk F2 om de TV-out uit te schakelen

oh ja, je kan ook voor de verandering iets kopen, heleboel mensen hier hebben dat gedaan, is niet zo duur, €10,- toch?

[ Voor 26% gewijzigd door OnTracK op 02-03-2003 18:27 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• marko77
volgens mij heeft ie al vermeld dat dat niet het probleem is. Wellicht nieuwe drivers installeren?

Mijn rig

Verwijderd

Topicstarter
k heb de nieuwste detonator drivers geinstalleerd

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 19:33
wordt de chip op je VGA-kaart ook erg warm?
Het zou namelijk een aardingsprobleem kunnen zijn, waardoor een deel van de chip vrij warm wordt.
Probeer ook eens met alleen de TV aangesloten en dus de kabel-antenne uit de TV.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

misschien dat TV-tool toch een beetje stiekum zit te F*cken.. gooi die er es af, en daarna de detonators opnieuw(omdat tv-tool overal stukjes achter laat) :|

is het trouwens PRECIES een X aantal minuten? :?
zo wel dan zal t waarschijnlijk een software probleem zijn, zo niet dan heb je ook nog eens kans dat je hardware niet helemaal lekker is.. :(

Is het alleen met film kijken?
>>Welke progamma's heb je al gebruikt voor film kijken?

Loop ook de instellingen nog een keer helemaal door van je detonator drivers !

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 19:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
voor dat tv tool erop stond was het juist na enkele minuten. dus het ligt niet aan tv tool denk ik.

Het kan iid een warmte probleem zijn, want het begon pas wanneer ik met m'n 2e film achtereen begon.

Ik zal ook is het stof eraf halen...misschien gaat het dan beter :P
Pagina: 1