Toon posts:

best luchtstroming

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik zit ff te klooien met me xp amdtje en koeling k ben nu op 60 graden gekomen met me proc maar het ken lager wat is de beste luchtstroming eigelik onde die de lucht naar binnen blaast 1 boven en ja dan op je proc en nog 1 die naar boinnen blaast of is dit niet de beste weg

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-02 22:12

Smarron

The bend

Probeer de punt ook eens uit op je toetsenbord, die zit rechts van de komma.

Maar zoek eens wat meer, want dit is easy te vinden.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

huh? ik snap er niks van :+

http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find

Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02) onder Airflow

[ Voor 17% gewijzigd door Glashelder op 02-03-2003 17:47 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Gebruik alsjeblieft eens wat leestekens... Dit is niet te lezen :/

En misschien is het handig als je ons wat meer info geeft :? Wij kunnen ook niet toveren, en zomaar zeggen wat voor jou de beste opstelling is. Wat voor kast heb je? Wat voor fans heb je? Etc.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-02 11:54
niet lullig bedoeld, maar leer nederlands... hier is geen touw aan vast te knopen, en echt makkelijk is het niet te lezen.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Goh, je vorige topic is ook al dichtgegooid, hoe zou dat nou komen. Lees de posts hierboven, en volg de gegeven links van dual-zip.

LinkedIn
Instagram

• pmeter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02 00:37

pmeter

Poes!

nou je moet gewoon ff kijken op je procfannetje en dan meteen ook voor de voeding weet je wel maar dan moet je er wel op letten dat naar binnen en naar de binnenkant blazan enzo want anders gaat het niet goed weet je wel ik vermoed dat dat de beste weg is voor je pc

[Edit] meer humoristisch bedoelt dan lullig hoor. Ik kon uit principe geen bijpassend smeiltje plaatsen. Immers, ik mocht geen leestekens of andere duidelijkheden bijvoegen. Maar goed: mijn nederige excuses, mocht iemand zich onheus bejegend voelen.

[ Voor 33% gewijzigd door pmeter op 02-03-2003 18:02 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-02 11:54
pmeter schreef op 02 March 2003 @ 17:55:
nou je moet gewoon ff kijken op je procfannetje en dan meteen ook voor de voeding weet je wel maar dan moet je er wel op letten dat naar binnen en naar de binnenkant blazan enzo want anders gaat het niet goed weet je wel ik vermoed dat dat de beste weg is voor je pc
?
Dit is dan gewoon weer lullig... Als jij pijn in je gehemelte krijgt als je een colatje drinkt, dan ga ik toch ook niet zggen 'oow wat is dit een lekker glas cola!'. :(

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 20:58
faq....
en ken je dat nieuwe knopje? zit linksonder op je keyboard en ze noemen het de punt.

edit: aantal posts: 2
verzamel jij slotjes ofzo???

[ Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 02-03-2003 18:02 ]

TheS4ndm4n#1919

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

pmeter schreef op 02 maart 2003 @ 17:55:

[Edit] meer humoristisch bedoelt dan lullig hoor. Ik kon uit principe geen bijpassend smeiltje plaatsen. Immers, ik mocht geen leestekens of andere duidelijkheden bijvoegen. Maar goed: mijn nederige excuses, mocht iemand zich onheus bejegend voelen.
Reageren:
Reageer on-topic en probeer de topicstarter te helpen met zijn probleem:
Laat niet merken dat je de topicstarter dom vindt; dat hij / zij iets niet weet wat jij wel weet, daar kan hij / zij ook niks aan doen.
Kom je iets tegen dat niet door de beugel kan (op welke manier dan ook), dan is het niet de bedoeling dat je in dat topic de zogenaamde wijsneus gaat uithangen, maar dat je de.....
En jij bent geen TS he >:)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif :+

heb hier wel erg vaak last van de laatste tijd (dubbelposts) :'(

[ Voor 77% gewijzigd door Glashelder op 02-03-2003 19:30 ]

Verwijderd

Ja, weer dicht dus :) Zie de FAQ en de post van Twynn in je vorige draadje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.